To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Świece do Lancer 2.0 135KM

monterosso - 20-10-2010, 00:20
Temat postu: Świece do Lancer 2.0 135KM
witam znalazlem swiece ktore powinny pasowac do tego silnika, nawet w aukcji jest wymienony wlasnie ten motor. Natomiast czy swiece do tego modelu musza tyle kosztowac? to jest jakis specjalny model o podwyzszonym standardzie?

http://allegro.pl/swiece-...1271316936.html

Uwex - 20-10-2010, 08:37

monterosso - taka świeca w IC kosztuje 72 zł ! Oczywiście bez zniżki dla naszego klubu . Więc sobie przelicz - ta z Alledrogo wyjdzie Cię ok. 56 zł ( z najtańszą opcją dostawy) . Kwestia sprawdzenia ile zniżki dostaniesz w IC ? Ale taniej chyba nie wyjdzie .
krzychu - 20-10-2010, 10:16

Tylko że te świece wymieniasz raz na 90 tys km.... Chyba można założyć zwykłe ale wymiana co 15 tys...?
monterosso - 20-10-2010, 10:57

Z tej ceny to sie nawet ciesze ale chodzi o to ze pierwsy raz kupuje swiece do mojego auta i zastanawiam sie czy jest roznica miedzy swiecami za ok 50zl i takimi za 13, z moze ten model swiec dedykowany jest przez producenta do silnika 2.0?
krzychu - 20-10-2010, 13:37

No różnica jest w wytrzymałości. Te za 50 parę są irydowe zdaje się wytrzymują 90 tys. Zwykłe za 10zł wytrzymują 15 tys max. A do tego jest większe ryzyko wypadania zapłonu co + katalizator źle wróży...
robertdg - 20-10-2010, 14:02

krzychu napisał/a:
Zwykłe za 10zł wytrzymują 15 tys max
Kto Ci to powiedział :?:
viader - 20-10-2010, 15:10

Zwykłe NGK za 8,50 szt. spokojnie wytrzymują 50 tyś km choć ja je wymieniam "dla spokojności" co jakieś 25kkm. Za komplet irydowych będę miał 6 kompletów zwykłych świec. Przy tak banalnej wymianie jak w 4G63 te lepsze świece są zbędne. Romumiem w V6 gdzie trzeba zdejmować kolektor do ich wymiany...
krzychu - 20-10-2010, 15:51

robertdg napisał/a:
krzychu napisał/a:
Zwykłe za 10zł wytrzymują 15 tys max
Kto Ci to powiedział :?:


W poprzednim samochodzie tyle wytrzymywały. Potem często się zdarzało że auto zimne paliło na 3 gary... NGK trochę były lepsze faktycznie jakieś 30 tys wytrzymywały.

Z tego co wiem świece przy katalizatorze muszą być sprawne i nie wolno używać silnika na 3 garach.

technics - 23-10-2010, 11:01

A jakie świece polecacie do 1.6?
B0RYS - 05-01-2014, 22:43

Waszym zdaniem ta świeca ma 40kkm czy raczej 130kkm od wyjazdu z fabryki?

mkm - 05-01-2014, 22:50

B0RYS, za późno na kawę, żeby z fusów powróżyć. Zły wygląd świecy wcale nie musi oznaczać jej długiego przebiegu, a może sygnalizować np. niedomagania silnika :wink:
Porównaj:
http://www.ngk.de/pl/tech...jawy-uszkodzen/

B0RYS - 05-01-2014, 22:57

Znam te zdjęcia na pamięć, dla mnie to normalny wygląd świecy. Silnik chodzi równo, ma moc, z zapłonem wszystko ok, ale szukam dziury w całym bo apetyt mu wzrósł ;)
mkm - 05-01-2014, 23:01

Może ma to związek z temperaturą?
Zima jakby nie patrzeć :wink:

cefaloid - 07-01-2014, 21:38

B0RYS napisał/a:
Waszym zdaniem ta świeca ma 40kkm czy raczej 130kkm od wyjazdu z fabryki?

U mnie po 90tys i kilku mieiącach w szafie świece irydowe wyglądają tak:
.
Elektroda centralna była taka błyszcząca jakby niklowana, a reszta koloru rudego.

Więc jeśli to irydówka, to obstawiam 130 tys.

Co ciekawe w 1.6 instrukcja mówi by zakładać świece zwykłe BKR6E-11, podczas gdy fabryka dała irydowe IFR6S...

Bojar - 09-01-2014, 09:27

monterosso napisał/a:
Co ciekawe w 1.6 instrukcja mówi by zakładać świece zwykłe BKR6E-11, podczas gdy fabryka dała irydowe IFR6S...

Ciekawe? Ja miałem zwykłe i wymieniam co 40kkm.
Wg "szpecjalisty" wymienienie świece były w stanie idealnym.
Spokojnie więc 40kkm wytrzymają



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group