To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - jaki rozrząd w 4g37?

Anonymous - 30-09-2006, 19:25
Temat postu: jaki rozrząd w 4g37?
Witam wszystkich Mitsumaniaków. Od roku jestem szczęśliwym posiadaczem czarnego Gala :P niestety ostatnio przytrafiła mi się awaria. :oops: Miśiek zgasł przy dojeżdżaniu do skrzyżowania (wolne obroty) słychać było cichy strzał. Po przekręceniu kluczyka krecił jak by z połową siły później normalnie. Auto trafiło do wróżki (mechanika) ta powiedziała, że pasek zerwany (sprawdzane przez wlew oleju). Zdjołem więc obudowę-pasek ceły tylko ubrudzony olejem. Co złego mogło się stać?
Anonymous - 30-09-2006, 20:56

ziółek napisał/a:
że pasek zerwany (sprawdzane przez wlew oleju).


no to faktycznie koles ma w sobie wiecej z wrozki - latwiej zdjac obudowe :)jesli pasek upackany olejem to mogl sobie przeskoczyc, co wcale nadzieja nie napawa.
moim zdaniem scenariusz jest taki - puscil ktorys z uszczelniaczy rozrzadu - olej poszedl na pasek w sporych ilosciach, ten natomiast nie byl juz super mocno naciagniety wiec przeskoczyl i teraz dupa - nie wiadomo ile zabkow - czy juz plakac czy jeszcze nie.

zdejmij cala oslone rozrzadu - gora i dol (po uprzednim sciagnieciu kola pasowego) i sprawdz czy po ustawieniu na znakach wszystko gra - tzn czy da sie ustawic na wszystkie znaki ;)

pozdrowka

Anonymous - 30-09-2006, 22:47

Dzieki za odpowiedz,ale czy 4g37 tj.:1'8 8v '92 na wtrysku ma rozrząd kolizyjny czy nie i czy jest hydrałliczne kasowanie luzów zaworów?
jeżeli nie(rozrząd bez kolizyjny) to nic złego nie powinno się stać :)

pozdrawiam

piotruś - 01-10-2006, 23:15
Temat postu: jaki rozrząd w 4g37 8v.
ja mam ten silnik w eclipse i są hudrauliczne samoregulatory . ale jeśli przeskoczył pasek o kilka ząbkow to nic złego się raczej nie stało , choć nie zawsze jest to regółą . naweży zdiąć osłony i obejrzeć na znakach . :wink:
Anonymous - 02-10-2006, 02:03

to mam sprzeczne informacje
na stronie Krzyżaka silnik ten jest opisany jako bezkolizyjny bez samoregulatorów
chyba skontaktuje się z ASO, żeby miać pewność czy głowica cała czy nie

pozdrawiam

Krzyzak - 02-10-2006, 15:15

bo:
- wg Mitsu ten rozrząd był projektowany jako niekolizyjny, ale
- wg mechanika Tomka Michalaka oraz kilku osób, którym się pasek zerwał bywa on kolizyjny

a luz zaworów na pewno ręcznie się ustawia

Anonymous - 02-10-2006, 16:49

to samo powiedziano mi dzisiaj w ASO :|
zabieram sie do sprawdzenia punktow, pewnie wywalilo pare zebow na pasku a ten slizga sie na 'wale'
jesli tak-zdejmuje glowice

pozdro

wojmi1 - 03-10-2006, 16:46

pierw znajdz gdzie masz wyciek oleju a reszta jak piszesz. nawiasem mowiac-- wadpie by ci dowalilo w zawory zawory przestawil ci sie zaplon 1 zabek ok 8-12 stopni


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group