[02-06]Lancer CS0 - naprawa zawieszenia tył
nerx - 27-08-2010, 15:16 Temat postu: naprawa zawieszenia tył Witam czeka mnie wymiana całego tylnego zawieszenia może ktoś napisać jakie wszystkie części trzeba kupić auto Lancer 1.6 2003 rok kombi
mkm - 31-08-2010, 14:37
nerx, na tej stronie: http://www.mitsubishi-mot...x.php?model=7AQ
Na czerwonym pasku: Каталог MITSUBISHI
Wpisujesz VIN lub znajdujesz swoj model.
Po znalezieniu modelu klikasz w : Задняя подвеска i masz całe zawieszenie w rysunkach z numerami czesci włacznie.
nerx - 31-08-2010, 15:18
dzięki wielkie mkm ale to wychodzi na to że zawieszenie w moim Lancerku jest takie same jak w Colcie bo wyskoczyło coś takiego :
модель: COLT,LANCER (C1/CA/CB/CJ/CK/CS/CT#) 41Q
модификация: CS3W 1600 WAGON COMFORT (MPI),5FM/T LHD
no i nawet nie wiedziałem że mam wersje comfort (no a mam sport,CSO)
krzychu - 31-08-2010, 16:04
1,6 sport?? Wstaw jakieś zdjęcie. Sport to były 2.0. 1,6 masz comfort i comfort plus z tego co pamiętam.
nerx - 31-08-2010, 18:16
Zdjęć nie mam ale kupując auto w niemczech na cenniku pisało że jest to sport jest tam:
- kierownica momo
- białe zegary
- przyciemnione szyby
- chyba 8 poduszek (system SRS)
- elektryczen wszystkie szyby
- halogeny
- spryskiwacze reflektorów
- centralny zamek
- ABS
Radowan - 31-08-2010, 20:58
Prawie bo:
- kierownica momo -do tego jeszcze gałka biegów i ręczny
- białe zegary -tak
- przyciemnione szyby -u mnie nie zaobserwowałem
- chyba 8 poduszek (system SRS) -6 poduszek (2przednie, 2 boczne, 2 kurtyny)
- elektryczen wszystkie szyby -tak
- halogeny -przeciwmgielne
- spryskiwacze reflektorów - u mnie nie było
- centralny zamek -tak
- ABS -tak
Do tego troszkę zmian jest w podwoziu (obniżone 3cm i niektóre elementy inne).
I chyba tyle.
krzychu - 31-08-2010, 21:04
Wygląda na oferowane w Niemczech potem 1,6 RalliArt.... Ale zawieszenie chyba jest standard i felgi 15-stki?
W każdym razie przyciemniane szyby są w kombi, a spryskiwacze oferowane na innych rynkach niezależnie od wersji.
nerx - 31-08-2010, 21:52
Radowan napisał/a: | - kierownica momo -do tego jeszcze gałka biegów i ręczny |
no gałka jest też taka fajna a ręczny to nie wiem, nie znam się Radowan napisał/a: | 6 poduszek (2przednie, 2 boczne, 2 kurtyny) | - no chyba jednak jest 6
Radowan napisał/a: | Do tego troszkę zmian jest w podwoziu (obniżone 3cm i niektóre elementy inne). | - no właśnie wygląda na jakiegoś obniżonego
krzychu napisał/a: | felgi 15-stki? | - mam 16-stki
Radowan napisał/a: | Do tego troszkę zmian jest w podwoziu (obniżone 3cm i niektóre elementy inne). | - ale to znaczy że do zawieszenia mam szukać częśći z 2.0 sport czy jak ? bo już zgłupiałem
http://www.autocentrum.pl...-sport-98km#eng - A jednak
krzychu - 31-08-2010, 21:54
nerx napisał/a: |
krzychu napisał/a: | felgi 15-stki? | - mam 16-stki
|
Na 4 czy 5 śrub te felgi?
nerx - 31-08-2010, 22:19
krzychu napisał/a: | Na 4 czy 5 śrub te felgi? |
kurcze nie pamiętam postaram się jutro jakieś fotki wrzucić.
Radowan - 31-08-2010, 22:29
Felgi są 16" rozstaw śrub 5x114,5.
Gałka ma delikatną skórą i trzeba uważać na zmianę biegów mokrą ręką (spocona albo po deszczu).
To znaczy, że szukając części do zawiechy musisz zobaczyć i po numerach części jechać, bo inaczej możesz się przejechać.
Chodzi o to, że niektóre elementy (łącznik stabilizatora np) w 2.0 jest kuty a w 1,6 to jest wytłoczka z blachy zespawana.
I niestety, pewne części tylko w ASO i kosztują...
Jak masz program z wykazem części to po numerach jedź. Jak nie masz idź do ASO po wycenę i oni podadzą nr fabryczne z cenami. I potem na ich podstawie szukaj u innych.
Ja tak zrobiłem i wiem ze w IC można kupić tańsze zamienniki lepszej klasy. Albo oryginały ale taniej.
Artii - 31-08-2010, 23:24
Radowan napisał/a: | Ja tak zrobiłem i wiem ze w IC można kupić tańsze zamienniki lepszej klasy. Albo oryginały ale taniej. |
Jeśli można wiedzieć to napisz jakie zamienniki kupiłeś w jc lepszej klasy niż oryginały. Przyda się na przyszłość.
Radowan - 31-08-2010, 23:38
Końcówki drążków kierowniczych zamiast oryginałów kupiłem 555.
W sumie niedużo jeszcze wpakowałem w auto.
W tej chwili pracuję nad rozrządem.
Oprócz jednej tulejki w której znalazłem luz i wymienionych końcówek drążków, wszystko jest ok.
Artii - 31-08-2010, 23:49
Masz na myśli tuleje w tylnym zawieszeniu czy w przednim?
Radowan - 01-09-2010, 01:02
W tylnym.
Tulejka łącznika, którym ustawia się zbieżność tylnego koła.
Dokładnie prawa, ale wymienić chcę po obu stronach.
Niestety nie mogę znaleźć nigdzie samych tulei i chyba będę musiał nabyć cały łącznik.
Nie ma go nigdzie poza ASO.
Jakby udało mi się dorwać tuleje gdzieś, to spróbowałbym wymienić.
Ale o tym chyba pomyślę dopiero na wiosnę.
Na razie silnik i blacha... Przynajmniej zabezpieczyć od korozji.
|
|
|