To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - Nowy Outek 2 2.2MIVEC diesel

didku - 13-11-2010, 03:40
Temat postu: Nowy Outek 2 2.2MIVEC diesel
To co pokazywano na Salonie Motoryzacyjnym w Paryżu. Nowy diesel MIVEC już nie tylko w ASX ale tez o pojemności 2268cm i 177KM, 380 NM w Outku. Ma się lepiej zbierać przy wysokich obrotach, mniej palić wg danych producenta zwłaszcza po mieście i ma wyższy prześwit 185 mm (czyżby zbiorniczek Eolysin gdzieś wyżej przemieścili :mrgreen: ). Niestety filtr cząstek stałych typu zamkniętego. Cena Instyle w DE 39,890 EUR, 1800 taniej od francuza ale z manualną skrzynia biegów.
krzychu - 13-11-2010, 08:43
Temat postu: Re: Nowy Outek 2 2.2MIVEC diesel
didku napisał/a:
czyżby zbiorniczek Eolysin gdzieś wyżej przemieścili


w DFP-ach nie ma zbiorniczka. Jest tylko w FAP-ie (czyli w silnikach od francuzów).

13zbyszek13 - 13-11-2010, 19:22

[quote="didku"]2268cm i 177KM, 380 NM w Outku.

====================================================

Podobają mi się parametry , może następny z tym motorkiem.

-WALDOR- - 14-11-2010, 19:23

ja osobiście myślę ,że mitsubishi wprowadzi 2 motory...mniejszy by nadal być liderem sprzedaży w sektorze suv-ów do 110 tys. taki na poziomie 140-150 KM np. 1,8 DID i większy np. ten 2,2 177KM dla amatorów mocniejszych wrażeń i właścicieli zasobniejszych portfeli..
Co do osiągów to wprawdzie z 2,0 tdi można bez trudu wycisnąć te 177KM, ale z 2,2, 177 KM z równie małym trudem wyciśnie się 200...
Ps. co do cen części to można w każdej marce stworzyć taka listę części w której zależnie od zamierzonego efektu dana marka będzie najtańsza lub najdroższa w serwisowaniu.

mitsu00 - 14-11-2010, 19:41

-WALDOR- napisał/a:
Co do osiągów to wprawdzie z 2,0 tdi można bez trudu wycisnąć te 177KM, ale z 2,2, 177 KM z równie małym trudem wyciśnie się 200...

Juz z obecnego 2.2 HDI 156 KM bez problemu wyciaga się 195 KM i 440 Nm. Chodzi oczywiście o dobrze zestrojoną mapę, a nie o jakiś bzdet typu box :mrgreen:

13zbyszek13 - 14-11-2010, 20:12

mitsu00 napisał/a:
Juz z obecnego 2.2 HDI 156 KM bez problemu wyciaga się 195 KM i 440 Nm. Chodzi oczywiście o dobrze zestrojoną mapę, a nie o jakiś bzdet typu box :mrgreen:


Zrobisz to nie tracąc gwarancji ?
Zupełnie na legalu że żadne ASO się do tego nie przyczepi przez 100 000 km lub trzy lata.

mitsu00 - 14-11-2010, 20:20

13zbyszek13 napisał/a:
Zrobisz to nie tracąc gwarancji ?
Zupełnie na legalu że żadne ASO się do tego nie przyczepi przez 100 000 km lub trzy lata.

Od 3 lat wstecz oraz na chwilę obecną nie ma niestety takiej możliwości, a szkoda, bo poprawa dynamiki jest znaczna :wink: W 2.0 z mapą i 175 KM nie czuc tego tak bardzo jak we Francuzie.

rezon - 14-11-2010, 21:17

-WALDOR- napisał/a:
co do cen części to można w każdej marce stworzyć taka listę części w której zależnie od zamierzonego efektu dana marka będzie najtańsza lub najdroższa w serwisowaniu.
w przypadku Mitsubishi wydaje się, że opcja najtańsza w serwisowaniu nie była brana pod uwagę - sprzęgło do ASX o ile pamiętam 13kzł - można kupować nowe ASX i sprzedawać na części, będzie super biznes
-WALDOR- - 14-11-2010, 21:30

rezon napisał/a:
-WALDOR- napisał/a:
co do cen części to można w każdej marce stworzyć taka listę części w której zależnie od zamierzonego efektu dana marka będzie najtańsza lub najdroższa w serwisowaniu.
w przypadku Mitsubishi wydaje się, że opcja najtańsza w serwisowaniu nie była brana pod uwagę - sprzęgło do ASX o ile pamiętam 13kzł - można kupować nowe ASX i sprzedawać na części, będzie super biznes


to może rozważmy jeszcze koszt wymiany silnika lub zawieszenia. Wszak każdy z nas kupując nowe auto musi się liczyć z jego wymiana, albo idźmy na całość wymiana kompletu szyb wraz z silniczkami, tapicerki, wiązek elektrycznych i nagłośnienia.
Wyjdzie nam ,ze lada niva jest najlepszym suv-em, w limuzynach wygra polonez a kompaktem roku zostanie suzuki maruti.

janekzpolic - 14-11-2010, 23:01

-WALDOR- napisał/a:
rezon napisał/a:
-WALDOR- napisał/a:
co do cen części to można w każdej marce stworzyć taka listę części w której zależnie od zamierzonego efektu dana marka będzie najtańsza lub najdroższa w serwisowaniu.
w przypadku Mitsubishi wydaje się, że opcja najtańsza w serwisowaniu nie była brana pod uwagę - sprzęgło do ASX o ile pamiętam 13kzł - można kupować nowe ASX i sprzedawać na części, będzie super biznes


to może rozważmy jeszcze koszt wymiany silnika lub zawieszenia. Wszak każdy z nas kupując nowe auto musi się liczyć z jego wymiana, albo idźmy na całość wymiana kompletu szyb wraz z silniczkami, tapicerki, wiązek elektrycznych i nagłośnienia.
Wyjdzie nam ,ze lada niva jest najlepszym suv-em, w limuzynach wygra polonez a kompaktem roku zostanie suzuki maruti.
nie do końca bo niektórzy producenci udzielają gwarancji i się z niej wywiązują a w Mitsu jest to fikcja ,sprzęgła nie wymienią dwumasu również ,elementy tapicerskie i plastikowe są poza gwarancją itd
w oplu po 30kkm wymieniono mi całe kompletne sprzęgło z kołem plus tarcze ,kompletnie za free

mitsu00 - 14-11-2010, 23:18

janekzpolic napisał/a:
a w Mitsu jest to fikcja ,sprzęgła nie wymienią dwumasu również

I tu jesteś w wielkim błędzie.....

-WALDOR- - 15-11-2010, 06:59

mitsu00 napisał/a:
janekzpolic napisał/a:
a w Mitsu jest to fikcja ,sprzęgła nie wymienią dwumasu również

I tu jesteś w wielkim błędzie.....


wszystkie koncerny samochodowe prowadza działalność komercyjna , nie są lokalnymi filiami Caritasu. Nikt mi nie wmówi , ze w jakiejś firmie przez cały okres gwarancji wszystko co się zniszczy lub zepsuje jest wymieniane na nowe za free.Nie uwierzę ,ze w jakiejkolwiek marce zarysowany kokpit podlega wymianie na gwarancji(zona próbowała reklamować to w foce bez skutku) albo np zbita szyba przednia.Z autopsji znam przypadek w seacie gdy moja zona na lekko zaciągniętym ręcznym przejechała 15-20km,(zjarało się wszystko a dioda w tym położeniu nie pokazuje zaciągniętego hamulca.) Co by mnie nie drażnić pojechała by dokonać naprawy gwarancyjnej...dealer był oddalony od mojego miejsca pracy o jakieś 15km a słyszałem jak się śmieje(mimo ,ze kobieta ,inna marka i inny dealer to tez musiałem zabulić i to zdrowo)....stad uważam,ze do każdego przypadku podchodzi się indywidualnie a generalizowanie całości po jednym przypadku jest daleko idącym nadużyciem.Poza tym wystarczy zobaczyć ile akcji serwisowych jest obecnie prowadzonych, wymiana elementów istotnych dotyczy nawet uznawanej za bezawaryjna toyoty lub z wysokiej polki bmw a nawet rolsow to świadczy o fakcie reagowania firm na powtarzające się problemy z ich produktem...

rezon - 15-11-2010, 08:46

-WALDOR- napisał/a:
to może rozważmy jeszcze koszt wymiany silnika lub zawieszenia. Wszak każdy z nas kupując nowe auto musi się liczyć z jego wymiana, albo idźmy na całość wymiana kompletu szyb wraz z silniczkami, tapicerki, wiązek elektrycznych i nagłośnienia.
Wyjdzie nam ,ze lada niva jest najlepszym suv-em, w limuzynach wygra polonez a kompaktem roku zostanie suzuki maruti.
13kzł za sprzęgło przy normalnej cenie dobrego zamiennika (na przykładzie Outka - do ASX jeszcze nie ma) 1600zł to lekka przesada, podobnie jak 19zł za żaróweczkę rurkową przy cenie 1zł. NIemal każdy dodatek jest tańszy w Cytrynie i PUgu o 40-60%, a przecież C-Crosser czy 4007 to ten sam samochód, a akcesoria do całej trójki pochodzą od jednego producenta - nawet psy na zdjęciu do kratki akcesoryjnej kupionej w Cytrynie były identyczne jak w katalogu Mitsu. Co innego ceny wyższe nawet o 100% od zamienników czy tańsze/droższe akcesoria (jak w Sedici/SX4 - jedne ma tańsze Fiat, inne Suzuki), a co innego polityka Janosika.
gigant87 - 15-11-2010, 09:08

rezon, czemu w takim razie wybrałeś Mitsubishi, a nie Citroena lub Peugeota?


-WALDOR- napisał/a:
Nikt mi nie wmówi , ze w jakiejś firmie przez cały okres gwarancji wszystko co się zniszczy lub zepsuje jest wymieniane na nowe za free.Nie uwierzę ,ze w jakiejkolwiek marce zarysowany kokpit podlega wymianie na gwarancji(zona próbowała reklamować to w foce bez skutku) albo np zbita szyba przednia.


Dokładnie!

rezon - 15-11-2010, 09:30

gigant87 napisał/a:
rezon, czemu w takim razie wybrałeś Mitsubishi, a nie Citroena lub Peugeota?
bo na jeździe testowej w Outku wyszło mi zużycie 9,5l/100km, a w Cytrynie 14,5l - chyba mam ciężką nogę ;) , po za tym Mitsu miało testowego w wieku 6miesięcy i 13dni co mi idealnie odpowiadało ze względów podatkowych, na dodatek w kolorze beż a lubię ten kolor bo nie wymaga dużo uwagi. Większe zaufanie mam do prymitywnego wytworu VW niż do zaawansowanego tworu francuskiej myśli technicznej - zima pokazała, że słusznie. No i wierzyłem wówczas naiwnie, że tak renomowana marka jak Mitsubishi dba o uczciwość w swojej sieci sprzedaży i ew. oszustwa są w niej napiętnowane, więc samochód kupowany w ASO jest bez negatywnej historii - tutaj się pomyliłem i to bardzo - oszustwa nie są napiętnowane, a oszukanego przez ASO klienta MMC odsyła do Sądu bo nie czuje się odpowiedzialne za udzielane autoryzacje.
Nie bez znaczenia była dostępność samochodu - samochód kupiłem w ciągu tygodnia od jazdy testowej po sprawdzeniu kilku innych możliwości. O cenach części zamiennych i akcesoriów przekonałem się już po zakupie - dokupiłem chlapacze za 400zł :shock: , tak samo jak o polityce MMC względem oszustów w sieci ASO :? zresztą na forum też zarejestrowałem się już po zakupie, więc nie płacze się nad rozlanym mlekiem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group