To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0T] czynnosci serwisowe

Maddox - 29-07-2010, 11:20
Temat postu: [I 2.0T] czynnosci serwisowe
moze ktos bedzie wiedzial, co poza standardowa wymiana oleju i filtrow powinno sie wymienic przy przebiegu 75tkm.
Anonymous - 29-07-2010, 23:10

na mitsubishi.pl znajdziesz czynności serwisowe,
link
Ostatnio sobie drukowałem, tam jest wszystko czarno na białym :wink:

Maddox - 30-07-2010, 13:27

vo2max napisał/a:
na mitsubishi.pl znajdziesz czynności serwisowe,
link
Ostatnio sobie drukowałem, tam jest wszystko czarno na białym :wink:


to to mam i ja, tylko myslalem, ze moze jest cos specjalnego co trzeba zrobic spoza tej lity.

[ Dodano: 06-08-2010, 11:34 ]
to znowu ja ;-)
w ksiazce serwisowej nigdzie nie pisza jakie oleje stosowali do skrzyni, mostow,itp. a na stronie mitsu nie umiem odnalezc co polecaja.
jak ktos bedzie mial takie dane i zechcial sie podzielic bede wdzieczny

Anonymous - 17-10-2010, 22:20
Temat postu: Przegląd w turbo po 90 kkm
Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj o przegląd po 90 000 km.
Kto z Was już robił i może podzielić się wiedzą,bo będę go robił poza ASO.
Interesuje mnie głównie kwestia rozrządu.
W standardzie jest: wymiana paska rozrządu i balansów a w opcji:(i tu się zaczyna) rolka paska rozrządu,rolka napinacza ,uszczelniacz wału korbowego , paska balansów i wałka rozrządu,napinacze -paska rozrządu i paska balansów.

Od czego zależy czy wymiana tylko pasków czy całej reszty z opcji.Domyślam się,że chyba od oceny ich stanu przez mechanika ?

Może podacie też informację o kosztach jakie ponieśliście ?
Z góry dziękuję.

Gwidi - 18-10-2010, 20:54

Witam ja mam 2.0 bez turbo i rozrzad kosztuje mnie 2500 zl z robota nojdrozszy jest napinacz hydrauliczny 800 zł i tylko orginał jest dostepny ta cena jest na orginalnych czesciach tyle ja place w lubelskim Pozdrawiam
elektryk - 19-10-2010, 20:26

Gwidi napisał/a:
Witam ja mam 2.0 bez turbo i rozrzad kosztuje mnie 2500 zl z robota nojdrozszy jest napinacz hydrauliczny 800 zł i tylko orginał jest dostepny ta cena jest na orginalnych czesciach tyle ja place w lubelskim Pozdrawiam
Napinacz hydrauliczny? A może jeszcze przyczłapy do bulgulatora?
mrno - 20-10-2010, 18:49

Nie czepiaj się kolegi, podał informację jaką uzyskał w ASO. Tam ceny podają z kosmosu i u nich oczywiście zachodzi konieczność wymiany części zgodnie z ich instrukcją.
elektryk - 20-10-2010, 19:51

mrno napisał/a:
Nie czepiaj się kolegi, podał informację jaką uzyskał w ASO. Tam ceny podają z kosmosu i u nich oczywiście zachodzi konieczność wymiany części zgodnie z ich instrukcją.
To też, ale mnie się wydaje że tam nie ma napinacza hydraulicznego, tam powinien być chyba taki mechaniczny ze sprężyna.
mrno - 20-10-2010, 20:34

Niestety - kolega miał rację jest tam napinacz hydrauliczny. Ale jeżeli jest suchy i nie cieknie nie zachodzi potrzeba wymiany. Ściskamy delikatnie w imadle i zakładamy zawleczkę i dalej hula. Co do jego ceny, można znaleźć w rozsądniejszej kwocie.
dinero47 - 21-10-2010, 14:50

Witam,
W lipcu robilem rozrzad u siebie w Outlanderze 2.0 136 KM.
Koszt 3 rolek GMB plus 2 paski Mitsuboshi koszt 330pln. Dodatkowo pompa wody tez GMB, bo po rozebraniu okazalo sie ze cieknie. Napinacz hydrauliczny tylko w orginale nie wymienialem, bo stary sie nadawal. koszt 460 pln najtaniej z tego co pamietam. Uszczelniaczy nie wymienialem bo nie cieklo, koszt niewielki ale duzo roboty przy tym. Na pewno 2.5 tys to cena duzo zawyzona, co widac po marzy na czesciach w ASO (napinacz +75% ceny w hurtowni)
Pzdr
dinero47

Anonymous - 22-10-2010, 16:38

Dziś dzwoniłem do Mitcar'a i podali mi przybliżoną cenę za przegląd po 90 000 km w kwocie
około 3500 PLN.Dowiedziałem się ,że rolki i inne napinacze wymieniają wtedy kiedy wykazują cechy świadczące o tym,że już czas na nie.
Z kolei mechanik,który ma robić mi ten przegląd twierdzi,że trzeba wymienić wszystkie elementy rozrządu,bo inaczej nie udzieli mi gwarancji na rozrząd. Trochę ma racji (chyba) :?

dinero47 - 22-10-2010, 19:04

Jesli ktos koniecznie chce robic w ASO, zawsze mozna przyjechac z wlasnymi czesciami, jak ktos chce tylko "orginalne", trzeba sie dowiedziec jakiego producenta fabrycznie byly montowane i takie kupic. przy takiej cenie za przeglad to juz jest oszczednosc kilkuset zlotych. Co do rolek, paskow i napinaczy to rozne szkoly juz slyszalem. Ja wymienialem wszystko, oprocz hydraulicznego , w manualu tez zalecaja wymiane hydraulicznego jesli jest juz wysluzony.
Tak samo z pompa wody, nietkorzy twierdza ze powinna byc wymieniana co rozrzad, a niektorzy, ze co drugi chyba ze cieknie. Dodatkowej robocizny przy wymianie rozrzadu jest zero, a jak trzeba wymienic sama pompe to i tak trzeba caly rozrzad rozbierac.
Pzdr
dinero47

aaa_1 - 04-01-2011, 09:11

Ceny do outlandera I 2.4 160km

Napinacz hydrauliczny620zł , rolka 205zł , pasek 360zł , części nowe oryginalne MMC

macia - 24-06-2011, 22:40

Jutro odbieram TurboCzarnucha z serwisu od Steca. Robiony między innymi rozrząd z pompą wody. Jak zobaczę fakturę, to napiszę jaki koszt tej operacji:)
Maddox - 29-06-2011, 20:30

macia napisał/a:
Jutro odbieram TurboCzarnucha z serwisu od Steca. Robiony między innymi rozrząd z pompą wody. Jak zobaczę fakturę, to napiszę jaki koszt tej operacji:)


czyzbys zaniemogl po odebraniu faktury ;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group