To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [2G 95-99] kąty kół tylnich?

Endriu 2g - 01-04-2010, 00:08
Temat postu: [2G 95-99] kąty kół tylnich?
Jak w temacie ostatnio misiek wylądował trochę bliżej ziemi i potrzebne są mi dane dotyczące kątów kół w Eclipsie 2g zwłaszcza tył może ktoś posiada tą wiedzę tajemną :D pozdro!
zenek_bb - 02-04-2010, 01:44

front suspension FWD (masz napęd na przód jak masz silnik chryslera):

toe-in mm............................0mm +/- 3mm (zbieżność)

steering angle...........inner wheel 32*30' +/- 2* (gwiazdka to stopnie)
...............................outer wheel 27*00

camber (pochylenie koła)..........16" wheels -0*20' +/- 30'
....................................14" wheels or AWD -0*05' +/- 30'

caster (pochylenie amortyzatora) 4*40' +/- 1*30'

rear suspension FWD:

toe-in mm........................3mm +/- 3mm

camber (pochylenie koła)..........16" wheels -1*40' +/- 30'
....................................14" wheels or AWD -1*20' +/- 30'

Dimension for positioning upper arm bracket mm(in.).............37,2% +/- 2 (1.46 +/- 0.08)

Thrust angle......................0* +/- 9*



To wszystko co znalazłem w manualu na temat kątów w 2g, manual dostępny na forum w dziale download, obniżenie nie powinno w 2g spowodować jakiś niepożądanych i znaczących zmian kątów, nawet jeżeli to bez przeróbek tych kątów nie jesteś w stanie wyregulować, w 1g z mostem wleczonym jest problem po obniżeniu bo most przesuwa się w prawo i trzeba dawać jeden dystans pod lewe koło, ale w 2G nie widzę problemu, jak kąty się nie zgadzają to raczej wina zużytych elementów, pozdrawiam

Endriu 2g - 04-04-2010, 13:33

dzięki !!! za odpowiedz przydadzą sie bo strasznie tył "tańczy" , a widać że jedno koło jest dużo pochylone zwłaszcza, że nie zaliczyłem żadnego krawężnika .Napisałeś cyt"...nawet jeżeli to bez przeróbek tych kątów nie jesteś w stanie wyregulować, czy to znaczy że nie ma możliwości regulacji?Nie brałem sie za to lecz wydaje mi sie że powinna być! , a odnośnie tych ewentualnych zużytych elementów ...?a zapominałem dodać ,że to lewe koło o którym cały czas mowa jest trochę przesunięte tzn o 2cm do przodu samochodu i przy oponach 235x45 przyciera na wybojach o nadkole . Zacznę rozbierać i dam znać Pozodrow.
kicek86 - 04-04-2010, 14:01

Pochylenie kół może być spowodowane np pękniętą sprężyną. U mnie jest obniżone zawieszenie i przez to mam zmienione kąty kół. jednak są zmienione symetrycznie, więc stawiam, że przez zawieszenie. Sprawdź czy masz całą sprężynę, tam gdzie masz bardziej pochylone koło. Co do regulacji to możesz zbieżność tyłu ustawić. Najlepiej pojechać do warsztatu, gdzie mają podgląd w komputerze na wszystkie cztery koła, wtedy wyregulują tobie zbieżność żeby każde koło było odpowiednio równoległe i nie było bardziej wysunięte od pozostałych. Co do kątów to wątpię żeby można było wyregulować.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group