[XX-92]Lancer C6x i starsze - co znaczy" check engine"
Anonymous - 25-09-2006, 20:59 Temat postu: co znaczy" check engine" witam.Pare dni temu wymienialem komputer w moim lancerze i teraz zauwarzylem ze pali mi sie "check engine" przez cały czas.O co chodzi? Czy to coś powarznego?
Maciek - 25-09-2006, 21:12
Sie znaczy sprawdź silnik ale przyczyn może być wiele. Podaj dokładnie co za auto -wiemy że lancernik ale jaki silnik, rocznik itp (kolor nie jest istotny ). Może ktoś miał już podobny przypadek może ktoś wie jak odczytać kody błędu w Twoim modelu.
Anonymous - 25-09-2006, 21:54
jak nie masz gazu , a pali sie check to cos nie tak, tylko dlaczego akurat po wymianie kompa, ogolnie check zapala sie chocby przez zly sklad mieszanki , o ktorej informuje sonda lamda..
Anonymous - 26-09-2006, 13:23
najlepiej bez wymądrzania się wejdz na stronę Krzyżaka a tam masz wyjaśnione druga metoda to wczytać się w manuale są na stronie bodajże Wichury ( w manualach masz troszkę więcej tzw. rozpisek kodów)
cała aparatura do zczytania to dioda świecąca na 12v i troszkę orientacji jak to cholerstwo błyska i już
KaWu - 26-09-2006, 13:28
tom65, przeciez nie we wszystkich miskach zczytasz bledy dioda.
Musimy sie wstrzymac do odpowiedzi zln2, bo nie wiadomo jaki model.
Anonymous - 26-09-2006, 13:37
KaWu masz racje tyle, że produkcyjnie to ten samochodek jest tak jakby kumpel z moim 1988-1992(94) stąd też moje może błędne przypuszczenie
Hubeeert - 26-09-2006, 13:58
tom65, nie wiem na czym opierasz swoje przeświadczenie że chodzi o model C6X.
zln2, zln2 w profilu napisał/a: | Auto: mitsubishi lancer |
Ale nie jaki model ani rok.
Anonymous - 26-09-2006, 22:00
rocznik mojego lancera to 1992 i jest zgazowany.mam go zaledwie miesiac i nie kumam go jeszcze.nie wiem tez jak moge odczytac te bledy i jak to sie robi?
[ Dodano: 26-09-2006, 22:03 ]
ps. silnik 1.5
Hubeeert - 27-09-2006, 07:37
zln2, no to masz Lancera C62A z silnikiem 4G15 12V. Kody błędów jak odczytać sprawdzisz na stronie naszego Kolegi z forum - Krzyżaka - www.mitsubishifan.webpark.pl
"Wymrugaj" kody błędów i napisz co Ci wyszło.
Anonymous - 27-09-2006, 22:11
Ale miałem nnoossaa ( chyba przypadek) jak trafić szustkę w lotka a wtedy zapodałbym sobie miśka.
wracając do tematu - czekamy na rezultat mrygnięć - napisz a każdy coś ci podpowie
Anonymous - 01-10-2006, 11:08
sory ale jak podłączam diode to mi sie nie zapala.co to znaczy? a propo kontrolka check engine zapala mi sie przy dłuższej jeżdzie
Anonymous - 01-10-2006, 11:11
Widocznie źlę ją podłączasz. Podłącz te kabelki odwrotnie i wtedy zobacz, ja tez n początku myślałm że umnie jest coś nie tak a potem podłączyłem kabelki z diody an odwrót w kostce i już wszystko było oki.
Anonymous - 01-10-2006, 11:42
no właśnie podłączałem też odwrotnie i nic,dalej to samo
Anonymous - 01-10-2006, 16:55
A czy aby napewno do właściwych końcówek i do właśćiwego złącza się podłaczasz
złącze za gumową zaślepką na wysokości golenia lewej nogi (jak siedzisz jako kierowca ) dokładnie przy skrzynce bezpiecznikowej ( po jej prawej stronie).
Sciągasz gumę i podłączasz tak :
masa ( "-" diody) najniższy bolec - prawy dolny róg
sygnał ("+" diody) najwyższy bolec - górny lewy róg
we wtyczce jest jeszcze jeden bolec - on cię nie interesuje
przekręcasz zapłon do zapalenia kontrolek i patrzysz jak ci błyska
to musi działać nie ma cudów!!!!
Anonymous - 01-10-2006, 19:06
no właśnie niestety po zdjęciu osłony widze cztery bolce a nie trzy i właśnie nie wiem o co chodzi
|
|
|