[92-96]Lancer CB0 - [CB0] luz na piascie
j-rules - 01-11-2010, 00:12 Temat postu: [CB0] luz na piascie witam.
Wydaje mi się, ze mam luz na piascie. Kolo chybota sie na boki po uzyciu sily. Jest tak z jednej strony, prawy przód. Czy moze to byc co innego? Koncowki drazkow wymienione. Czy trzeba wymienic lozysko? Jak tak to jaka firme polecice?
rosomak1983 - 01-11-2010, 01:47
kurde nie chce Cie straszyc ale jezdzij z tym uwaznie bo tfu tfu koło moze odpasc. POWOLI WIEC i wymiana czego trzeba. Najlepiej podjedz na stacje diagnostyczna, tam Ci powiedza co i jak.
robertdg - 01-11-2010, 08:33
j-rules, to moga być objawy uszkodzonego łozyska, podnieś auto z tej strony do góry, zabezpiecz klockiem, chyć kółko w ręke, z tym że lewa ręka na godzinie 12, prawa na 6, i wykonuj delikatne ruchy kołuszące, jeżeli występi luz, to będzie luz łożyska, lub sworznia dolnego wahacza - ale zawsze może Ci tam zerknąć druga osoba, ponadto są 2 podstawowe róznice przy których te luzy wystepuja, luz łożyska do wykrycia przy tej metodzie, nie potrzebuje sporej sily, natomiast luz sworznia potrzebuje użycia większej siły
j-rules - 01-11-2010, 10:16
Jak bede mial chwile to zrobie taki test.. Na szczescie ostatnio prawie nie jezdze w ogole.
A powiedzcie, czy takie chybotanie koła moze oznaczac jeszcze cos innego? Na pobliskiej wulkanizacji gosc mi powiedzial ze to luz na piascie (gosc niby diagnostą jest bo ustawiaja tam tez geometrie itp)
Poczytałem troche forum zanim zalozylem temat i sie troche obawiam, że półoś, maglownica?
Piaste wymiani sie razem z lozyskiem czy osobno?
Po wymianach cos trzeba ustawic?
robertdg - 01-11-2010, 10:42
j-rules, sprawa jest nastepujaca, jezeli łozysko sie przegrzalo i obróciła sie bieznia na piascie, wtedy trzeba bedzie wymienic caly komplet piasta i łożysko, a jezeli piasta bedzie w nienagannym stanie, to wystarczy wymienic same łozysko.
j-rules - 12-11-2010, 18:52
sprawa wyjasniona - łozysko zdiagnozowane, do tego amor się gnie i stad ten luz.
|
|
|