[96-02]Colt CJ0 - Łączniki stabilizatora przód
knut - 16-05-2010, 17:12 Temat postu: Łączniki stabilizatora przód Nie mogę dojść do ładu z łącznikami z przodu w CJ0 1.3 12V. Organoleptycznie stwierdzone są takie bez sworzni kulowych tylko sama śruba i 4 gumy (chociaż strona www.ramech.pl których łaczniki są przeze mnie sprawdzone w innych autach twierdzi, ze powinien być taki z jednym sworzniem kulistym).
Z wyszukiwarki InterCarsu wynika, że nie mają tych łączników. Czy zatem te do CJ0 różnią się czymś od tych:
np. do Lancera 2003-
czy do np. Colta CA i wcześniejszych:
ten ma dodatkowo jakieś podkładki.
Pytam, bo w IC będzie mi najłatwiej kupić, ale katalog coś zawodzi.
QwiateQ - 17-05-2010, 19:52
Władowałem te z podkładkami i wyregulowałem zgodnie z manualem działa i nie zawodzi, całość jak mnie pamięć nie myli ok ~30zł
Janasa - 18-05-2010, 11:56
podlącze sie pod temat,jak dokładnie wyregulowac wysokosc,na ile mają być sręcone itp itd,moze ktos podać?
Fragu - 18-05-2010, 12:14
Janasa, kurcze jeśli dobrze pamiętam to 22mm gwint ma wystawać. Ale niech ktoś to potwierdzi jeszcze, bo dosyć dawno je wymieniałem.
idas - 18-05-2010, 12:42
22mm, ale tylko do oryginalnych łączników MGP. Yamato są np sporo dłuższe i trzeba około 10mm więcej gwintu zostawić. Jak skręcicie na 22mm Yamato to szybko zacznie znowu pukać i będą spore luzy. Zresztą jak zdemontujecie stare łączniki to można porównać długość śruby.
Fragu - 18-05-2010, 14:11
idas napisał/a: | Zresztą jak zdemontujecie stare łączniki to można porównać długość śruby. |
Też właśnie tak robiłem przy wymianie
Polecam oryginały.
idas - 18-05-2010, 14:24
Fragu napisał/a: | Polecam oryginały. |
Ja również, moje zaczynają pękać na jednej gumie (yamato)
Ważna sprawa, choć trudna do wykonania bez kanału (maksymalny skręt kół i odrobina gimnastyki) - dokręcajcie łączniki na opuszczonym zawieszeniu, bo wtedy gumy odpowiednio się ułożą przed dokręceniem.
QwiateQ - 18-05-2010, 14:32
Nie pamiętam co kupiłem (dawno wymieniałem) ale porównałem długość wcześniej założonych i dokręciłem bodaj na 22mm gwintu, póki co spokojnie.
Tak sobie przypominam że chyba kupiłem oryginały, chyba była niewielka różnica w cenie.
knut - 18-05-2010, 17:13
Za oryginały w Łodzi zawołali 125zł szt, więc wybór był oczywisty i będą Yamato.
Janasa - 18-05-2010, 23:57
dzięki wielkie za szybką odpowiedź,można by to do faqa zapodać
londolut - 19-05-2010, 00:03
knut napisał/a: | Za oryginały w Łodzi zawołali 125zł szt, więc wybór był oczywisty i będą Yamato. | Ale chyba za 2 komplety?!
Perki1985 - 19-05-2010, 07:30
londolut napisał/a: | knut napisał/a: | Za oryginały w Łodzi zawołali 125zł szt, więc wybór był oczywisty i będą Yamato. | Ale chyba za 2 komplety?! |
Napewno za dwa komplety. Jak wymieniałem u siebie to też płaciłem nieco ponad 100 zł. za oryginały.
londolut - 19-05-2010, 07:44
Perki1985 napisał/a: | londolut napisał/a: | knut napisał/a: | Za oryginały w Łodzi zawołali 125zł szt, więc wybór był oczywisty i będą Yamato. | Ale chyba za 2 komplety?! |
Napewno za dwa komplety. Jak wymieniałem u siebie to też płaciłem nieco ponad 100 zł. za oryginały. | Chodziło mi raczej o 2 pary łączników (4szt.)
Ja za ori do swojego CAx (identyczne łączniki jak do CJx i CKx) płaciłem 36zł/szt za MGP - gdzie wy te części kupujecie?
knut - 19-05-2010, 18:49
Jedyne ASO w Łodzi tyle mi mailowo odpisało. Może ze złota są
Cytat: | ----- Original Message -----
From: serwis@satall.pl
Sent: Monday, May 17, 2010 2:33 PM
Subject: Re: zapytanie
125 ZŁ BRUTTO SZTUKA MR954887 |
Perki1985 - 19-05-2010, 18:58
W aso tez mi krzykneli taka cene. Kupilem w intercarsie dwa laczniki w cenie jednego z ASO
|
|
|