ASX Ogólne - ASX -zapisy
Uwex - 15-04-2010, 15:46 Temat postu: ASX -zapisy ASX
Paweł_BB - 15-04-2010, 17:51
Ten silnik 1.8 DID MIVEC to jest robota Mitsu czy ktoś inny go produkuje?
j-rules - 15-04-2010, 18:04
podobno, ze made by Mitsu. BArdzo mnie on ciekawi, zlwaszcza jakie bedzie mial slabe punkty (jak to na nowoczesnego diesla przystalo)
Trik - 15-04-2010, 19:19
j-rules napisał/a: | jakie bedzie mial slabe punkty | Zapewne DPF?! . ("jak to na nowoczesnego diesla przystało") A reszta? Czas pokaże. Może być ciekawy kogel mogel to przeniesienie technologii MIVEC do Diesla. Strasznie mnie korci przejechanie sie tym autkiem. Pod względem cenowym to jak by Lancer
SZYNA - 15-04-2010, 19:22
Wg mnie cena, wyposażenie standardowe no i wygląd jak najbardziej w porządku. Z pewnością auto jest ładniejsze od swojego głównego konkurenta czyli Qashqai'a. Dobrym zagraniem ze strony Mitsu jest też spory wybór silników bo tego chyba trochę brakuje polskim klientom
Hubeeert - 15-04-2010, 20:22
Paweł_BB napisał/a: | Ten silnik 1.8 DID MIVEC to jest robota Mitsu czy ktoś inny go produkuje? | To jest własny diesel Mitsu.
Paweł_BB - 15-04-2010, 20:59
SZYNA napisał/a: | Wg mnie cena, wyposażenie standardowe no i wygląd jak najbardziej w porządku. |
No nie wiem, mnie osobiście interesuje tylko napęd 4x4 a w takiej wersji (tylko z tym nowym dieslem) kosztuje aż 93.000 PLN
krzychu - 15-04-2010, 21:12
Paweł_BB napisał/a: | kosztuje aż 93.000 PLN |
Lancer z dieslem od wieś wagena (-10KM) bez 4x4 kosztuje tyle samo
Trik - 15-04-2010, 22:32
Hubeeert napisał/a: | To jest własny diesel Mitsu. |
krzychu napisał/a: | Lancer z dieslem od wieś wagena (-10KM) bez 4x4 kosztuje tyle samo |
I może z tego wyjść całkiem mniamuśne sushi zamiast białej kiełbaski. Mam wewnętrzne opory do tych diesli z DPF. A z racji tego że więcej jazdy mam w mieście i po wertepiastych polnych wolałbym nawet 1,6 ale 4x4 i może jeszcze z "aftomatem". Wypsażenie jak w Lancerze Invite mi by wystarczało, ino brak BT, z którego jestem bardzo rad w Lancerze, w standardzie trochę mnie razi. Ooo i jeszcze homologacja i wszystko gra .
sampler - 16-04-2010, 07:04
A zna ktos specyfikacje silnikow benzynowych w tym aucie?
Trik - 16-04-2010, 07:54
Na razie tylko z Japonii. Jest coś o ich 1,8 (4B10) lekko zmodyfikowany do 139KM
co do 1,6 to może to być powiększony np 4A91 (teraz 1,5L z Lancera). Ale to tylko takie moje przemyślenia.
Uwex - 16-04-2010, 09:32
Tutaj jest więcej o silnikach . I sporo o nowym dieslu .
Trik - 16-04-2010, 09:56
Piszą tam że to jednak zmodyfikowany 1,5 (A491) Chyba już go lubię . Byle osiągi miał podobne do Lancera z 1,5.
krzychu - 16-04-2010, 10:39
Cytat: | ASX wyposażony będzie w zupełnie nowe, w całości aluminiowe, czterocylindrowe, 16-zaworowe ekologiczne jednostki wysokoprężne. |
Ciekawa informacja. Dziwi natomiast fakt że większość producentów przeprosiła żeliwo i odchodzi od aluminium w jednostkach wysokoprężnych przez ten cały downsizing.
Ciekawe czy zrobią diesla z CVT.
W końcu regulacja kierni w 2 płaszczyznach i wspomaganie elektryczne (oszczędniejsze ale pytanie czy lepsze).[/quote]
jaca71 - 16-04-2010, 11:57
Już łapki zacieram bo w owczym pędzie do SUV'ów spadną ceny sedanów. Tylko żeby się Mitsu opamiętało i tak jak kiedyś sprzedawało w cywilizowanych krajach Lancera AWD.
Pamiętam jak byłem w USA w 2002 roku na parkingach przed sklepami królowały sedany i widoczne były MPV oraz VANy. Po trzech latach w 2005 większość to były SUV'y. Po kolejnych latach w 2008 sedanów już prawie nie było. Co ciekawe wśród znajomych to właśnie starsi i emeryci kupują SUV a sedany i przede wszystkim wielkie coupe młodzi.
|
|
|