To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Samochod czasami sie muli?

czarnuch23 - 06-10-2006, 17:59
Temat postu: [CA4A 1.6] Samochod czasami sie muli?
Raz na jakis czas zdarza mi sie ze samochod tak od 5k do 7k obrotow idzie jakis zmulony (tak jakbym ciagnal ze 2 auta na holu) zazwyczaj szybkie ruszanie z pod swiatel 1 i 2 bieg
pozniej nie ma juz tego zjawiska.. sprawdzalem na roznym paliwie od 95 roznych po 98 roznych
nie wiem co sie dzieje wczoraj jakas laska w hudzinie zniszczyla mnie z pod swiatel :(
pozniej juz ok
Zmule nie to ma zazwyczaj miejsce po spokojniejszej jezdzie tak nieprzekraczajacej 4k obrotow
zastanawiam sie czy moze miec na to wplyw ze mam wspawany lacznik tlumiaka srednicy 45mm a byl oryginalnie 50mm zastanawiam sie co jeszce moze bycprzyczyna napewno wymienie filtr paliwa ale moze kos juz cos takiego mial.....

ROMEL - 06-10-2006, 18:07

Łącznik raczej nie...

Ja stawiam na sterowanie kątem wyprzedzenia zapłonu lub zasilanie paliwem...

W drodze wyjątku moze byc dolot powietrza....

Posprawdzaj dokładnie podciśnienia, filtry, kable, kopułka, przewody WN - ciśnienie na listwie paliwowej...

PZDR

wojmi1 - 06-10-2006, 18:09

szukaj na forum juz bylo ato katalizator a to zaplon ect co go tak meczysz??? 12 latek
Hubeeert - 06-10-2006, 18:11

wojmi1, to nie nic do rzeczy że 12 czy 3 latek.
Coś jest nie tak i Kolega chce odpowiedzi...

ROMEL - 06-10-2006, 18:47

DO WOJMI....

ja mam dwa 15 latki i do 4 biegu do odcinki silnik ma hulać,,, nie powinno sie tak?? wiem...

I co z tego - jak sie poosuje to sie naprawi - i to na ori częściach..


PZDR

wojmi1 - 06-10-2006, 18:52

zaczol bym sprawdzenie od podcisnienia bo ma ono bardzo duzy wplyw na przyspieszenie kata wyprzedzenia zaplonu i informuje ono o obciazeniu silnika sprawdz czy niemasz jakiegos lewego powietrza czy nie spadl ci przewodzik z jakiegos krocca lub nie jest przetarty
czarnuch23 - 06-10-2006, 20:25

kable i i cal aelektryka ok (pali jak nowka) spalnie tez dobre rowna praca na obtrotach
nie buja sie tylko tak z raz w ciagu dnia mi taki nr wytnie... dzis naprzyklad nic.... jeszcze sprawze jedno bo moze mi sie oto zbiega z malym poziomem paliwa w zbiorniku.....
(wczoraj tuz przed tankowaniem ) wczesniej nie zwrocilem na to uwagi.....
podcisnienia posprawdzam...

ROMEL - 06-10-2006, 20:56

Jaki masz dokładnie silnik - kod - bo mi umknęło,,,

Bo przyszło mi do głowy, że cos może byc nie tak i CnockSensor łapie stuki i opóźnia zapłon... a łapać może np: przez za wczesny zapłon, paliwo i jego jakośc, ciśnienie sprężenia, nagary w komorze spalania, lejące wtryski...
Lub tez jest walnięty sam CnockSensor...

Miałem przeboje z tym czymś i bardzo podobne objawy....

Pozdrówka

Anonymous - 06-10-2006, 21:54

ROMEL napisał/a:
Jaki masz dokładnie silnik - kod - bo mi umknęło,,,


4G92

Anonymous - 13-10-2006, 16:27

Czyli tak się dzieje jak jest mało paliwa? sprawdź zbiornik, możliwe że jest tam sporo syfu, którego pompa zasysa jak w baku jest mało benzyny. W takim wypadQ filtr paliwa też wypadało by wymienić.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group