[XX-92]Galant E3xA i starsze - jaki rozrząd w 4g37?
Anonymous - 30-09-2006, 19:25 Temat postu: jaki rozrząd w 4g37? Witam wszystkich Mitsumaniaków. Od roku jestem szczęśliwym posiadaczem czarnego Gala niestety ostatnio przytrafiła mi się awaria. Miśiek zgasł przy dojeżdżaniu do skrzyżowania (wolne obroty) słychać było cichy strzał. Po przekręceniu kluczyka krecił jak by z połową siły później normalnie. Auto trafiło do wróżki (mechanika) ta powiedziała, że pasek zerwany (sprawdzane przez wlew oleju). Zdjołem więc obudowę-pasek ceły tylko ubrudzony olejem. Co złego mogło się stać?
Anonymous - 30-09-2006, 20:56
ziółek napisał/a: | że pasek zerwany (sprawdzane przez wlew oleju). |
no to faktycznie koles ma w sobie wiecej z wrozki - latwiej zdjac obudowe :)jesli pasek upackany olejem to mogl sobie przeskoczyc, co wcale nadzieja nie napawa.
moim zdaniem scenariusz jest taki - puscil ktorys z uszczelniaczy rozrzadu - olej poszedl na pasek w sporych ilosciach, ten natomiast nie byl juz super mocno naciagniety wiec przeskoczyl i teraz dupa - nie wiadomo ile zabkow - czy juz plakac czy jeszcze nie.
zdejmij cala oslone rozrzadu - gora i dol (po uprzednim sciagnieciu kola pasowego) i sprawdz czy po ustawieniu na znakach wszystko gra - tzn czy da sie ustawic na wszystkie znaki
pozdrowka
Anonymous - 30-09-2006, 22:47
Dzieki za odpowiedz,ale czy 4g37 tj.:1'8 8v '92 na wtrysku ma rozrząd kolizyjny czy nie i czy jest hydrałliczne kasowanie luzów zaworów?
jeżeli nie(rozrząd bez kolizyjny) to nic złego nie powinno się stać
pozdrawiam
piotruś - 01-10-2006, 23:15 Temat postu: jaki rozrząd w 4g37 8v. ja mam ten silnik w eclipse i są hudrauliczne samoregulatory . ale jeśli przeskoczył pasek o kilka ząbkow to nic złego się raczej nie stało , choć nie zawsze jest to regółą . naweży zdiąć osłony i obejrzeć na znakach .
Anonymous - 02-10-2006, 02:03
to mam sprzeczne informacje
na stronie Krzyżaka silnik ten jest opisany jako bezkolizyjny bez samoregulatorów
chyba skontaktuje się z ASO, żeby miać pewność czy głowica cała czy nie
pozdrawiam
Krzyzak - 02-10-2006, 15:15
bo:
- wg Mitsu ten rozrząd był projektowany jako niekolizyjny, ale
- wg mechanika Tomka Michalaka oraz kilku osób, którym się pasek zerwał bywa on kolizyjny
a luz zaworów na pewno ręcznie się ustawia
Anonymous - 02-10-2006, 16:49
to samo powiedziano mi dzisiaj w ASO
zabieram sie do sprawdzenia punktow, pewnie wywalilo pare zebow na pasku a ten slizga sie na 'wale'
jesli tak-zdejmuje glowice
pozdro
wojmi1 - 03-10-2006, 16:46
pierw znajdz gdzie masz wyciek oleju a reszta jak piszesz. nawiasem mowiac-- wadpie by ci dowalilo w zawory zawory przestawil ci sie zaplon 1 zabek ok 8-12 stopni
|
|
|