L200 Ogólne - L200 rdza
arts - 08-06-2010, 20:52 Temat postu: L200 rdza L200 przebieg 80 tys. km z 2008. Po 2 latach pojawiły się parchy na masce i drzwiach. Rdzewieje od środka. Tragedia.
konri - 09-06-2010, 16:20
daj jakieś foty jak to wygląda. u mnie nic się nie dzieje.
namotore - 09-06-2010, 18:33
bylo cos klepane? daj foty
romero - 09-06-2010, 20:25
Też jestem bardzo ciekawy jak to wygląda.Tym bardziej,że mam ten sam przebieg i rocznik.
arts - 09-06-2010, 23:09
Sęk w tym że właśnie wzięli do malowania w ramach gwarancji. Drzwi dopiero zgłosiłem więc foty z drzwi zrobię jak tylko auto wróci z malowania klapy. Ogólnie parchy mają od 4 do 9 mm średnicy. Samochód ani nie był stuknięty ani do tej pory malowany - chyba że malowali go w salonie przed sprzedażą. Na drzwiach parchy pojawiły się w 6 miejscach - raczej niemożliwe aby jakikolwiek kamyk w te miejsca uderzył.
Poza tym, to turbina jest cholernie głośna w tym samochodzie, do reszty niedoróbek da się przyzwyczaić .
namotore - 11-06-2010, 09:34
u mnie odpryskow jest sporo na masce i zderzaku ale zauwazylem ze jak sie jedzie z odlegloscia 20-30 m od goscia przed Toba i nie przesadza z predkoscia to wiele kropek nie przybywa, "parchy" nie ma na lakierze, tylko trzeba szybko robic zaprawki w przypadku przebicia lakieru z podkladem - ocynku nie stwierdzilem.
Turbina jest w normie, to co halasuje tak bardzo powyzej temp=20st C bylo opisywane w innym temacie ale juz nie pamietam co to przyzwyczaic sie mozna do wszystkiego, nawet do pekajacych resorow i ich obejm, piszczacych sworzni itp W ASO mowia ze trzeba zainwestowac w glosny sprzet audio i w droge
Kibloo - 13-06-2010, 20:23
namotore napisał/a: | bylo opisywane w innym temacie ale juz nie pamietam co to | wentylator, przy zapiętej maksymalnie wiskozie (powyżej temp 25 st. C)
pozdro
MOD
Andrzej62 - 04-07-2010, 22:36
Witam, tu Andrzej62. Od półtora roku jestem posiadaczem L200, miesiąc temu zgłosiłem do serwisu pęcherz na masce. W tej chwili pęcherz już pękł, na szczęście zrobili zdjęcia wcześniej. Ale nadal brak jakiegokolwiek odzewu ze strony serwisu....
Pozdrawiam
namotore - 06-07-2010, 07:59
Musisz ich naciskac, dzwonic, interwencja w centrali mitsu nie pomoze, na kazda wade samochodu odpowiadaja ze wszystko jest wg "technologii mitsubishi" . Ja zwojowalem z nimi wszystkie rzeczy w sadzie. Ale to trzeba tak wiecej rzeczy zebrac na paragraf, pozdro
arts - 04-08-2011, 15:57 Temat postu: ;( 3 lata 121 tys. km - rdza na masce ponownie po malowaniu po roku od ostatniego malowania pojawiły się znowu parchy na masce (malowało ASO z Krakowa - MOTO GABRA - lepiej z daleka od tego serwisu i salonu) - dodatkowo rdzewieje tylna klapa (ponieważ minęły 3 lata ASO już mówi że zaprawić i zamalować trzeba już na własny koszt - śmiechu warte). ASO już nie chce malować maski silnika po swoim ostatnim malowaniu i każe mi to sobie zrobić za własne pieniadze - pisałem listy do MMCars i nic to nie dalo. Ogolnie ASO to tragedia w MITSu. Pod spodem jest jeszcze gorzej - gdy pojechałem na przeglad gosc sie smial mowiac ze jeszcze nie widzial aby tak samochod 3 letni rdzewial - rdza na kazdym spawie - zapewne to od tych wstrzasow farba od spawow poodpadala. A samochod garazowany - jezdzi tylko po asfalcie. No i padla klima po 3 latach - dopiero pojade na jej przeglad
A, a propo nie oplaca sie co roku robic przegladow nadwozia - bowiem i tak gwarancja na perforacje nie obejmuje standardowej rdzy na wszystkim na czym tylko sie ona nie pojawi - a obejmuje jedynie przerdzewienie na wylot.
Ogolnie auto jezdzi (w salonach smieja sie ze nie ma sensu pzejmowac sie rdza bo to auto dla ludzi ze wsi - czytaj rolnika - za te pieniadze). A jedze jeszcze rownolegle Hilux-em - to auto nie rdzewieje i ogolnie mniej problemow w serwisie. Hondą - zero rdzy równiez i ponizej 6s do setki oraz Skoda - to auuto jest de best - nie rdzewieje, nie psuje sie, zajefajne ASO. Chhyba najgorsza opinie mam o mitsubishi..
namotore - 08-08-2011, 22:30
a przechyl Ci nie przeszkadza?
arts - 09-08-2011, 09:46 Temat postu: powiedzieli że ten typ tak ma :) hehehe powiedzieli że ten typ tak ma hehehe
mirek75 - 17-08-2011, 14:50
Mój po 2 latach jest cały zardzewiały spód , przede wszystkim rama ,przednia osłona silnika.Po 2 miesiącach zardzewiała rama tam gdzie są numery -zgłosiłem to na przeglądzie porobili zdjęcia i wysłali do Warszawy -odpowiedz wszystko ok. Dziś cyfr już nie da się odczytac.
arts - 18-08-2011, 11:21 Temat postu: Niezadłu porobie zdjecia tego auta to sie wszyscy posmiejemy Myślałem dać je jeszcze do jakiegoś portalu samochodowego na przestrogę wraz z kopiami odpowiedzi z ASO i MMCars w tej sprawie
W końcu jesteśmy Polakami i nie możemy dawać się robić kitajcom w d..ę
Witold_Rybarz - 18-08-2011, 18:11 Temat postu: Re: Niezadłu porobie zdjecia tego auta to sie wszyscy posmie
arts napisał/a: | Myślałem dać je jeszcze do jakiegoś portalu samochodowego na przestrogę wraz z kopiami odpowiedzi z ASO i MMCars w tej sprawie
W końcu jesteśmy Polakami i nie możemy dawać się robić kitajcom w d..ę |
nie kitajcom to nasi polscy menadżerowie tak nas traktują - po polsku czyli wyj...ć wszystkich których się da
sądzę że gdyby styl pracy Mits poland był znany w Japoni to paru japończyków popełniło by sepuku z hańby
nasi nie mają twarzy zwykłe xxxxe
|
|
|