[XX-92]Colt C50 i starsze - [C52A 1.5] colt syn indiańca?
karo1986 - 03-08-2010, 10:57 Temat postu: [C52A 1.5] colt syn indiańca? Colt puszcza znaki dymne :/ szczegolnie jak smiga pod gore to taka zaslona idzie ze az wstyd:/do 80 km/h w mire jest ok ale przy gwaltownym przyspieszeniu juz widac ten dym ale nie zawsze.
coz mu tam moze dolegac? ze zre olej to wiadomo ale dlaczemu? moze uszczelniacze zaworow? wydaje mi sie ze i zawory lekko klekocza. ale auto nie stracilo mocy i nie ma problemu z odpalaniem. wczoraj przejechal ponad 200km bez trudnosci.zalalam go doktorkiem co to niby eliminuje to nadmierne dymienie i nawet nawet pomoglo.
Z gory dzieki za porady
Andrew - 03-08-2010, 11:05
karo1986 uszczelniacze lub pierścienie...
karo1986 - 03-08-2010, 14:06
a jesli chodzi o uszczelniacze i pierscienie to duza to impreza??
bo moj mechanik mowi ze za duze koszta jak na ten rocznik:(
rus_one - 03-08-2010, 14:17
Racja- za duże. Sprawdź jeszcze ciśnienia na cylindrach i zobacz czy nie pluje olejem do filtra powietrza. Uszczelniacze da się zrobić bez demontażu głowicy.
karo1986 - 03-08-2010, 14:26
no jeden magik twierdzi ze to tylko i wylacznie uszczelniacze zaworow i innej mozliwosci nie ma...
Andrew - 03-08-2010, 14:41
karo1986 napisał/a: | no jeden magik twierdzi ze to tylko i wylacznie uszczelniacze zaworow i innej mozliwosci nie ma... | skoro tak twierdzi, to spróbuj narazie wymienić same uszczelniacze, koszt nie duży i wtedy się okaże, czy to było to.
Krzyzak - 03-08-2010, 16:03
uszczelniacze po 3-4 zł za oryginalne zamienniki od hyundaia (jest ich tyle, co zaworów - 8 lub 12) + koszty wymiany - jak ma się przyrządy do wymiany bez ściągania głowicy to jest proste jak wysikanie dziury w śniegu
remont (pierścienie) to koszt ok. 2000
karo1986 - 03-08-2010, 18:06
2000?? toc to przewyzsza wartosc auta... hmm te 2000 chyba w jakims renomowanym serwisie a nie u znajomego na normalnym warsztacie...
Hugo - 04-08-2010, 16:41
karo1986 napisał/a: | te 2000 chyba w jakims renomowanym serwisie a nie u znajomego na normalnym warsztacie... | W zwykłym warsztacie.
tomusn - 04-08-2010, 22:33
Krzyzak napisał/a: | remont (pierścienie) to koszt ok. 2000 | może być:
uszczelki góra i dół ~200zł (ajusa (hurt))
olej i filtry + płyn chłodniczy ~200zł
pierścienie ~120zł kpl
od razu rozrząd ~120zł
robocizna wedle uznania
Mateusz071 - 04-08-2010, 22:56
Ja tam zrobilem kapitalke i nie zaluje.
pierscienie plus panewki korbowodowe i glowne = 120 , 80, 150.
uszczelka pod glowice, planowanie, szpilki glowicy = 80, 50, 100
uszczelka pod miske i mocowań wału = ranzisol (silikon silnikowy 15 zł)
uszczelka do koletora ssacego = ranzisol z uszczelką za 20 zł lub płutno na uszczelki i wycinanka
uszczekla na wudechowy = 30zł
uszczelniacze zaworowe =3x8=24zł
borygo, olej, filter = 60, 90, 15
uszczelniacze wał i wałek 50zł
co w sumie daje 884 zł i masz spokój na 300 tys. !!
A teraz sprzedaj to auto za bezcen, kup inne i za ile tys masz ta samo sytuacje?
u mnie doszlo sprzeglo, docisk i łozysko NKK 150, 350 ,80
Rozrzadu nie musisz robic przy okazji bo i tak jest łatwy dostęp wiec po co.
|
|
|