To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Wymiana wtryskiwacza paliwa

Anonymous - 07-10-2006, 23:24
Temat postu: Wymiana wtryskiwacza paliwa
Mam zapytanko: mianowicie ok. m-c temu motorek w Mitsu przestał palić na 1 cylinder. :? Po długotrwałym, cierpliwym diagnozowaniu okazało się, że padł wtryskiwacz. Niedawno zakupiłem używany za 80pln (nowy 400-450!) bo na tyle pozwoliły fundusze. Sprzedający zapewnił mnie, że jest sprawny...i pochodzi z modelu 1.5 12v. Przy wymianie okazało się jednak, że na dole ma on dwa"otworki" a mój oryg.ma tylko 1. :?: W takim razie czy nie pochodzi on czasami od silnika 8v? Czy wie ktoś jaki wpływ ma to na efektywność pracy silnika, ponieważ po jego założeniu pracuje równo no i pali na wszystkie garki.
Niestety po przełączeniu na lpg/konieczność/ zapala się kontrolka CE(błąd 41).
Czy to wina wtryskiwacza, czy może emulatora(jego oporników)?
Za wszelkie porady z góry dziękuję :!:

ROMEL - 10-10-2006, 09:24

Generalnie jest tak że wtryskiwacz powinien być założony ten sam - z tym samym numerem fabrycznym, a to z tego względu iż każdy z wtryskiwaczy moze mieć inne przpustowośći, zdolności itd, reakcje.... zakładaja "podobny" autko owszem może chodzić w miarę OK - ale dawka paliwa na dany cylinder będzie inna niz na reszte... i wtedy to do najzdrowszych przypadków nie należy... pół biedy jak wtryskiwacz będzie podawał troszkę więcej paliwa... (oby nie lał) - ale problem sie zacznie i to poważny jak będzie dawał mniej niz nominał....
Wtedy temp. na cylindrze może pójść w górę i narobić bubu....

Proponowałbym zakupić wtryskiwacz z tego samego modelu silnika, lub dokładnie o tym samym numerze części...

aaa.. wtryskiwacz i jego możliwości można sprawdzić... porządniejsze warsztatu mają urządzonka do sprawdzania wtryskiwaczy..

Pozdrawiam

stani78 - 10-10-2006, 21:32

Witam Błąd 41 ECU - wtryskiwacze.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group