To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Problem po wymianie rozrządu

seb_pl - 13-08-2010, 15:50
Temat postu: Problem po wymianie rozrządu
Witam! Dałem kilka dni temu mojemu mechanikowi mojego miśka żeby wymienił mi pasek rozrządu i klinowy.Po całej operacji silnik zaczął dziwnie pracować,powyżej 3tys obr zaczynają drgać pedały i silnik zaczyna wyć,poza tym przy zmianie biegu gdy puszczam pedał gazu obroty podwyższaja się o troche na moment i dopiero wtedy opadają.Wszystko niby jest dobrze ustawione,silnik nie stracił mocy.Zaznaczam że mechanik tez zna się na rzeczy i robił juz podobne silniki.Może ktos z was miał podobny problem?
krzychu - 13-08-2010, 16:18

Tak, standardowy problem... Rozrząd w 4G63 to nie jest prosta sprawa pewnie wałek balansu źle ustawiony.
robertdg - 13-08-2010, 18:58

seb_pl, posłuchaj rady
krzychu napisał/a:
Rozrząd w 4G63 to nie jest prosta sprawa pewnie wałek balansu źle ustawiony.


gdyz pokrycie sie markerów na kołach zebatych, to nie wszystko, jest jeszcze otwór kontrolny balansu.

Radowan - 13-08-2010, 19:34

Dokładnie: to wina źle ustawionego wałka balansowego. 4G63 to prosty silnik, ale trzeba umieć się do niego zabrać.
seb_pl - 14-08-2010, 20:21

ok,dziękówa.Ale czy jest coś jeszcze co mogłoby sprawiać ten problem? I czy mogę tak przez jakiś czas jeździć waszym zdaniem bo nie miałem wyjścia i takim autem musiałem wybrac się na urlop :(
sla - 14-08-2010, 21:15

Przyśpieszysz zużycie zawieszenia silnika. Wszystko co drży ponad miarę ma tendencje do rozkręcania się. Ja osobiście nie pojechałbym takim samochodem na urlop.
seb_pl - 04-09-2010, 00:17

MieliŚcie rację chłopaki.Po ustawieniu wałków balansowych w ASO problem zniknął.Wielkie dzięki
Artii - 04-09-2010, 07:54

Byłeś w ASO w UK? Ile taka przyjemność tam kosztuje?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group