[92-96]Galant E5xA - [E55A 2.0] łapie ale nie odpala
19freeq94 - 21-08-2010, 14:06 Temat postu: [E55A 2.0] łapie ale nie odpala Witam mam dalszy problem z miśkiem ;/ Otóż silnik łapie cały silnik się buja ale nie odpala. Co może być tego przyczyną, a mam imobilajzer czy imobilajzer był by uszkodzony ?
Druga rzecz która mnie dziwi jest taka że z rurki z której wyjmuję się bagnet do sprawdzania oleju , wydobywa się dym . Od czego to jest ?? U was też tak jest czy te bagneto po prostu jest nie szczelne ? Czekam na odpowiedz
jacek11 - 21-08-2010, 14:54
19freeq94, Było by łatwiej coś powiedzieć,jak byś napisał co tam za silnik masz
wojtasw007 - 21-08-2010, 15:24
U mnie nawet jak całkiem wyciagne bagnet nic sie nie wydobywa xP
19freeq94 - 21-08-2010, 15:51
przecież jest jaki silnik mam "[E55A 2.0] łapie ale nie odpala" pierw przeczytaj potem pisz. Teraz jakoś silnik odpalił lecz puściłem gaz z około 2.5tys RPM to odrazu zgasł. Cheat Engine czy jak to tam jest napisane org. nic nie pokazuje nie miga nic. wojtasw007 u mnie nawet jak nie wyjmę to leci dym ale troszkę słabiej. Czekam na odp a co do immobilajzera to już nie ważne ponieważ jak napisałem silnik odpalił lecz kulawo szedł do góry obrotami. A i ja piszę w imieniu taty.
wojtasw007 - 21-08-2010, 16:31
Kolego E55A to wersja nadwozia a nie silnika, chodzi o to czy masz benzyne czy diesla itd
I może grzeczniej, chcemy Ci pomóc, a nikt nie kiwnie palcem aby pomóc jak będziesz odpowiadal w taki sposób.
mitsu_pl - 21-08-2010, 18:48
wojtasw007 napisał/a: | Kolego E55A to wersja nadwozia a nie silnika, chodzi o to czy masz benzyne czy diesla itd |
Tak się składa, że ten kod oznacza nie wersję nadwozia, lecz rodzaj i pojemność silnika...
dla przykładu:
E52A - 1.8 R4 - obojętne czy nadwozie 4, czy 5-cio drzwiowe, za to odpowiada inna literka w kodzie VIN...
E54A - 2.0 V6
E55A - 2.0 R4
E56A - 2.4 R4
E57A - 2.0 TD
itd...
P.S.
Sorki za OT
wojtasw007 - 21-08-2010, 19:58
W takim razie mój błąd i przepraszam
mitsu_pl - 21-08-2010, 21:18
Sprawdź taki bajer, wyjmij miarkę i spróbuj odpalić, jeżeli nic to znaczy, że to nie to (zapchana odma może blokować silnik - dobry przykład silniki BMW 2.5 TDS - jak już się udało odpalić to wysadzało bagnet olejowy i zaraz zasuwał tamtędy olej). Jeżeli nawet to by nie było to, to wyczyść odmę, bo to szkodzić może dla silnika.
Następna sprawa, czy silnik, jak go już odpaliłeś, chodził równo dopóki nie zgasł?
jacek11 - 22-08-2010, 13:32
19freeq94 napisał/a: | przecież jest jaki silnik mam "[E55A 2.0] |
Faktycznie
Na początek,sprawdźcie instalację zapłonową.Znaczy,kopułka,palec,świece przewody.Dobrze by było sprawdzić kody błędów.Tu masz opis,jak to zrobić
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18435
Co do dymienia,to nie powinno występować.Może świadczyć również o uszkodzonych pierścieniach na tłokach.
Pozdro.
areksz121 - 22-08-2010, 15:30
Dorzucić można sprawdzenie kompresji, może też być moduł zapłonowy, który będzie kończył swój żywot. Jak kręci i próbuje złapać, można sprawdzić świece, czy nie są mokre. Jeśli tak to raczej iskra będzie niedomagać. Sam z tym walczyłem swego czasu w poprzednim Galu jak i w obecnym
|
|
|