To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Małopolskie - Przepływomierz MSS DiD

rznorman - 20-09-2010, 21:53
Temat postu: Przepływomierz MSS DiD
Witam, jestem "szczęśliwym" posiadaczem MSS 1.9 did 2001r.
Moje "szczęście" od pewnego czasu daje mi nieźle w kość.
Od od kilku tygodni zaczął tracić moc, nie będę opisywał co zrobiłem do tej pory i ile wydałem kasy, ale efekt jest mierny.
Skorzystałem z doświadczeń innych i nic. Został mi jeszcze jeden trop, a mianowice przepływomierz. I tu przechodzę do sedna, czy dostanę w Krakowie lub okolicy przepływomierz do przetestowania lub czy może znajdzie się jakaś Dobra Dusza, która użyczyła by ze swojego "spajsa" na chwilę do sprawdzenia.
Do tej pory: sprawdziłem szczelność przewodów, przeczyściłem zawór egr (był właściwie czysty), wymieniłem przepustnice (pęknięta membrana siłownika), kupiłem turbinę (lała olejem) i dalej nic. Nie chcę już dalej ładować kasy i po kolei wymieniać "bebechy".

Da się coś zrobić?

mkm - 21-09-2010, 19:45

rznorman, osobiście nie znam nikogo udzielającego się z autem takim jak Twoje.
Podjedź do klubowego mechanika:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=13221
Może on naprowadzi Cie na rozwiązanie problemu.
No i oczywiście zapraszamy na spoty :wink:

Anonymous - 24-09-2010, 15:24

rznorman napisał/a:
Do tej pory: sprawdziłem szczelność przewodów, przeczyściłem zawór egr (był właściwie czysty), wymieniłem przepustnice (pęknięta membrana siłownika), kupiłem turbinę (lała olejem) i dalej nic. Nie chcę już dalej ładować kasy i po kolei wymieniać "bebechy".

Da się coś zrobić?


jeżeli objawy są takie że czasem ciągnie od 2500 bądź później a czasem normalnie, to wyczyść przepływomierz płynem do przepustnic, oraz czujnik doładowania znajdujący się w plastikowej rurze dolotowej.

rznorman - 24-09-2010, 20:32

Znalazłem skład z częściami do japończyków, założyłem używaną przepływkę i... nadal bez zmian. Na składzie tym w przelocie spotkałem Leszka klubowego mechanika, podpowiedział mi jeszcze kilka rzeczy które muszę sprawdzić.
Co do mss-a. Obecnie pracuje następująco. Bardzo wolno wchodzi na obroty, przyspiesza tylko gdy delikatnie operuję pedałem gazu (delikatnie pompuję), zaczyna normalnie ciągnąć przy ok. 3000 obr. pod warunkiem, że wcześniej nie zapali się żółta kontrolka. Kontrolka zapala się w kilku przypadkach: (1) - gdy zbyt mocno wciskam pedał gazu (zaczyna mulić) zapala się przy ok. 2500obr., (2) - gdy zbyt długo jadę ze stałą prędkością przy stosunkowo niskich obrotach tj. 2000, (3) - gdy zbyt szybko (przy zimnym silniku) próbuję wkręcić go na obroty powyżej 3000. Po przeciągnięciu go do ok. 3500 obr. dalej porusza się jakby trochę żwawiej, ale po wyłączeniu silnika wszystko wraca do stanu początkowego.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group