Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] [przed liftem] Tylnie zawieszenie
maxblink - 03-10-2010, 17:37 Temat postu: [Cari 1.8 GDI] [przed liftem] Tylnie zawieszenie Witam, mam pytanie do kogos kto ma troche wiedzy na temat zawieszenia. Jakos w lutym zakupilem to autko i mialem problem z tylnym zawieszeniem, w takim sensie ... ze jak wjechalem na jakakolwiek nierownosc, male dziury etc to tak jakby one nie odbijaly [to moje zdanie bylo i kumpla - ale obaj mamy male doswiadczenie z autami]... po jakims czasie kupilem amorki KYB-a myslalem ze bedzie juz normalnie - a dalej jak wjade w jakas dziure [plytka] to tak jakby nie "amortyzowaly" tego. Wie ktos co jeszcze moze byc przyczyna ? Bo normalnie to chyba tak nie powinno byc.
kris80 - 03-10-2010, 18:01
Najlepiej podjedz do jakiegoś zakładu gdzie sprawdzą ci całe zawieszenie i będziesz wiedział co i jak. Zapłacisz za to ze 20zł. Przyczyn może być wiele: wyrobione tuleje na wahaczach, gumy na drążku stabilizatora, łączniki stabilizatora.
maxblink - 03-10-2010, 18:08
tzn. wraz z amorkami mechanik dostal 2 tuleje na drazek i 2 laczniki ;] i to od razu zrobil
a co do mechanika to, bede w sobote tylko nie mam takie przeczucie ze powie mi to samo co ten, ktory mi to wymienial. "Pana auto ma twarde zawieszenie i to co pan mowi to normalna sprawa"
Saqu - 03-10-2010, 21:00
Tam tulei jest trochę więcej, możliwe że to któraś inna będzie a prawda jest taka że najlepiej widać co jest do wymiany na trzepakach. Podjechać na stację diagnostyczną niech przetrzepią zawieche.
Fakt faktem Cari ma dosyć twardy zawias i możliwe że po przesiadce z jakiegoś innego auta, które jest dosyć miękkie wydaje Ci się, że jest to coś dziwnego. Również możesz odezwać się na forum regionalnym żeby ktoś z mitsumaniaków posiadających cari się z Tobą przejechał i stwierdził czy faktycznie coś nie tak czy tak już jest. i również w drugą stronę, Ty możesz się przejechać z kimś żeby zobaczyć jak chodzi inna cari i porównać
kris80 - 03-10-2010, 21:58
W tylnym zawieszeniu masz łącznie 14 tuleii, 2 gumy na stabilizatorze i 2 łączniki stabilizatora więc opcji stuków jest dużo.
maxblink - 04-10-2010, 17:51
Saqu napisał/a: | Tam tulei jest trochę więcej, możliwe że to któraś inna będzie a prawda jest taka że najlepiej widać co jest do wymiany na trzepakach. Podjechać na stację diagnostyczną niech przetrzepią zawieche.
Fakt faktem Cari ma dosyć twardy zawias i możliwe że po przesiadce z jakiegoś innego auta, które jest dosyć miękkie wydaje Ci się, że jest to coś dziwnego. Również możesz odezwać się na forum regionalnym żeby ktoś z mitsumaniaków posiadających cari się z Tobą przejechał i stwierdził czy faktycznie coś nie tak czy tak już jest. i również w drugą stronę, Ty możesz się przejechać z kimś żeby zobaczyć jak chodzi inna cari i porównać |
A no to by bylo nie glupie, bo jest kilka innych dzwiekow ktore mnie draznia:)
a wczesniej jezdzilem ojca Sharanem i Toyota Carina E
ps. umowilem sie na sobote z mechanikiem, jak sprawdzi to napisze w temacie czy juz po klopocie. Dzieki za podpowiedzi.
|
|
|