Chcę kupić Eclipse! - [2G 95-99] Chcę kupić Eclipse ;)
shorty1988 - 02-10-2010, 22:54 Temat postu: [2G 95-99] Chcę kupić Eclipse ;) Witam wszystkich forumowiczów na forum
Za jakiś czas czeka mnie zmiana samochodu z mojej madzi na kolejnego japończyka-Mitsubishi eclipse (1995-99r) Tutaj pytanie do Was:
-ile muszę wyłożyć na w miarę dobry egzemplarz (u nas i w Niemczech)?
-czy to autko lubi gaz? (i ile go łyknie po założeniu)
-na co zwrócić uwagę przy zakupie?
-czy blacha jest ocynkowana?
-i czy wszystki części są dostępne do tego modelu
Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdro
luki20j - 03-10-2010, 15:51
Siema było już troche takich tematów na forum:) Użyj szukajki:)
- Dobry egzemplarz to coś około 16tys., ale to zależy co rozumiesz pod słowem dobry:)
-Na temat Gazu zdania są podzielone silniki 4g63 nawet dobrze go znoszą nie wiem jak 420a, poza tym 13 litrów gazu na miescie powinno mu starczyc
-nie wiem na co zwrócic uwage bo raz w zyciu kupowałem auto (eclipse) i wszystko co sie w niej psuje uwazam za normalne:) tzn ecli = zabawa na warsztacie
-blacha podwójny ocynk jesli sie nie myle
DUUUUUUzo czesci jest dostepnych w sumie to złozysz se całe auto kupujac tylko czesci markowe czesci znajdziesz w sklepie topendpower.pl
shorty1988 - 03-10-2010, 19:07
dzięki za odpowiedz i proszę o wypowiedz innych-posiadaczy Eclipse 2gen
btw. chodzi mi o silnik 2.0 147KM
PS. Jakie przebiegi jest w stanie wytrzymać to auto? I czy jest coś co szczególnie się psuje w tym modelu? czy to rodowity japończyk ;P (ja przy swojej madzi oprócz płynów, filtrów, klocków i oleju nic nie wymienaiałem, a mam ją prawie 3 lata-1995r produkcji)
MATi1G - 03-10-2010, 19:15
shorty1988 napisał/a: | I czy jest coś co szczególnie się psuje w tym modelu? |
tak wszystko,jak w kazdym innym 2G i 1G
shorty1988 napisał/a: | czy to rodowity japończyk ;P |
nie to DSM a nie JDM
shorty1988 napisał/a: | chodzi mi o silnik 2.0 147KM |
ale który 4G63 czy 420a?
luki20j - 03-10-2010, 20:07
MATi1G napisał/a: | shorty1988 napisał/a:
chodzi mi o silnik 2.0 147KM
ale który 4G63 czy 420a |
Dokladnie to jest wazne bo te silniki maja podobne moce:)
Mój 4g63 pierwszy remont miał robiony przy 420tys:) bo mu sie olej brało:)
te silniki niemal są pancerne:) jak sie umie ich używać
shorty1988 - 03-10-2010, 21:08
luki20j napisał/a: | [
Mój 4g63 pierwszy remont miał robiony przy 420tys:) bo mu sie olej brało:)
te silniki niemal są pancerne:) jak sie umie ich używać |
Chodzi mi o 420a (myślałem że każdy 2.0 l 147KM silnik jest 420a...)
luki20 jeśli mówisz poważnie o tym jaki przebieg wytrzymało twoje autko to jestem pod ogromnym wrażeniem
luki20j - 03-10-2010, 21:16
Cytat: | luki20 jeśli mówisz poważnie o tym jaki przebieg wytrzymało twoje autko to jestem pod ogromnym wrażeniem |
poprostu udalo mi sie trafic na taki egzemplarz silnika, mam znim same mile wspomnienia dla tego zawsze bede radzil silnik 4g63 nawet 7bolt. nanaszym forum chodza opinie ze 420a odpowiednio uzytkowany jest lepszym silnikem niz 4g63
kichotek - 04-10-2010, 21:45
Ja mam 420a i jestem z niego mega zadowolony. Może o części trochę gorzej ale bez tragedii. wszystko jest dostępne tylko czasem trzeba poczekać tydzień czy dwa ale to na jakieś wyjątkowe części reszta jest dostępna w zasadzie od ręki. Co prawda teraz poszła mi uszczelka pod głowicą ale przez ponad dwa lata poza płynami swiecami i olejem do silnika nie zaglądałem. jak kupisz zadbany egzemplarz będziesz zadowolony jak kupisz padlinę to jak szybko kupisz tak szybko wróci na allegro i będziesz do końca swoich dni przeklinał dzień w którym kupiłeś ecli. Dlatego dobrze obejrzyj auto przed zakupem. napisz skąd jesteś a na pewno któryś z klubowiczów podjedzie z tobą obejrzeć auto albo chociaż na spokojnie oglądniesz jego pogadasz i bedziesz wiedział na co zwrócić uwagę.
shorty1988 - 07-10-2010, 10:21
@up
Powiedzcie mi jeszcze dlaczego niektóre silniki w Eclipse 2g mają po prawej stronie rozrząd a inne po lewej? Jest jakaś różnica między tymi silnikami?
Adaho_krak - 07-10-2010, 12:51
shorty1988 napisał/a: | Powiedzcie mi jeszcze dlaczego niektóre silniki w Eclipse 2g mają po prawej stronie rozrząd a inne po lewej? Jest jakaś różnica między tymi silnikami? |
Jeśli stoisz przodem do auta z otwartą maską to jeśli rozrząd jest po Twojej to silnik 4G63, a jeśli po lewej to 420A.
shorty1988 - 07-10-2010, 12:55
a jaka jest różnica między tymi silnikami? Jeżeli w ogóle taka istnieje...
zaóważyłem że te z prawej mają na silniku napisane mitsubishi itd a te z lewej DOHC 16 V czyżby jeden i drugi silnik był inny?
Który jest lepszy i dlaczego?
Adaho_krak - 07-10-2010, 13:18
Są to inne silniki, silnik 420A jest to silnik wspólnego projektu Mitsu i Chrystlera, silnik 4G63 to rodzima produkcja Mitsu.
Na forum jest masa tematów porównujących te silniki np:
http://forum.mitsumaniaki...&highlight=420a
lub
http://forum.mitsumaniaki...&highlight=420a
kamil4711 - 07-10-2010, 13:19
420a dohc to silnik chryslera choć nie do końca , skrzynia ma dłuższe przełożenie , spiek wytrzyma do ok 200km , dolot ma tłumik drgań i Map sensor w kolekt. zamiast przepływomierza , tłoki twardsze i korby mocniejsze , olej do skrzyni atf+4.
|
|
|