To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Wagon Techniczne - Koszt wymiany rozrządu oraz sterowanie komputerem

Wiedziu - 26-10-2010, 15:37
Temat postu: Koszt wymiany rozrządu oraz sterowanie komputerem
Witam
Mam pytanie. Ile kosztuje kompletny rozrząd do MSW III FWD, ile krzyczą za wymianę, gdyż w egzemplarzu który planuję kupić nic nie wiadomo na temat wcześniejszej wymiany, do tego przy odpalaniu auta piszczy przez 3 sekundy (wg właściciela dlatego że auto długo stoi pfff). Druga sprawa nie ma radia fabrycznego, jest jakieś tam niemieckie VDO (a przynajmniej niemiecko-języczne) i zmartwiłem się gdy gdzieś zasłyszałem że nie da rady sterować komputerem, ponieważ sterowanie odbywa się właśnie przez fabryczne radio Mitsu. Czy ktoś jest w stanie potwierdzić te rewelacje? Jeśli taka jest prawda, czy wymiana radia załatwia sprawę? Nie udało mi się (najczęstsze kłamstwo forumowiczów) znaleźć takowego na allegro. Ktoś zna jego koszt?

robertdg - 26-10-2010, 16:56

Ceny dobrych części do rozrządu to okolice 1000zł, cena robocizny 150 - 400zł w zalezności na kogo trafisz i jak to bedzie zrobione
Harry79 - 26-10-2010, 18:47

Radio tak naprawdę oryginalne nie jest potrzebne. Fakt, że przycisk disp jest od kompa, cały wyświetlacz radia jest u góry ale spalanie i zegarek można ustawić sobie bez radia ( była gdzieś już o tym mowa) nawet skany z instrukcji wstawiałem ale nie pamiętam w jakim wątku to było.
http://allegro.pl/radio-o...1280818882.html
http://allegro.pl/mitsubi...1280911979.html
:wink:

Znalazłem ten temat: http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#625790

Wiedziu - 26-10-2010, 19:08

omg kaseciak w aucie z prawie 1999 roku :) rozumiem że przycisk disc/cd jest od zmieniarki? nie ma tak że się otwiera panel i wkłada sie płytę? szkoda mi kupować radio tylko po to aby ustawić jakąś pierdołę, a oprócz niego mieć to drugie. Jak już mieć to jedno na stałe z płytami, ale to chyba zbyt wiele. Chociaż to tam akurat pikuś, w końcu gadamy o popierdółce. Dziękuję Harry79 i robertdg za odpowiedzi. Czy tak jak pisałem,znikający pisk po 3 sekundach to pasek/rozrząd do wymiany? Nie wiem bo mam Primerę GT z łańcuchem. Rozumiem że radio będzie mi głównie potrzebne aby pokazać dystans jaki jeszcze przejadę na baku?
robertdg - 26-10-2010, 19:52

Wiedziu, Ten znikajaćy pisk łatwo sprawdzić, jeżeli jest od strony osprzętu, to wystarczy zrzucic pasek osprzetu, odpalic auto i jezeli bedzie cicho, to szukac po kolach pasowych i rolkach, szumów i luzów.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group