To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Eclipse! - 420a czy 4g63 ? 2G

ramek89 - 28-07-2010, 21:48
Temat postu: 420a czy 4g63 ? 2G
Witam wszystkich!!
Mam zamiar tym razem zakupić eclipse 2G. Wiem już dużo, ale jedna kwestia nie daje mi spokoju.... Jaki silnik? Pomocy!! Więc tak.... Proszę o informacje na temat awaryjności, wytrzymałości i podatności na tuning... Mam zamiar go zakłuć i zaturbić... A jeśli już to ile można dmuchać, żeby było w miare bezkolizyjnie? To w sumie drugorzędna sprawa.... Najważniejsze jest to żebyście wypowiedzieli się na temat różnic pomiędzy tymi jednostkami :)
Z góry dziękuję....
Pozdrawiam :)

Adaho_krak - 29-07-2010, 09:27

ramek89 napisał/a:
Mam zamiar go zakłuć i zaturbić...


Proponuje kupić odrazu 4G63T.

Tiamat - 29-07-2010, 10:09

zdecydowanie więcej jest w Pl i pewnie wszędzie mocnych 4g63T niż 420a. Ja osobiście znam tylko jeden soft z 420a na 200KM. Do 4g63T jest dzikie mnóstwo gratów. Jak masz głęboką kieszeń to będziesz zadowolony. Napisz może do Project Xs, będziesz wiedział ile i za ile można solidnie zrobić z 4g63T.
Masz opcje - kupić 4g63 i dmuchać, kupić 420a i dmuchać albo najlepsza opcja - tak jak pisze Adaho - kupić 4g63T i dłubać :P

ramek89 - 29-07-2010, 21:08

A co sądzicie o takim zestawie? http://cgi.ebay.com/ebaym...#ht_5600wt_1058 ... Czy to nie jest jakaś tandeta?
zenek_bb - 01-08-2010, 23:38

nie patrz się na takie pierdoły za przeproszeniem, ecli to nie golf...

kupuj 4G63 albo jak Adam napisał 4G63T (da Ci to łatwiejszą i tańszą drogę do wysokich mocy)

z 420a się w polsce nie dogadasz, o wiele trudniej z częściami, silnik zupełnie inna charakterystyka (to już nie czystej krwi japończyk) a uturbienie to kolejna masakra, ten silnik tego nie lubi i ciężko skompletować odpowiednie graty (nie mówię tu o tandecie z ebay...)

jak koniecznie chcesz mieć 300 kucy to musisz się liczyć z kosztami, na pewno jesteś na nie przygotowany, i nie mówię tu teraz tylko o częściach ale i o serwisowaniu i o spalaniu takiego silnika

kupujesz 2g z silnikiem 4g63, najlepiej już turbo, silnik najlepiej zajechany na ostatnią stronę... kupujesz, wywalasz z niego silnik i kupujesz kompletnego 6bolta z 1G eclipsy, może być turbo może być NA, montujesz tłoki Wiseco 8.3, big 20g, det III i masz 300 kucy

MATi1G - 03-08-2010, 19:32

zenek_bb napisał/a:
(to już nie czystej krwi japończyk)

bład 420a to silnik zaprojektowany przez Mitsubishi dla Mitsu i Dogde'a

zenek_bb napisał/a:
kupujesz kompletnego 6bolta z 1G eclipsy, może być turbo może być NA, montujesz tłoki Wiseco 8.3, big 20g, det III i masz 300 kucy

no nie do końca potrzeba jeszcze skrzyni sprzegła półosi intercoolera i jeszcze kilku gratów oraz dużo $erca i cierpliowości przedewszystkim

zenek_bb - 03-08-2010, 19:36

MATi1G napisał/a:
...zaprojektowany przez Mitsubishi dla Mitsu i Dogde'a

musisz się czepić co? to znajdź na internecie kto pracował przy projektowaniu tego silnika i poznaj jego charakterystykę, potem neguj to co piszę

MATi1G napisał/a:
...potrzeba jeszcze skrzyni sprzegła...


będę się rozdrabniał na drobne? chodziło o samą zasadę bo zastanawia się nad silnikiem, reszta oczywista (dla mnie), nie musiałem o tym wspominać

PS. przyznasz rację że 420a kiepski wybór?

MATi1G - 03-08-2010, 20:00

zenek_bb napisał/a:
PS. przyznasz rację że 420a kiepski wybór?

jeśli chodzi o wolnossaka to lepszy i to dużo niz 4g63 N/A brak przepływki ,zero problemu z wolnymi obrotami, skrzynia wytrzymalsza....


zenek_bb napisał/a:
to znajdź na internecie kto pracował przy projektowaniu tego silnika i poznaj jego charakterystykę, potem neguj to co piszę

ja sie nie czepiam, tylko piszesz źle i tyle... 420a zaprojektowania w Diamond Star Motors przez Mitsubishi, jest to japońska jednostka zaprojektowana na rynek amerykański którą potem odsprzedali Dodge'owi wejdz na DSM Tuners.com i poczytaj co nie co, bo ja nie musze , ja to wiem :D juz czytałem,a nie bede szukał specjalnie dla Ciebie

zenek_bb napisał/a:
będę się rozdrabniał na drobne? chodziło o samą zasadę bo zastanawia się nad silnikiem, reszta oczywista (dla mnie), nie musiałem o tym wspominać

jednak nie takie drobne ,bo cieżko dostać skrzynie i półosie , poza tym to nie są tanie rzeczy i lepiej zeby o tym wiedział niz ma zostać wsadzony na mine i potem zostać z reką w nocniku bo zabraknie kasy badz gratów...

jeśli chcesz turbo to kupuj eclipse w turbo jest to najtańsza droga i jedyna droga, reszta to droga zabawa...zwiekszenie mocy w 4g63T i tak do tanich nie nalezy

zenek_bb - 04-08-2010, 00:34

ramek89 napisał/a:
Proszę o informacje na temat awaryjności, wytrzymałości i podatności na tuning... Mam zamiar go zakłuć i zaturbić...


MATi1G napisał/a:
jeśli chodzi o wolnossaka to lepszy i to dużo niz 4g63 N/A brak przepływki ,zero problemu z wolnymi obrotami, skrzynia wytrzymalsza....


teraz mi przyznasz 2 racje: że lepiej jak kupi 4g63/T i, że nie czytasz uważnie tematu

ZeneK_bb napisał/a:
jak koniecznie chcesz mieć 300 kucy to musisz się liczyć z kosztami, na pewno jesteś na nie przygotowany, i nie mówię tu teraz tylko o częściach ale i o serwisowaniu i o spalaniu takiego silnika


o kosztach powiedziałem, poza tym jak chłopak pisze "zakuć i zaturbić" to jakieś tam pojęcie musi mieć i wie, że moc to nie tylko silnik

MATi1G - 04-08-2010, 07:24

zenek_bb napisał/a:
teraz mi przyznasz 2 racje: że lepiej jak kupi 4g63/T i, że nie czytasz uważnie tematu

temat czytam,z tym ze Ty pisałeś o 420a źle bo jest to lepsza jednostka niz 4g63N/A ...
jak chce sie turbo to wybor jest tylko jeden 4g63T ... 420a w turbo jedno znam i widziałem jak jezdzi ..na seryjnych gratach wytrzymuje 200 kucy , gdzie seryjne 4G63 N/A juz dawno trzeba by było rozbierać i składać na nowo...jeśli chodzi o ssaki to 420a lepszym silnikiem,ale kolega chce turbo ,wiec 4g63T ....

kamil4711 - 04-08-2010, 13:25

ramek89 , jeżeli pytasz o silniki to ze swego doświadczenia bym polecał 420a , po prostu są mniej awaryjne i bardziej wytrzymałe , zamiast przepływy masz MAPa , spiek wytrzymuje do ok. 200km , tłoki i korby są mocniejsze , skrzynka ma dłuższy rozbieg, ale jeżeli chcesz koniecznie zaturbić to od razu kup 4G63T i modyfikuj spokojnie , w 420a to prawdopodobnie same części będą kosztować około 10k nie mówiąc o robocie .
Więc tak , jeżeli chcesz NA to 420a , jeżeli chcesz turbo to 4G63T , to jest moja rada .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group