To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - Jak poznac po wypadkowa Carisme?

maverick001 - 13-11-2010, 01:04
Temat postu: Jak poznac po wypadkowa Carisme?
Najszybszym sposobem poznania powypadkowej carismy jest podniesienie maski i sprawdzenie czy pod silnikiem jest osłona silnika, miałem 3 Carismy 1, 90 KM , 1, 8 GDI i 1,9 TD i każda z nich miała osłonę silnika. A jeśli jest to czy ma oryginalne mocowania. Czy wszystkie śruby sa te same. ponadto obejrzałbym nadkola czy sa całe , czy sa oryginalne oraz czy maja te same śruby. Co do stanu technicznego najlepiej gdy na to pozwoli właściciel lub znajdziemy inny sposób na odkręcenie zegarów - licznika w tym celu opuszczamy kierownice na najniższy poziom i potrzebujemy odkręcić ok 6 śrubek wyciągamy zegary sprawdzamy czy są wszystkie żarówki - diody jeśli jakiejś brakuje powinno nam dac to do myślenia.
gulgulq - 13-11-2010, 06:24

maverick001 napisał/a:
Najszybszym sposobem poznania powypadkowej carismy jest podniesienie maski i sprawdzenie czy pod silnikiem jest osłona silnika,


ni zawsze - ja nie mam osłony bo sam gdzieś przytarłem na twardym śniegu, jeden z zaczepów pękł i całość spadła :)

maverick001 - 13-11-2010, 09:22

brak osłony silnika powinno dac do myślenia nowemu nabywcy. Lub uszkodzone oslony nadkola ewentualny ich brak

[ Dodano: 13-11-2010, 09:23 ]
brak osłony silnika powinno dac do myślenia nowemu nabywcy, lub uszkodzone oslony nadkola ewentualny ich brak

Saqu - 13-11-2010, 10:01

maverick001 napisał/a:
brak osłony silnika powinno dac do myślenia nowemu nabywcy


Tak napewno...
nie masz osłony miałeś dzwona! a to, że ostatniej zimy były spore śniegi i posypało się sporo osłon (bez osłony lepsze chłodzenie silika ;) ), nadkoli to nic? To jest plastik.. nawet jak kamień przyhaczysz to może popękać. Owszem warto zwrócić na to uwagę, ale nie ma co od razu mówić że dzwon
maverick001 napisał/a:
wyciągamy zegary sprawdzamy

A ty pozwalałeś ludziom wyciągać swoje zegary jak sprzedawałeś jakieś auto? Ja np nie zgodziłbym się żeby mi pchał paluchy w deske, chce rozkręcać to niech kupuje, jakieś stacje diagnostyczne proszę bardzo, mierniki, itp nie ma problemu ale na pewno nie zgodzę się żeby mi auto rozkręcał, połamie jeszcze uchwyty nie kupi i następny powie, że bity..

Anonymous - 13-11-2010, 10:16

Ja jak bym mógł to bym tę osłonę wyrzucił - edit by Jackie. cokolwiek chcesz robić to trzeba kilo śrub odkręcać... Już nie mówiąc o tym jak coś na nią spadnie z góry ( no ale po coś jest i zostaje ).
A co do licznika to zgadzam sie z Saqu- chcesz rozkręcac najpierw kup. Powiem jeszcze, że z autem trzeba trafić. Możesz kupić bitego, który Ci będzie służyć latami a możesz perełke która sie będzie kopać cały czas. W Polsce to wolna amerykanka.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group