To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - czy ten gaźnik będzie dobry?

Anonymous - 27-09-2006, 19:27
Temat postu: czy ten gaźnik będzie dobry?
witam,- mam takie malutkie pytanko... :roll: szukając gaźnika do Colta 1.3 12V GL z 91r- o oznaczeniu silnika 4g13- podałem w ogłoszeniu tylko samo oznaczenie silnika tzn. to 4g13- i okazało się ,że w jednej firmie mają taki gaźnik do silnika o takim samym oznaczeniu - jak w moim aucie -jednak teraz sobie myślę ,czy ten gaźnik na 100% pasowałby do mnie ? ( śpiewają sobie za niego 300zł)- więc w ciemno wolałbym nie ryzykować- tym bardziej ,że w jakimś poście z historią colta wyczytałem ,że były dwa silniki o takim oznaczeniu tyle że jeden słabszy ,a drugi troszku mocniejszy- ( tak szczerze to nawet niewiem czemu tak było) bo oba modele miały 3 zawory na cylinder... :shock: pozdrawiam :wink:
Hubeeert - 27-09-2006, 19:43

Jakiego gaźnika szukasz? Czysto mechanicznego czy sterowanego podciśnieniowo? I jaki mają oni?
josie - 27-09-2006, 22:09

Hubeeert napisał/a:
Czysto mechanicznego czy sterowanego podciśnieniowo?


Chyba albo podciśnieniowo albo elektronicznie

Hugo - 27-09-2006, 22:33

josie napisał/a:
Chyba albo podciśnieniowo albo elektronicznie


Są dwa. Pierwszy taki jak mój- nazwijmy gomechaniczno-podciśnieniowy. Jest kilka podciśnień. Są 2 kostki elektryczne. Ma elektroniczną dyszę. Sterowany jest przez system poruszanych mechanicznie, bądź podciśnieniowo dźwigienek. Ten najprostszy.
Drugi, nazwijmy go podciśnieniowo-elektroniczny. Podciśnień ma co najmniej kilkanaście, współpracuje z sondą lambda i komputerem. Ten wychodził w Coltach po drugiej połowie 90 r. bodajże oraz w Hyundaiach Pony 1.3.

Hubeeert - 28-09-2006, 07:59

josie napisał/a:
Hubeeert napisał/a:
Czysto mechanicznego czy sterowanego podciśnieniowo?


Chyba albo podciśnieniowo albo elektronicznie


O to właśnie co Hugo napisał

Anonymous - 28-09-2006, 08:24

hmm...jeśli chodzi o to jaki dokładnie oni mają to niewiem- bo powiedzieli że jest on do silnika o oznaczeniu silnika 4g13- więc pomyślałem że powinien pasować.... ale teraz już niewiem jaki u siebie mam ... Jednak z tego co napisał -Hugo- to chyba jest to ten podciśnieniowo -elektroniczny - bo auto jest z 91r- no i faktycznie ma sporo tych cudacznych wężyków...A jak się można upewnić na 100% że to jest ten podciśnieniowo elektroniczny? niema on jakiegoś innego oznaczenia niż ten mechaniczno -podciśnieniowy?
Anonymous - 28-09-2006, 08:48

niech Ci fote podesla - bedzie latwiej
Hugo - 28-09-2006, 16:31

Jeśli rzeczywiście auto jest z 91 r. (tzn. nie było żadnych "wałków" w papierach lub wymiany silnika)) to masz ten drugi, nowszy gaźnik. U mnie jest co najwyżej 5 tych wężyków od podciśnień. W nowszym dużo więcej.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group