To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Ogólne - Duma z pojazu marki Mitsubishi?

Anonymous - 18-10-2006, 08:36
Temat postu: Duma z pojazu marki Mitsubishi?
Witam.
Opiszę wam moją przygodę z, MMS która zaczęła się w 2005 roku – zakup nowego pojazdu u dealera. Jestem rozczarowany jakością samego pojazdu (walory użytkowe są jak najbardziej OK - ale wykonanie - masakra - serwis jeszcze większa masakra). Po roku użytkowania na klapie bagażnika oraz na masce wystąpiła korozja - zrobiły się takie purchle, w komorze silnika również pojawiła się ruda - wymieniono/naprawiono na gwarancji (rzeczoznawca po pomiarach potwierdził, że blachy i lakier są fabryczne) - całość imprezy zakończyła się w czerwcu tego roku. Wymieniono blachy - ale tylną szybę wycięto ze skorodowanej blachy i wklejono ponownie w nową blachę (standardy jakości high level). Szybę wycięto nieudolnie - pozostawiając ślady operacji nożem czy nie wiem, czym to wycinali. Szczegół - olałem to nie rzuca się to tak w oczy. We wrześniu okazało się, że nie działa ogrzewanie tylniej szyby - wcześniej przy temperaturach panujących w lato nie można było tego sprawdzić. Okazało się, że panowie tak wycinali szybę, że urwali przyłącze zasilające ogrzewanie - taką blaszkę przyklejoną do tylnej szyby, na którą się zakłada kabelek - stwierdzenie tego zajęło im cały dzień. Musiałem się umówić na przyklejenie w innym terminie - bo nie mieli kleju. W końcu przykleili i miało być OK - ale nadal nie działało - znowu wizyta w ASO - nie odpadło - ale coś źle przykleili i nie przepływał prąd - znowu żeby to stwierdzić cały dzień samochód stał w ASO i musiałem się umówić na inny termin. Kolejna wizyta - przykleili, ale nie założyli kabelka żeby dobrze wyschło - kolejna wizyta w ASO założenie kabelka. Po tych operacjach zaczęło działać - do dziś rano. Akurat u mnie na wsi było dziś -1 st. C. Cały samochód w lodziku. A tu nie działa ogrzewanie tylnej szyby. Zajrzałem tam - pięknie się wszystko oderwało. I teraz poroszę was o otuchę i pocieszenie, bo powoli zaczynam tracić cierpliwość do tego samochodu. Chyba sam to zrobię. Oprócz tego musiałem już raz czyścić przepustnicę, bo obroty falowały – zaraz znowu będę musiał to zrobić, bo ponownie obroty falują. Po 30000 km wymieniłem już klocki z tyłu. Teraz mam 35000 km na budziku i mam już do wymiany klocki z przodu. Miałem mniej problemów z 9 letnim polonezem. A w 6 leniej astrze klocki z przodu wymieniłem pierwszy raz po 60000 km. Miałem już kilka samochodów – ten jest największym bublem jaki miałem – przykre to – ale prawdziwe.

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy samochodów Mitsubishi a szczególnie Space Starów.
Przemek.

Anonymous - 18-10-2006, 08:45

przemo , wystaw ,,ładn± ''cenzurkę ASO w której robiłe¶ wszystkie poprawki i wy¶lij wyżej , chyba na samochód obowi±zuje jeszcze gwarancja :shock:
Anonymous - 18-10-2006, 08:52

Obowiązuje - ale już nie mam siły do ciągłych wizyt w ASO - dzisiaj będę gadał z jakimś dyrektorem z MMC który nieopacznie przy tej akcji z blachami dał mi swoją wizytówkę :)

ASO: Allianz Auto Warszawa.

P.

Chooper - 18-10-2006, 09:04

klocki to czę¶ć zużywalna, a jak były załozone lichej firmy, to sie szybko zużyły..proste...

jak urwali blaszkę, a nie tylko ten kabelek, to może być problem, bo niezałapie obwodu wtopionego w szybę. ja kiedy¶ przykleiłem to na superglue i zadziaało i sie nie odrywało. Ew możesz na klej do szyb samochodowych, to już razej na bank nie oderwiesz

Z t± koroja, to chyba jaki¶ wyj±tkowo trefny egzemplarz Ci sie trafił.

Zt± korozj±, to moznaby sie kłucić, że to wada fabryczna, bo auto ma gwarancję na blachy, a korozja po roku to niedopuszczalne.

Anonymous - 18-10-2006, 09:07

Przemek chyba trafiłe¶ na jaki¶ wadliw± furke i do tego jeszcze na jakies g......ne ASO.
Musisz na gwarancji usun±ć wszystkie usterki bo po gwarancji to bedzie do¶ć kosztowne.

JCH - 18-10-2006, 09:14

przem20 napisał/a:
ASO: Allianz Auto Warszawa.
To ASO w Warszawie nie ma najlepszej renomy. Wręcz odwrotnie.
Czy przypadkiem nie opisywałe¶ swoich przygód ze Spejsem na MKP :?: Jako¶ znajomo mi to brzmi o tych purchlach :)

wichura1 - 18-10-2006, 09:17

Niestety Carismy i Spacestary, były robione w Europie, co spowodowało drastyczny spadek jako¶ci.

A co do ASO tutaj znajdziesz temat o nich: http://www.mitsubishi-gra...der=asc&start=0

Tutaj przykładowa wypowiedĽ:
Fido__ napisał/a:
....Natomiast Allianz Auto to porażka. Zaczynaj±c od jako¶ci sprzedaży (żenada - sam sprawdzałem), poprzez dużo wpadek serwisowych, blacharskich itp. Mam wiele przykładów z ostatniego ¶wieżego forum w tej sprawie. Mam nadzieję, że jako¶ się uda uruchomić to archiwum...

Krzyzak - 18-10-2006, 09:23

Jeste¶ pi±t± osob± niezadowolon± z Mitsu, któr± znam. Znam też tysi±ce osób zadowolonych. Jeste¶ też drug± poznan± osob±, której po roku rdzewieje Mitsu, kupione jako nowe w salonie i trzeci± której w ogóle rdzewieje nówka.
W porównaniu do innych marek nie jest to więc nagminne i uważam, że ten egzeplarz jest mocno podejrzany. Może było to tzw. auto testowe, które niejedno przeżyło w trakcie prezentacji klientom.
Co do klocków ham. to nie ma reguły - ja w Galancie klocki z 5mm grubo¶ci± okładzin wyrzuciłem z przyzwoito¶ci po 90 tkm, mimo że nadawały się jeszcze do jazdy. S± też ludzie, którym klocki starczaj± na 10 tkm i nie robi± z tego tragedii.

Jedno powiem - musisz walczyć o swoje. Skoro masz namiar do kogo¶ z MMC, to wykorzystaj to. Ew. zmień ASO - chyba gdzie¶ na forum był jaki¶ ranking z polecanymi stacjami.

Anonymous - 18-10-2006, 10:04

Opisywałem swój problem na MKP - to jakby kontynuacja. Do topica na MKP dopisało się przynajmniej kilkanaście osób z rdzewiejącą tylną klapą - więc generalnie jest to problem w tych samochodach. Co do klocków - to szczegól - oczywiście 30000 km to tez niezły wynik. Problem polega natym że nawet bym chciał zmienić ASO - ale samochód został u nich kupiony - i oni likwidowali problemy z blachami na gwarancji - oni też spieprzyli szybę - patrz ogrzewanie. Każde inne ASO musiałby być chore żeby poprawiać za darmo - nie mam zamiaru płacić za to ani grosza - niedoruby swojego poprzednika z tej samej bandy.
Hubeeert - 18-10-2006, 19:48

przem20, nie do końca - jak masz dokumentację tego co Ci robili w Alianz Auto możesz zaż±dac od nich po trzeciuej chyba naprawie wymiany elementu na wolny od wad. Czyli now± szybę.
JCH - 18-10-2006, 22:12

przem20 napisał/a:
dzisiaj będę gadał z jakim� dyrektorem z MMC który nieopacznie przy tej akcji z blachami dał mi swoją wizytówkę
I jak rozmowy z dyrektorem :?: Możesz nam zdradzic kto to :?:
stanik - 19-10-2006, 00:13

tak jak pisze Hubeeert, jak się zepsuje trzeci raz (a nawet jak sięgam pamięcia to mój tata procesował się już po drugiej poważnej awarii tego samego elementu) to samo to możesz ż±dać wymiany na nowy. Ale warunek, w takim przypadku jak masz taki felerny egzemplarz, każd± duperelke jak± robi± Ci w samochodzie każ sobie wpisywać do ksi±żki serwisowej, żeby¶ potem miał dowody.
Generalnie auto jak auto, wszedzie bubel trafić się może. Ważne żeby korzystać ze swoich praw. Mój tata też kiedy¶ trafił na auto innej marki tak wadliwe, że nie przejechał nim 1000km. Sprawa w s±dzie trwała pół roku ale oddali z tak± nawi±zk±, że o ile polskiemu oddziałowi tej firmy pewnie to nie zrobiło specjalnej szkody, o tyle my¶lę, że dealer po tym jak musiał większo¶ć kosztów pokryć z własnej kieszeni nie podskoczył już prędko nikomu. A i nie ma co ukrywać, była to dobra lokata kapitału (tylko nerwów szkoda było).
także jeĽdzij, walcz o swoje, bo Ooni tylko licz± na to, ze klient da sobie spokój.
Pozrawiam

Anonymous - 19-10-2006, 00:45

A ja dodam tylko na marginesie, że autka Mitsu z lat `80 i `90 maj± nieporównywalnie lepsz± jako¶ć wykonania i trwało¶ć.
Obecnie fabryki rozrzucone s± po całym ¶wiecie, a jako¶ć niestety powoli (ale systematycznie) maleje :?
A co do MSSa to walcz chłopie o swoje, a po n-tym razie zaż±daj wymiany auta na nowe albo zwrot gotówki - opłacony przez Ciebie niezależny rzeczoznawca wystawi Ci odpowiedni± ekspertyzę (koszty następnie i tak zwróci ASO).

Anonymous - 19-10-2006, 08:28

Krzyzak napisał/a:
Jeste¶ pi±t± osob± niezadowolon± z Mitsu, któr± znam. Znam też tysi±ce osób zadowolonych.

Masz rozległe znajomo¶ci :-) Powiedziałbym, ze nadzwyczaj rozległe.


Krzyzak napisał/a:
Jeste¶ też drug± poznan± osob±, której po roku rdzewieje Mitsu, kupione jako nowe w salonie i trzeci± której w ogóle rdzewieje nówka.
W porównaniu do innych marek nie jest to więc nagminne i uważam, że ten egzeplarz jest mocno podejrzany.

Które marki (poza Fordami...) rdzewiej± szczególnie mocniej? Bior±c pod uwage watpliw± popularno¶ć Mitsubishi w kraju, oczywi¶cie...
Zgadzam się, że Mitsubishi pod względem trawałosci blach nie staowi zadnego cudum magikum (w obie strony, po prostu przeciętny szaraczek) a pod wzgldem jako¶ci powłoki lakierniczej (lakier absurdalnie podatny na odpryski w MSS) jest wręcz do¶ć ambarasuj±ce...


Krzyzak napisał/a:

Może było to tzw. auto testowe, które niejedno przeżyło w trakcie prezentacji klientom.
Co do klocków ham. to nie ma reguły - ja w Galancie klocki z 5mm grubo¶ci± okładzin wyrzuciłem z przyzwoito¶ci po 90 tkm, mimo że nadawały się jeszcze do jazdy. S± też ludzie, którym klocki starczaj± na 10 tkm i nie robi± z tego tragedii.


Jako posiadacz (były) SS (z którego byłem mocno zadowolony) chciałbym podkreslic że byłem ostro zdziwiony nikł± żywotno¶ci± klocków (ori) w tym aucie. I nie ja jeden. Swego czasu (na starym forum) głosiłem poglad, że to auto bardzo Ľle hamowało w pierwszych seriach i z tego powodu dano z tylu tarcze ( w pierwszych seriach były bębny) oraz tak dobrano charakterystyke klocków by auto się w ogóle zatrzymywało w przyzwoitej odległo¶ci. Skutkiem sa miękkie, hamuj±ce klocki i ich stosunkowo krótka żywotno¶ć. Moim zdaniem to jawny poslizg MMC i próby jakiego¶ tam lekkiego druciarstwa. Cóż, innych hamulców ze względu na malutkie (jak na wielko¶ć i masę ) kółka nie dało się wsadzić...

cyklista - 19-10-2006, 08:56

A ja mysle że to własnie centrala MM jest winna takim sytuacjom, bo toleruje takie zachowanie serwisów i nie reaguje na skargi klientów, a według mnie takie serwisy juz dawno powinny stracic autoryzacje i niech się zajmuja inn± marka jak nie potrafia zapewnic pewnego poziomu usług.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group