To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - Odpalanie 4G15

Anonymous - 26-09-2006, 15:58
Temat postu: Odpalanie 4G15
W moim Lancerku zaobserwoałem dziwną rzecz, mianowicie czasem odpala "na dotyk" a czesem trzeba nim pokręcić nawet i kilka sekund. Rosrusznik kręci jak wariat, więc go nie podejrzewam. Nie ma w tym co ciekawsze reguły, raz na zimnym jest dobrze, raz na deszczu innego dnia na odwrót... nie wiem nawet za bardzo od czego zacząć diagnozować problem.
HELP :!:

Krzyzak - 26-09-2006, 20:38

kondensatory w ECU wymienione?
Anonymous - 27-09-2006, 11:30

Że co proszę?? :shock:
A tak serio, to gdyby nie to forum to takie pyanie pierwsze mi do głowy przyszło. Na szczęście trafiłem na opis ze zdjęciami i znów jestem madrzejszy :) autko mam od niedawna i jestem pewien że poprzedni właściciel nawet nie wiedział co to jest ECU.
Oczywiście nie wymieniałem. Jeśli moze pomóc to chętnie pobawie sie lutowniczką.

Krzyzak - 27-09-2006, 12:19

Na pewno nie zaszkodzi. Do sprawdzenia też wszystkie ścieżki wokół kondziorów. Opis wymiany na mojej WWW.
Anonymous - 27-09-2006, 12:35

Krzyzak, Napewno skorzystam. Jak zawsze wielkie dzieki i jak w weekend zrobie pożytek z prezentu od mej ukochanej (w postaci lutownicy precyzyjnej) :D to dam znaka o efekcie mych prac.
Pozdro.

[ Dodano: 27-09-2006, 12:53 ]
choć z przykrością stwierdzam, że próbując wejść na Twoją www napotkałem informację:
Cytat:
Przekroczony został maksymalny limit transferu dla tej strony.
Strona ponownie będzie widoczna po upływie czasu obowiązywania limitu.
Spróbuj później, jeśli chcesz zobaczyć tę stronę.

:(

Krzyzak - 27-09-2006, 13:24

spróbuj godzinkę później - niestety nic nie poradzę na limity... (no chyba, że jeden z klubowiczów mi załatwi miejsce na swoim serwerze)
Hubeeert - 27-09-2006, 13:32

Krzyzak, chyba trzeba Cię będzie na serwerze umieścic ;-)
Anonymous - 27-09-2006, 14:58

po sprawdzeniu tego co krzyżak napisł, i jakby nadal był problem to sprawdził bym pompę paliwka bo może być na wykończeniu.
wojmi1 - 29-09-2006, 16:00

kopulke sprawdz i kable wn
W kopulce tzw kamien- szczoteczka grafitow i czy niejest peknieta

Krzyzak - 02-10-2006, 20:39

wojmi1 napisał/a:
kopulke sprawdz i kable wn
W kopulce tzw kamien- szczoteczka grafitow i czy niejest peknieta


he he - może zrobię fotki Colta:
kamień w kopułce starty całkowicie, wręcz wżarty do środka, kopułka w tym miejscu pęknięta, palec czarny itd.
kable WN - 3 dobre, 1 popękany, kable jeszcze oryginalne z przebiegiem 220 tkm

a Colt pali od razu i jeździ :)
oczywiście mowa o tym Colcie z podpisu

oczywiście kable, kopułka itd. już zamówione (o kopułce dowiedziałem się w sobotę)

wojmi1 - 02-10-2006, 23:13

Krzyzak, wiem ze jestes bos ale zacznij od jak najprostszych rzeczy bez kamienia nie odpalisz pozdrawiam jade spac i jeszcze jedno podobna kwestie mialem z konektorem przy cewce zaplonowej w gaznikowym ukladzi raz bylo wszystko ok innym razem jw :roll:
josie - 03-10-2006, 00:31

wojmi1 napisał/a:
bez kamienia nie odpalisz


Odpalisz - iskra sobie skoczy.

Anonymous - 03-10-2006, 09:49

No to muszę was chłopaki poinformować, bo moje zdziwienie było ogromne jak podjechałem po swą kobietę do pracy i wogóle przestał kręcić... :shock: spod kanapy dochodziło jedynie ciche buczenie... hmmm podniosłem kanapę pomachałem kostkę przy pompie paliwa i jak ręką odjął. Oczywiście zainwestowałem w środek do czyszczenia styków i sukcesywnie czyszczę zlacza w całym aucie :)
Krzyzak - 03-10-2006, 11:02

Wojmi - ja w żaden sposób nie chciałem dyskredytować Twojej informacji. Podaję tylko to, co zobaczyłem teraz zdejmując od niechcenia kopułkę. W sobotę wieczorem postanowiłem ją przeczyścić i już w poniedziałek zamówiłem nową. Kopułka miała konpletnie starty ten grafit w środku - nawet nie wspomnę o jakichś sprężynkach itp. Do tego byłe pęknięta. A nie miałem żadnych problemów przez 3 miechy - nawet nie podejrzewałem, że jest tak tragicznie. Przy okazji okazało się, że kabel WN 4 cyl., tuż przy świecy jest popękany - też już dawno zamówiłem u Japaneze, a tymczasowo go zaizolowałem...

Użycie kontakt spraju potrafi czynić cuda...

wojmi1 - 03-10-2006, 15:20

nawiasem mowiac co do wn kable zawsze poratujesz uzywajac smar silikonowy /mn uzywa sie w zasilaczach impulsowych mosfet radiator/ma bardzo wysoka rezystancje przebicia a dzieki konstytencji zamyka pory na przewodach dobrze odprowadza cieplo -- na gazie mozna nawet stanac przy takim stanie wg twojego opisu


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group