To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - CB4W CHECK ENGINE przy utrzymywaniu stałych obrotów

archi_voo - 07-09-2010, 16:32
Temat postu: CB4W CHECK ENGINE przy utrzymywaniu stałych obrotów
Witam

Na trasie gdy na piątce trzymam obroty jednostajnie przez dłuższy czas na tym samym poziomie pojawia mi się check engine. znika gdy nagle przyśpieszę powyżej 3,5 tys obr i od razu spuszcze z gazu na moment. Oprócz samej kontrolki nie widzę różnicy w jeździe.

Gdzie szukać problemu?

londolut - 07-09-2010, 16:39

archi_voo, najpierw odczytaj błędy z ECU - opis znajdziesz na forum.
KaWu - 08-09-2010, 09:46

archi_voo, odczytaj błędy tak jak londolut, poradził.

Jednak ja obstwawiam błąd sondy lambda u Ciebie albo lanie wtryskiwacza ...
Nie masz za dużego spalania :?:

archi_voo - 09-09-2010, 17:06

Generalnie jeżdżę tylko po mieście i to w mało oszczędnym stylu, więc to, że nie schodzę poniżej 10ciu uznaję za rzecz normalną.
krzypolo - 10-09-2010, 10:13

ja jak jade stałą predkościa jednym rytmem głównie jest to autostrada do komornik mam to samo check engine ..... błąd 43 ..... egr zaw ór ...... którego poprostu nie mama ...... resetuje kasuje błąd i jeżdzę .....
KaWu - 10-09-2010, 11:33

archi_voo napisał/a:
Generalnie jeżdżę tylko po mieście i to w mało oszczędnym stylu, więc to, że nie schodzę poniżej 10ciu uznaję za rzecz normalną.


czyli błedy odczytane i wszystko ok :?: 8)

archi_voo - 10-09-2010, 15:47

jeszcze nie miałem czasu do nikogo wpaść aby sczytać ale jak tylko będę coś wiedział dam znać
Hornet - 10-09-2010, 17:47

http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0

Tu masz opis jak zrobić to samemu. Przetestowałem to osobiście :)

KaWu - 11-09-2010, 08:58

archi_voo napisał/a:
jeszcze nie miałem czasu do nikogo wpaść aby sczytać ale jak tylko będę coś wiedział dam znać


A gdzie chcesz wpadac :?: :)
Kucaj pod kierownice i sam odczytuj.

Juz Hornet, podal linka.

j-rules - 11-09-2010, 14:43

Ta instrukcja z linka Horneta pasuje do lancernika?
archi_voo - 13-09-2010, 15:37

Wymrugało błąd 11

Czy opisy z podanego wyżej tematu pasują w 100% do lancera? Było by to "Heateted oxygen sensor (HO2S) no change of signal" czyli sonda lambda. Czy uszkodzenie złącza elastycznego może powodować ten błąd. Drugie pytanie to czy w każdym lancerze są dwie sondy lambda czy tylko w kombi i od czego jest ta druga?

KaWu - 14-09-2010, 11:41

archi_voo napisał/a:
Wymrugało błąd 11

archi_voo napisał/a:
czyli sonda lambda



KaWu napisał/a:
Jednak ja obstwawiam błąd sondy lambda u Ciebie


:)

archi_voo napisał/a:
Czy uszkodzenie złącza elastycznego może powodować ten błąd


Może
archi_voo napisał/a:
Drugie pytanie to czy w każdym lancerze są dwie sondy lambda czy tylko w kombi i od czego jest ta druga


Miałem kombi i nie miałem 2 lambdy.

Druga jest od kontroli spalin=> katalizatora.

Hornet - 14-09-2010, 18:29

j-rules napisał/a:
Ta instrukcja z linka Horneta pasuje do lancernika?


Pasuje :) Silnik 1,6 - 4G92 był montowany i w Lancerach i w Carismach. Z tym że w Cari jest słabszy, chyba ze względu na jakieś normy o spalinach. Skoro silniki te same to i "komputery" powinny być te same, lub bardzo podobne :)

tomekk - 18-09-2010, 13:16

Hornet napisał/a:
Z tym że w Cari jest słabszy, chyba ze względu na jakieś normy o spalinach
raczej z tego powodu, że w niektórych krajach płaci się wyższe ubezpieczenie, nie od pojemności, a od mocy:)

[ Dodano: 18-09-2010, 13:19 ]
tutaj tez jest dobrze opisany sposób diagnozowania:
http://mitsubishifan.webpark.pl/
dane naprawczo regulacyjne > diagnoza błędów ecu

Hornet - 18-09-2010, 23:12

Cytat:
tutaj tez jest dobrze opisany sposób diagnozowania:
http://mitsubishifan.webpark.pl/

Strona Krzyżaka :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group