To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - kontrolka pompy-STRASZY

motyl - 24-09-2010, 14:05
Temat postu: kontrolka pompy-STRASZY
Witam.Wczoraj przebyłem ponad 400km.Prowadził mój kolega powód nieistotny,natomiast istotne może być to,że piłował go dużo na 4 biegu na wysokich obrotach.W miesiącu robię 3-4 tyś.Jężdżę dynamicznie,ale nie katuje tak autka tak jak to miało miejsce wczoraj.Silnik w porównaniu z innymi dieslami pracuje bardzo cicho,każdy się dziwi bo to przecież stare silniki.Dziś zauważyłem ,że chwilami coś świergoli, klekocze jak każdy inny diesel.zrobiłem po mieście ze 4 km może. Ze 2 razy zapaliła się i zgasła kontrolka pompy.Podczas jazdy nic się nie dzieje.Czyżby wczorajsza jazda dojechała pompę.w poniedziałek kolejne 400 km do przejechania i się boję.
robertdg - 24-09-2010, 14:53

Wymrugaj błędy i podaj co Ci wyszło. Instrukcja http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
motyl - 24-09-2010, 18:17

złącze nie jest opisane.Nie wiem które to piny są,nigdy tego nie robiłem.Znalazłem w sieci specyfikacje i chyba dobrze podłączyłem bo mrugało,lecz ja nic z tego mrugania nie zajarzyłem.jeśli chodzi o silnik to:

4 wolne mrugnięcia i 3 szybkie
4 wolne i 7 szybkich

no i chyba tak w kółko

a teraz czy dobrze kumam? wolne mrugnięcia to pierwsza cyfra kodów a szybkie to 2 czy jak to się czyta bo jeśli tak to w abs też mi pokazuje 21,22,23,24

Aha!!! okazało się że to straszy właśnie ta kontrolka co wymruguje błędy :-X

robertdg - 24-09-2010, 20:15

43 - timming control solenoid valve system
47 - immobilizer system

Kodami abs sie nie przejmuj

Bład 43 opisany http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20867
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=9183

motyl - 24-09-2010, 23:39

Czytałem oba tematy dotyczące tego błędu i przyczyn może być kilka.U mnie z kątem wtrysku coś może być,w zimę ma problem z paleniem a jak w końcu zapali to tak jakby nie chodził na wszystkie gary przez chwile.Znajomy mi powiedział ze to właśnie może być kąt wtrysku przestawiony i dlatego tak się dzieje.Nie zająłem się tym i teraz jak dostał ostro po zaworach mogło się przestawić jeszcze bardziej i to jest przyczyna albo jakiś czujnik tak jak piszą.będę musiał pojechać na kompa.Dzięki za pomoc!!!

błedami abs-u się nie przejmuje,ale przynajmniej chyba wiem dlaczego prędkościomierz zawyża o jakieś 8 km/h.Zauważyłem to jak jechałem z nawigacją i myślałem ze to przez fele 16"



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group