To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - Kewlarowy pasek rozrządu

jkrzysztof80 - 02-08-2010, 18:47
Temat postu: Kewlarowy pasek rozrządu
Czy myślał ktoś z was o wymianie paska rozrządu na kewlarowy?
Link do strony http://power-enterprise.c...timing_belt.htm

Bartek - 02-08-2010, 19:51

Zanim nie wymienisz sprężyn zaworowych, wałków o wyższych wzniosach i nie będziesz tym kręcił 8000 rpm, nie ma sensu.
jkrzysztof80 - 02-08-2010, 20:06

Bartek, ale przy normalnych ustawieniach wytrzymałość będzie dłuższa
Hubeeert - 02-08-2010, 20:12

No... A ile lat wytrzymuje taki kevlarowy pasek? Nie krócej niż taki zwyczajny? Nawet jeżeli nie to i tak co 4 lata powinienes zmienić...
Krzyzak - 02-08-2010, 22:02

każdy pasek ma (powinien) wstawki z kewlaru - Tomek Michalak mówił, że po spaleniu pozostają takie cienkie "sznurki" z kewlaru...
robertdg - 02-08-2010, 22:16

Z tego co wiem, to każdy normalnie dostepny w sklepie motoryzcyjnym pasek zbudowany jest z:
- osłony polichloroprenowej
- włókno szklane ze skrętem
- poliamid ochraniający zęby paska

swinks_UK - 02-08-2010, 22:44

Nawet jeśli pasek rzekomo tylko kewlarowy wytrzymuje dłużej, to i tak zużyciu ulegają: rolki, napinacz, pompa wody. Zdejmować do wymiany wiec trzeba.
Uwzgledaniając koszt robocizny i różnicy w cenie okaże się, że stosowanie takiego gadżetu kosztuje tyle samo w codziennym użyciu jak zwykłego pasek. Zero korzyści i oszczędności.
Pytanie więc - jaki sens? IMO żaden.

jkrzysztof80 - 02-08-2010, 23:01

swinks_UK, skoro sprzedają takie paski to rolki itp też chyba można dostać
swinks_UK - 03-08-2010, 13:38

jkrzysztof80 napisał/a:
swinks_UK, skoro sprzedają takie paski to rolki itp też chyba można dostać


Pomyśl zanim coś napiszesz :wink:
Rolki z dykty, tektury, czy betonu???
Nie przypominam sobie aby wynaleziono niezniszczalne łożyska do codziennego zastosowania :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group