To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - colt GTi czy kupic

rosomak1983 - 03-08-2010, 10:18
Temat postu: colt GTi czy kupic
Mam do kupienia za grosze C50 Gti . Zapiernicza az miło tylko sek w tym ze strasznie dymi bierze ok 1 litra na 1000km.... Napewno remoncik i pierscienie. Ile to moze kosztowac??
zawiecha skrzynia zdrowizna, zreszta jesli chodzi o moc to nie mam zastrzeżeń przyspiesza bardzo ładnie.
Do zrobienia pozatym szyba przód (ile taka??) oraz tylne nadkola.
Co radzicie ?

Andrew - 03-08-2010, 10:40

rosomak1983 napisał/a:
Mam do kupienia za grosze C50 Gti
Grosze to ile? Wydaję mi się, że jak na klasyka to warto :)
rosomak1983 napisał/a:
Napewno remoncik i pierscienie
Może wystarczy tylko pierścienie i uszczelniacze, to by było najtaniej. Za częściami podzwoń do klubowych sprzedawców, mniej więcej będziesz wiedział ile pierścienie itd.
Generalnie wydaje mi się, że trochę odrestaurowanie będzie kosztować...

Hubeeert - 03-08-2010, 12:13

rosomak1983 napisał/a:
Mam do kupienia za grosze C50 Gti . Zapiernicza az miło tylko sek w tym ze strasznie dymi bierze ok 1 litra na 1000km...
Jak dymi strasznie to bierze więcej niż litr. ;-)

Remont 4G63 - 2000?
rosomak1983 napisał/a:
zawiecha skrzynia zdrowizna
Sprawdź silentbloki na obecnośc ciał obcych ;-)
rosomak1983 napisał/a:
Do zrobienia pozatym szyba przód (ile taka??)
600? Lub 4000 w ASO
rosomak1983 napisał/a:
oraz tylne nadkola.
Popatrz na podłużnice, zdejm tylne lampy, zajrzyj na punkty łączenia podłużnic z podłogą/ścianą grodziową
Bartek - 03-08-2010, 12:35

Cytat:
Remont 4G63 - 2000?


mało na same graty, chyba, że na chińskich

mirc23 - 03-08-2010, 14:25

Za przednią szybę dałem 380 z montażem, za reperaturki nadkoli 126 za sztukę. U mnie też tak łyka ale przy ostrzejszej jeździe, i sam zastanawiam się nad zrobieniem tego.
Bartek, a co by kosztowały graty do 4G67?

rosomak1983 - 03-08-2010, 15:08

andrew84 napisał/a:
Grosze to ile? Wydaję mi się, że jak na klasyka to warto :)

za jakies 1200 - 1400.
Hubeeert napisał/a:
Jak dymi strasznie to bierze więcej niż litr. ;-)

byc moze z tym litrem to gadanie wlasciciela...
Hubeeert napisał/a:
Remont 4G63 - 2000?

to tam jest 4g63 myslalem ze 4g9x :P \
mialem na mysli wymiane pierscieni i oczywistych rzeczy jak uszczelka. Powiem tak pali na dyg jedzie super tylko dymi... Mozliwe ze same pierscienie poszły????
Hubeeert napisał/a:
Popatrz na podłużnice, zdejm tylne lampy, zajrzyj na punkty łączenia podłużnic z podłogą/ścianą grodziową

podłoga i reszta raczej czysto bo zagladałem.
Raczej dam sobie spokoj ale kusi bo fajnie to jezdzi :wink:

Hubeeert - 03-08-2010, 15:12

rosomak1983 napisał/a:
to tam jest 4g63 myslalem ze 4g9x
Tam jest 4G67 - blok taki sam jak 4G63 różnica w średnicy tłoka. Graty mniej popularne jak 4G63 czytaj droższe dlatego opłaca się 4G63 załozyć. SWAP jest prosty jak wyszczanie dziury w śniegu.
rosomak1983 napisał/a:
Mozliwe ze same pierscienie poszły????
Mało prawdopodobne - jak poszły to pewnie i cylindry (gładź) dostały itd. Popatrz na to tak - jak nie chcesz mieć klasycznego Colta i wydac na remont minimum 10000 to ewentualnie kup na części.
rosomak1983 - 03-08-2010, 17:46

http://www.rzeszowiak.pl/...yberdach-828525

jakby ktos chciał jak wspominałem jezdzi bardzo fajnie, ogladałem tego colta juz rok temu wtedy był tam silnik 2.0 Eclipse (padł) generalnie to jakis mitsumaniak (ma jeszcze 2 lancery GTi 88-92 rozwiercone silniki inne kompy zawiecha eibacha/koni) ale o nas nie słyszał tj mówiłem mu ale jakos nie był zainteresowany....
Acha mysle ze cena da sie zbic do 1000zł na stalówkach :wink: (pono nowe amorki i klocki ferodo ale hamuje znacznie gorzej niz moj lancer moze dlatego ze zastany był , tarcze rude)

Krzyzak - 04-08-2010, 06:56

rosomak1983 napisał/a:
generalnie to jakis mitsumaniak
przypadkiem nie Hercu :) (u nasz Tomasz82)
rosomak1983 - 04-08-2010, 07:04

Krzyzak napisał/a:
przypadkiem nie Hercu :) (u nasz Tomasz82)

niewiem jak pytałem rok temu to mówił ze nie zna forum.

Bartek - 04-08-2010, 10:24

mirc23, tyle samo

Krzyzak, raczej nie, bo Tomek ma blachy z Rawy, więc łódzkie

Anonymous - 04-08-2010, 16:53

rosomak1983 napisał/a:
Do zrobienia pozatym szyba przód (ile taka??)


Szybę przednią posiadam na sprzedanie. Oryginalna Mitsubishi oczywiście lekko brązowa (podpalana)

Koyocik - 04-08-2010, 20:02

Krzyzak, na bank nie, widziałem Hercowego Colta razem z właścicielem przedwczoraj i na pewno nie zamierzają się rozstawać. Swap na clipowe 2.0 dość popularny jest w c58 (bo prosty). Poza tym Herc ma, jak wspomniał Bartek, rawskie tablice i zdrowe nadkola :)
Mateusz071 - 04-08-2010, 21:32

Za 1000 bym brał i nie patrzył!!! jak masz czym jeździć to stawiasz go i dlubiesz sobie ;) Ja własnie skonczyłem kapitalke mojego Colta, nie mowiac o zawieszeniu, powimieniane, pousuwana rdza pomalowane zakonserwowane, co prawda kasy poszlo co nie miara i przekroczylem jego wartosc ale co tam :> Dzisiaj zrobilem pierwsze 200km i jest bomba, poczucie ze wszystko jest jak nalezy i samodzielnie zrobione uskrzydla ;> juz sie nie moge doczekać 600km zeby móc dać w pendzel, ciekawe ile dały przeróbki ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group