Outlander II Ogólne - [II 2.4 MIVEC] Prośba o informacje.
tomasz1 - 20-06-2010, 22:25 Temat postu: [II 2.4 MIVEC] Prośba o informacje. Witam. Czy urzytkownicy 2,4 z CVT mogliby się podzielic wrażeniami z eksploatacji tego modelu jeżeli w ogóle takowi są. Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie info ,zastanawiam się nad zakupem takowego.
regon - 22-06-2010, 16:57
Dynamiczny, ładnie wchodzi na obroty – przyśpieszenie jest ok. Minusem jest to, że dużo pali (przy moim sposobie jazdy), no i izolacja zakoli jest kiepska, słychać opony przy czym letnie bardziej niż zimówki. Generalnie jak do tej pory jestem zadowolony. Jakieś pytania?
sylb - 22-06-2010, 21:17 Temat postu: Re: Prośba o informacje.
tomasz1 napisał/a: | Witam. Czy urzytkownicy 2,4 z CVT mogliby się podzielic wrażeniami z eksploatacji tego modelu jeżeli w ogóle takowi są. Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie info ,zastanawiam się nad zakupem takowego. |
Chcesz kupić używkę czy nowy samochód, że pytasz bo były chyba 2 różne silniki 2,4 różniące się rodzajem MIVEC.
Swoją droga szkoda, że w O2 nie ma do wyboru silnika 2.0Turbo aż się prosi. Konkurencja ze stajni VW/Audi ma i samochodziki z tym śmigają po drogach a nie tylko TDI. Kolejną ciekawostkę, jaką słyszałem to, że SUBARU nie będzie oferowało silników benzynowych turbo na rynku europejskim, bo za dużo się ich sprzedaje i zawyżają sumaryczna emisje spalin i koncern nie mieści się w normach, wiec od nowego roku tylko diesel i zwykłe benzynki.
tomasz1 - 23-06-2010, 09:11
regon napisał/a: | Dynamiczny, ładnie wchodzi na obroty – przyśpieszenie jest ok. Minusem jest to, że dużo pali (przy moim sposobie jazdy), no i izolacja zakoli jest kiepska, słychać opony przy czym letnie bardziej niż zimówki. Generalnie jak do tej pory jestem zadowolony. Jakieś pytania? | Chodzi mi o 2,4 z tego roku MIVEC. Czy mógłbyś sprecyzowac "dużo pali", jak spisują się manetki i czy rzeczywiście jest tak cichy w porównaniu z dieslem? Zastanawiam sie nad kupnem 2,2 lub 2,4 mivec . Jeżdżę rocznie ok. 12 kkm i martwi mnie obsługa filtra cząstek stałych i koszty obsługi diesla w serwisie stąd moje pytanie o spalanie w benzynie. Wydaje mi się także, że komfort jazdy benzyną jest wyższy, czy sie mylę? Koszty paliwa przy takim przebiegu rocznym powinny chyba zrekompensowac koszt zakupu diesla. I jeszcze jedno pytanie czy skrzynia CVT nie jest głośna?
regon - 23-06-2010, 17:13
Mój MO jest z końcówki zeszłego roku tak więc jest to to samo co MO po liftingu – mam na myśli silnik. Jest o wiele cichszy od diesla, Jeżeli chodzi o hałas to drażni mnie jedynie hałas opon. Skrzynia automatyczna sprawuje się ok, manetki przy kierownicy reagują prawidłowo, przyśpiesza sprawnie chociaż jak docisnę gaz przy ruszaniu odczuwam wyrywanie kół nie tylko do przodu ale również delikatne na boki. Spalanie: hm za miastem (około 160 na h, oczywiście na autostradzie za granicą na baku pokonuję około 450 km) spala do 13 l, gdy jedziesz do 130 w cyklu mieszanym (mam na myśli Polskie drogi raz 80 a raz 130) schodzisz poniżej 12 l. Miasto to zależy jakie dystanse pokonujesz w ciągu dnia ale potrafi i do 15 litrów. Te wartości wylicza mi komp. Ale i tak bym nigdy nie wybrał diesla (koledzy mitsumaniatsy posiadacze diesla bez urazy, to moje zdanie).
Dario2409 - 23-06-2010, 19:52
Witam. Mitsu 2,4 z CVT zrobiłem około 4,5 tyś.Jestem bardzo zadowolony - faktycznie jest cicho no oczywiście nie bezgłośnie ale w porównaniu z 2,2 ciszej.Co do skrzyni dla mnie rewelka. Czy głośna....?spokojnie wcale jej nie słychać. Co do spalania w mieście w korkach14 a nawet 15 ale przy w miarę płynnej jeździe bez problemu zmieścisz się w 12.Na trasie jeżeli nie będziesz miał za ciężkiej nogi około 10 a spokojna jazda, takie prędkości powiedzmy zgodne z przepisami, zaowocują spalaniem 8 a nawet poniżej. Kiedyś tak z ciekawości zrobiłem mały test:przejechałem około 50 km (poza miastem ale nie dwupasmówką) najbardziej ekonomicznie jak umiałem. Nie była to jazda zbyt emocjonująca ,ale komputer pokazał 6.3/100 Co do opon mam Continentale Cross Contact 225/55 R18 - nie są głośne. Gdybym miał wybierać wybrał bym ponownie 2.4 CVT
[ Dodano: 23-06-2010, 20:06 ]
tomasz1 napisał/a: | Jeżdżę rocznie ok. 12 kkm i martwi mnie obsługa filtra cząstek stałych i koszty obsługi diesla w serwisie stąd moje pytanie o spalanie w benzynie. Wydaje mi się także, że komfort jazdy benzyną jest wyższy, czy sie mylę? Koszty paliwa przy takim przebiegu rocznym powinny chyba zrekompensowac koszt zakupu diesla. |
Dobrze kombinujesz... i nie mylisz się....
Bierz 2,4 w automacie - będziesz zadowolony
tomasz1 - 24-06-2010, 11:30
Dario2409 napisał/a: | Witam. Mitsu 2,4 z CVT zrobiłem około 4,5 tyś.Jestem bardzo zadowolony - faktycznie jest cicho no oczywiście nie bezgłośnie ale w porównaniu z 2,2 ciszej.Co do skrzyni dla mnie rewelka. Czy głośna....?spokojnie wcale jej nie słychać. Co do spalania w mieście w korkach14 a nawet 15 ale przy w miarę płynnej jeździe bez problemu zmieścisz się w 12.Na trasie jeżeli nie będziesz miał za ciężkiej nogi 10 a spokojna jazda, takie prędkości powiedzmy zgodne z przepisami, zaowocują spalaniem 8 a nawet poniżej.Co do opon mam Continentale Cross Contact 225/55 R18 - nie są głośne. Gdybym miał wybierać wybrał bym ponownie 2.4 CVT
[ Dodano: 23-06-2010, 20:06 ]
tomasz1 napisał/a: | Jeżdżę rocznie ok. 12 kkm i martwi mnie obsługa filtra cząstek stałych i koszty obsługi diesla w serwisie stąd moje pytanie o spalanie w benzynie. Wydaje mi się także, że komfort jazdy benzyną jest wyższy, czy sie mylę? Koszty paliwa przy takim przebiegu rocznym powinny chyba zrekompensowac koszt zakupu diesla. |
Dobrze kombinujesz... i nie mylisz się....
Bierz 2,4 w automacie - będziesz zadowolony | Bardzo wam dziekuję za opinie. Decyzja podjęta odbiór w drugiej połowie sierpnia, oczywiście 2,4 MIVEC CVT. Nie omieszkam po jeździe opisac wrażenia, może też się komuś przyda moja opinia. Szkoda tylko, ze nie moge wykonac jazdy próbnej.Pozdrawiam.
regon - 24-06-2010, 21:30
jezeli dealer nie może ci zorganizować jazdy to poproś kogoś na forum, może mieszka jakiś szczęśliwy posiadacz takiego MO obok ciebie i pozwoli na jazdę próbną?
zippera2 - 10-07-2010, 07:39
Samochod ma jedna najwieksza wade , nieslychac w nim silnika i to jest irytujace!
tomasz1 - 12-07-2010, 09:21
To straszne ! Skąd będę wiedział, że wogóle jadę. Już zazdroszczę kolegom z turboklekotem. Sorry za sarkazm.
rezon - 12-07-2010, 10:39
tomasz1 napisał/a: | Skąd będę wiedział, że wogóle jadę. Już zazdroszczę kolegom z turboklekotem. Sorry za sarkazm. | przypomną Ci miłe Panie przy kasie na stacji benzynowej
regon - 12-07-2010, 16:21
za to dłużej będę miał dobry słuch
zippera2 - 12-07-2010, 17:23
Dobrze kombinujesz... i nie mylisz się....
Bierz 2,4 w automacie - będziesz zadowolony
Osoboscie uwazam ze diesel jest dla tira.
tomasz1 - 20-07-2010, 11:49
rezon napisał/a: | tomasz1 napisał/a: | Skąd będę wiedział, że wogóle jadę. Już zazdroszczę kolegom z turboklekotem. Sorry za sarkazm. | przypomną Ci miłe Panie przy kasie na stacji benzynowej | Przypominam,że moje roczne przebiegi to ok. 12000 przeglądy ok. 50% tego co w dieslu, matematyka możesz jej zaufać. No i ten pamiętny zapach spalin z ropniaka! A i zawieszenie podobno w benzynie nieco wyższe.
Dario2409 - 21-07-2010, 22:31
Cytat: | A i zawieszenie podobno w benzynie nieco wyższe.
_________________ | Benzyna zawieszona jest wyżej o całe 37 mm Spora różnica i duży + dla samochodu z takim silnikiem.
|
|
|