To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Pajero - Pomoc w sprawie kupna Pajero II - kilka linków do oceny

y61 - 31-03-2010, 12:08
Temat postu: Pomoc w sprawie kupna Pajero II - kilka linków do oceny
Witam,
Jestem nowym uczestnikiem, miałem przez 5 lat P. I 2,5TD, przeszedłem walki z pękającą głowicą, remontem silnika itd. Dlatego też teraz chce kupić P. II 2,8 i prosze o rady:
- jaka skrzynia- automat czy manual? - o ile więcej pali auto na automacie?
- jak oszacować, czy głowica nie padnie po pierwszym tysiącu? - tak miałem w 2,5td :(

Znalazłem takie auta, które są w moim zasięgu:

1. pajero II 2,8 automat, 242 tys.
http://moto.gratka.pl/tre...bae3409408bc3,1

OPIS:
Mitsubishi Pajero, long, rejestracja na 7 osób. Skrzynia Super Select. Uciąg na haku 3,3 T. Samochód jest zadbany, posiada nowe opony, nowy akumulator, nowe amortyzatory z tyłu, nowe tarcze, klocki i tłoczki na przedzie. Jest świeżo po serwisie i ma wymienione filtry paliwa, powietrza oraz oleju. Świeżo wymienione olej , płyn hamulcowy i płyn chłodniczy. Wymienione świece żarowe. Istnieje możliwość wystawienia faktury.

Sprowadzony z Francji 2 lata temu, miał w Polsce 2 właścicieli, ostatni w rok zrobił poonoć 7 tys. - opony Nexen AT z Janpolu w Krakowie, nowe;

Jakoś dziwnie wysoko stoi - a nie miał liftu, ma wymionione amortyzatory z tyłu; ma z przodu szary plastik - zamiast granatowego - bo chyba standardowo nie ma tam róznych kolorów. Moze ktoś zna auto - miało już 2 właścicieli :)

2. Pajero II 2,8 - komis w Poznaniu - może ktoś oglądał z poznaniaków - bo długi już jest
http://moto.gratka.pl/tre...bae3409408bc3,1

3. komisowy, bez alufelg, z nieokreślonym przebiegiem

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C12228712

Przebieg podany - nierelany 127tys. :)

OPIS:
WITAM,
DO SPRZEDANIA PAJERO II 2.8TDi Z 1995r. W NAJOGATSZEJ WERSJI WYSPOSAŻENIA GLX. SAMOCHÓD POSIADA SKRZYNIĘ BIEGÓW SUPER SELECT I BLOKADY MOSTÓW ORAZ REGULACJĘ TWARDOŚCI ZAWIESZENIA. W AUCIE WYMIENIŁEM NA NOWE :AKUMULATOR, FILTRY ORAZ OLEJE, KLOCKI HAMULCOWE PRZÓD I TYŁ,KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW KIEROWNICZYCH, ŚWIECE ŻAROWE. STAN AUTA 4+. TECHNICZNIE NIENAGANNY-WSZYSTKO SPRAWNE I DZIAŁAJĄCE. PALI NA DOTYK. NA KAROSERII NIEZNACZNE ŚLADY KOROZJI WE WRAŻLIWYCH MIEJSCACH. NOWEMU WŁAŚCICIELOWI POSŁUŻY WIERNIE. POSIADAM DO NIEGO NIECO CZĘŚCI- NP. TURBINĘ, WISCO, POMPĘ WTRYSKOWĄ ITP.MOŻLIWA ZAMIANA NA MNIEJSZY I NOWSZY TERENOWY.

4. Pajero II, automat, 1996
http://allegro.pl/item977...omat_klima.html

Rejestracja tylko na 2 osoby - czyli tzreba dokłądać kanapę.

5. P. II 2,8 manual, 1 poduszka Opole
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C12202812
long, zarejestrowany na 7 osób, (aktualnie ostatni rząd foteli wymontowany, ale fotele montuję przed sprzedażą), dodatkowo wanna z tworzywa do wożenia brudnych rzeczy np. trofeów myśliwskich(zdjęcie), 2 lata w Polsce, wcześniej jeden właściciel w Niemczech (dokumentacja również serwisowa), u mnie używany jako drugie auto w rodzinie, bezwypadkowy (oryginalny lakier od nowości - możliwość sprawdzenia),najcięższy teren jaki widział to leśne drogi (żadne extrema) autko pali na dotyk, żadnych wycieków, kopcenia itp., nie zawiódł mnie ani razu, świeżo wymienione amortyzatory z tyłu, nie wymaga żadnego wkładu finansowego. możliwa zamiana na jeep wrangler lub jakiś ciekawy amerykański 4x4,

6. Komis, przebieg 186 kkm

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C12198199

7. P II 2,8 - ELBLĄG
http://allegro.pl/item968...ng_4x4_gls.html
Oferuję państwu Mitsubishi Pajero w wersji long GLS. Samochód bezwypadkowy, wyposażony w typowo terenowe opony uznanej amerykańskiej marki Atis Wild Spirit 33 x 12,5 x 15" (trudne do dostania w Polsce). Skrzynia manualna easy select wyposażona w reduktor. Niezawodny w każdym terenie, błoto i śnieg nie robią na nim wrażenia. Wszystkie elementy eksploatacyjne wymienione w styczniu w serwisie Mitsubishi Elbląg. Napędy i elementy zawieszenia w stanie idealnym.

8. Drogi - niestety:
http://allegro.pl/item972...an_idealny.html
MITSUBISHI PAJERO II GLS
SKRZYNIA BIEGÓW SUPER SELECT
DŁUGI 7-OSOBOWY 1997r. 2800 TDI
NAPĘDY 100% SPRAWNOŚCI ELEKTRYCZNIE REGULOWANE ZAWIESZENIE SAMOCHOD W STANIE IDEALNYM MECHANICZNYM JAK I LAKIERNICZYM PRZED ZIMĄ ZROBIONA KONSERWACJA NOWE 4 OPONY PRZEJECHANE NA NICH OK 1000km
CENA: 28900,-


Nie chcę obciążąć postu zdjęciami - może uda się rzucić okiem na te auta zanim będą nieaktualne?

Z góry dzięki za pomoc!
Nie mogę pojechać do Niemiec po auto - muszę kupić auto z roczników 1995-1998 zarejetrowane w Polsce.

Alternatywą do Pajero jest Ssang Yong Musso - z przyczyn finansowych - może ktoś się przesiadł z musso do Pajero :) i napisze, na ile opinie znalezione na forach o awaryjności musso są realne? Wiem, ze padają napędy - ale to można załatwić sprzęgiełkami manualnymi, bardziej martwi mnie trwałość motory i skrzyni w musso.

gołąb - 31-03-2010, 20:44

y61 napisał/a:
Alternatywą do Pajero jest Ssang Yong Musso - z przyczyn finansowych - może ktoś się przesiadł z musso do Pajero :) i napisze, na ile opinie znalezione na forach o awaryjności musso są realne? Wiem, ze padają napędy
gdzieś czytałem opinię użytrkownika musso.... www.autocentrum.pl/oceny/...rowcy-562308018
behemot - 31-03-2010, 20:49

Co do musso to czytałem że poza silnikiem to strasznie awaryjny badziew
gołąb - 31-03-2010, 20:58

y61 napisał/a:
- jak oszacować, czy głowica nie padnie po pierwszym tysiącu? - tak miałem w 2,5td :(
Nie powinno być osadu z oleju w zbiorniczku ani w chłodnicy ,w silniku nie może być białego szmalcu-to oznaka płynu chł. w oleju.Zwróć uwagę,czy nie ma pęcherzyków powietrza w zbiorniczku wyrównawczym gdy silnik pracuje(u mnie tak było,że kompresja była pchana do układu chłodzenia i nie było żadnych innych oznak),no i naturalnie staraj się go rozgrzać maksym. i pojeździć obserwując temperaturę. Gdy nie ma tych przesłanek-to powinno być ok.,ale gdy to wszystko jest w początkowym stadium, może być ciężko zauważyć...Ale na głowicę w pajero uważej bo przy 200-250 tyś km. potrafi paść.

[ Dodano: 31-03-2010, 21:12 ]
Swojego Ci mogę sprzedać, bo ja zachorowałem na pajero w benzynie...tylko u małe spawanko ramy czeka po za tym to ładna sztuka.

watson1911 - 31-03-2010, 21:41

y61 napisał/a:
8. Drogi - niestety:
http://allegro.pl/item972...an_idealny.html
MITSUBISHI PAJERO II GLS
SKRZYNIA BIEGÓW SUPER SELECT
DŁUGI 7-OSOBOWY 1997r. 2800 TDI
NAPĘDY 100% SPRAWNOŚCI ELEKTRYCZNIE REGULOWANE ZAWIESZENIE SAMOCHOD W STANIE IDEALNYM MECHANICZNYM JAK I LAKIERNICZYM PRZED ZIMĄ ZROBIONA KONSERWACJA NOWE 4 OPONY PRZEJECHANE NA NICH OK 1000km
CENA: 28900,-

Może i drogi,ale wszystko co dobre kosztuje,to wersja GLS i ma wszystko co potrzeba,gdybym miał kupować to obejrzałbym tego

[ Dodano: 31-03-2010, 21:43 ]
gołąb napisał/a:
Swojego Ci mogę sprzedać, bo ja zachorowałem na pajero w benzynie...tylko u małe spawanko ramy czeka po za tym to ładna sztuka

Witaj,jest ktoś kto szuka,ale musi być klima,masz?

[ Dodano: 31-03-2010, 21:44 ]
To oczywiście pytanie do gołąb

gołąb - 31-03-2010, 22:15

niestety nie...ale ogółem nie gadajmy tu o takich rzeczach.... :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group