To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Car Audio - Jakie głośniki

Anonymous - 19-10-2006, 09:00
Temat postu: Jakie głośniki
Witam.

Jestem na tym forum nowicjuszem, więc jeśli popełnię błędy proszę o wyrozumiałość.
Mam pytanko. Zakupiłem do Mojego Mitsubishi Carisma radio
http://www.max24.pl/?a=sk...=&pT="> SONY
Nie mam pojęcia jakie głośniki do niego dobrać. Zastanawiałem się na:
http://www.max24.pl/?a=sk...=&pT="> SONY

Ale nie wiem czy będą wydawały odpowiedni dźwięk, to znaczy czy będą wyrabiać przy tym radiu.

Może jakaś podpowiedź Panowie.

Anonymous - 20-10-2006, 23:42

Witaj.

radio ma 27RMS max a moc znamionowa głośników to 40 W, więc jak byś się nie starał to głośników tym radiem raczej nie spalisz. Osobiście wybał bym odseparowany dwudrożny system głośnikowy :)

Anonymous - 21-10-2006, 16:04

spalenie cewki zdarza sie najczesciej w glosnikach wysokotonowych ze wzgledu na zly podzial czestotliwosci....zadko sie pali glosniki srednio i niskotonowe w standardowych instalacjach....

PS. odpusc sobie japonskie glosniki, a juz wogole SONY...

BigTomala - 23-10-2006, 11:10

EDIT
Anonymous - 23-10-2006, 19:56

Ogolnie intertechnik robi zajefajne subwoofery midbasy sa mniej cenione, Seas klasa sama w sobie kwestia jeszcze jaki model i jak ciete, co do MDS 08 jako subwoofer kwestia gustu w colcie ledwo sobie daje rade ze wzgledu na rozmiar.
BigTomala - 24-10-2006, 10:39

EDIT
Anonymous - 25-10-2006, 19:17

grzesiek,
głośniki tak samo łatwo uszkodzić niedoborem mocy jak i jej nadwyżką, gdy wzmacniacz nie wyrabia zaczyna dawać stały prąd zamiast zmiennego i to prowadzi do uszkodzenia cewki (spalenie/przegrzanie)

a to radio chciałoby mieć 27W rms na kanał ;)

Tomecki,
co do sony to daj sobie spokój, zrób wytłumienie drzwi i wrzuć Helix Blue 62 różnica w brzmieniu będzie znaczna w porównaniu z tym co proponowałeś...

nippo,
dobrze mówisz

mugen,