Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Galant 2,5V6SE, czarny, sedan, Gliwice
Aborygen - 17-11-2010, 15:01 Temat postu: [EAx 97-04] Galant 2,5V6SE, czarny, sedan, Gliwice Jak w temacie - wiele zalezy od Waszych opinii.
http://moto.allegro.pl/mi...1319347653.html
 
Kod: | ParametryRok produkcji (1900 - 2100): 1999 Przebieg (km): 128000 Pojemność silnika (cm3): 2500 Moc silnika (KM): 163 Skrzynia biegów: Automatyczna Rodzaj paliwa: Benzyna Typ: Sedan/Limuzyna Liczba drzwi: 4/5 Kolor: Czarny Stan: Używany Uszkodzony: Nie Wyposażenie
ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Tempomat, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer,
Opis
Do zaoferowania mam samochód osobowy Mitsubishi Galant wersja SPORT , rok 1999.
TIPTRONIC.
poj. 2,5l, silnik V6.
Stan bardzo dobry.
Cena 13 700 zawiera:
opłaconą akcyzę
tłumaczenie dokumentów
badanie techniczne
Wystawiam fakturę zakupu (kupujący nie płaci podatku od czynności cywilno-prawnych w wys.2% ) |
I jeszcze parę pytań:
1) o ile dobrze poczytałem, to ten automat ma 4 biegi? (chciałbym automata, ale strata na przyspieszeniach, ewentualnie o wiele wyższe obroty na autostradzie nie przemawiają do mnie)
2) czy jest problem ze zmiana tapicerki na skórzana? (tzn. czy nie wystrzelą mi poduszki przy zmianie siedzeń)
3) czy skórzana tapicerka rózni się tylko siedzeniami, kanapą i boczkami drzwi, czy czymś jeszcze?
Jesli coś źle zrobiłem z tematem, to z góry przepraszam i proszę o wyrozumiałość.
Dzięki!
[ Komentarz dodany przez: fj_mike: 17-11-2010, 16:55 ]
Aborygen, nie linkuj zdjęć z ogłoszenia. Wstawiaj poprzez Imageshacka, Fotosik itp.
gigant87 - 17-11-2010, 15:32
pkt 1 się nie bój
W Carismie jest nawet tak, że na autostradzie obroty są niższe w automacie niż w manualu (np przy 120kmh MT- 3400 AT-3100)
Myślę, że w Galu będzie podobnie, zresztą użytkownicy pewnie chętnie napiszą jakie prędkości przy jakich obrotach mają... albo popatrz na youtube
Co do Gala... poczekajmy na kogoś kto się na nich zna.
fck - 17-11-2010, 15:41
na pyt. 1 Ci nie odpowiem, bo mam manuala, poza tym to tak....
sam mam sporta i przekładałem skórę z anglika (zobacz w moim temacie), inny poza siedzeniami i boczkami jest podłokietnik przedni i chyba tyle. Ogólnie lepiej poszukaj wnętrza w skórze z angola, ja np kupiłem kompletne wnętrze za 500 zł w bdb stanie, fotele przednie z poduszkami bocznymi, za przeróbkę aby fotel kierowcy miał pełne sterowanie jak ten EU i przeróbkę jednego boczka (bo w angolu masz panel sterowania wsxzystkich szyb po prawej a nie po lewej) 300 czy 350 zl, czyli całość wyszła mnie 800 czy tam 850 zeta
auto prezentuje się interesująco, przy oględzinach zwróć szczególną uwagę na kielichy przednich amorków, tył nadkola, antenę (jak większość el. anten pada więc mogłbyś ponegocjować), posłuchaj czy nie szumią łożyska, bo w galancie wymienia się całe piasty więc też większy wydatek
fj_mike - 17-11-2010, 16:15
Zdjęcia przeciętnej jakości. Auto prezentuje się dobrze. Siatex na zderzaku nie wygląda najlepiej. Nie mam pewności co do maski, czy wysoki czy niski garb.
Poproś o zdjęcie komory silnika i nadkoli tylnych.
Aborygen napisał/a: | o ile dobrze poczytałem, to ten automat ma 4 biegi? (chciałbym automata, ale strata na przyspieszeniach, ewentualnie o wiele wyższe obroty na autostradzie nie przemawiają do mnie) |
Będzie pan zadowolony Ten automat to bajka. Nie stracisz nic na przyspieszeniach.
Licz się z większym zużyciem paliwa w mieście i mniejszym na trasie
Ten jest wyposażony w tempomat, tym lepiej.
Aborygen napisał/a: | czy jest problem ze zmiana tapicerki na skórzana? (tzn. czy nie wystrzelą mi poduszki przy zmianie siedzeń) |
Nie ma problemu
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=22812
Aborygen napisał/a: | czy skórzana tapicerka rózni się tylko siedzeniami, kanapą i boczkami drzwi, czy czymś jeszcze?
|
wykładzina, tunel środkowy, podsufitka, konsola, słupki
Nie musisz wszystkiego zmieniać, zależy jak to ma wg Ciebie wyglądać
pepi - 17-11-2010, 17:17
czesc
ta wersja powinna miec duży garb a ten nie ma
grill pomalowany wiec cos tam mogło z przody sie dziać
jak juz bedziesz chcial go kupic to niech ci da ta garbata maskę z tego 2 kombi co sprzedaje a ta niech wsadzi do tamtego przynajmniej wersje beda sie zgadzać
pozdrawiam
Rafal_Szczecin - 17-11-2010, 17:20
przeciez to TipTronic, tam czasem on czasem nie ma 5 biegow ?
zdjecia marnej jakosci, jak dla mnie maly garb, a powinien byc duzy, do tego zaparowane reflektory ?
a tak w ogole, to prawie identiko jak moj
fj_mike - 17-11-2010, 17:25
Rafal_Szczecin napisał/a: | tam czasem on czasem nie ma 5 biegow ? |
Są cztery.
Owczar - 17-11-2010, 17:25
fck napisał/a: | przeciez to TipTronic, tam czasem on czasem nie ma 5 biegow ? |
4, tylko VR-4 ma 5
Rafal_Szczecin - 17-11-2010, 17:43
Owczar napisał/a: |
4, tylko VR-4 ma 5 |
wiedzialem, ze ktorys ma 5 biegow
sorry za zamieszanie
tomasek - 17-11-2010, 19:29
No i sprawdził bym tył bo brakuje chyba napisu Galant oraz Sport Edition
Aborygen - 17-11-2010, 22:35
Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedzi!
W szczególności fj_mike za poprawienie mojego tematu.
fj_mike napisał/a: | (...) Nie mam pewności co do maski, czy wysoki czy niski garb. |
A co to znaczy? Nie wiedziałem, że jest kilka rodzajów masek.
fj_mike napisał/a: | Nie stracisz nic na przyspieszeniach.
Licz się z większym zużyciem paliwa w mieście i mniejszym na trasie
Ten jest wyposażony w tempomat, tym lepiej. |
Nie widzę w tym sensu. Przecież większa ilość biegów wpływa na lepsze przyspieszenie lub większą V-max/mniejsze spalanie przy dużych prędkościach.
Boję się tych czterech biegów. Ja mam u siebie strasznie długi manual i czwórka konczy mi się przy 220km/h. Dzięki temu na 5 biegu przy 4k rpm mam ok 190km/h i wtedy mogę sobie tanio podróżować (ok. 12l lpg/100km)
fj_mike napisał/a: |
Aborygen napisał/a: | czy skórzana tapicerka rózni się tylko siedzeniami, kanapą i boczkami drzwi, czy czymś jeszcze?
|
wykładzina, tunel środkowy, podsufitka, konsola, słupki
Nie musisz wszystkiego zmieniać, zależy jak to ma wg Ciebie wyglądać |
No to będę szukał z pełną skórą.[/b]
fj_mike - 17-11-2010, 22:43
Aborygen napisał/a: | A co to znaczy? Nie wiedziałem, że jest kilka rodzajów masek. |
Przedliftowe miały delikatne przetłoczenie. Ta powinna mieć większe przetłoczenia. To jest model poliftowy.
robertdg - 17-11-2010, 22:51
Aborygen napisał/a: | A co to znaczy? Nie wiedziałem, że jest kilka rodzajów masek. | To znaczy, że 99r (po lifcie) powinien mieć wyższą maske, tzw "z garbem"
Aborygen napisał/a: | Nie widzę w tym sensu. Przecież większa ilość biegów wpływa na lepsze przyspieszenie lub większą V-max/mniejsze spalanie przy dużych prędkościach.
Boję się tych czterech biegów. Ja mam u siebie strasznie długi manual i czwórka konczy mi się przy 220km/h. Dzięki temu na 5 biegu przy 4k rpm mam ok 190km/h i wtedy mogę sobie tanio podróżować (ok. 12l lpg/100km)
| Ilość biegów ma się nijak do przełozenia, w tym jest sens. Porównanie Scorpiona 2.9V6 (podejrzewam że taki masz, z opisu) do Galanta 2.5V6 w TipTronicu wyjdzie na niekorzyśc Galanta, głownie dlatego, że Cossworth ma sporo więcej pary, śmiem nawet twierdzić, że Galant 2.5V6 M/T nie wypadne lepiej, a gdzie róznica w napędach FWD vs RWD.
Owczar - 17-11-2010, 23:46
Aborygen, czytaj: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803
Dowiesz się wszystkiego co wiedzieć powinieneś
Aborygen - 18-11-2010, 07:28
robertdg napisał/a: | Ilość biegów ma się nijak do przełozenia, w tym jest sens. |
Może się mylę, ale wg mnie ilość biegów ma wpływ na przełożenia. Im więcej biegów, tym bardziej ciasno są zestopniowane przełożenia. Inne przełożenia będzie miała 2-biegowa skrzynia, a inne 7-biegowa.
Mało tego, w zalezności od nadwozia (kombi, sedan) i silnika róznie zestopniowane są biegi, jedne mają krótsze przełożenia (więcej mocy na kołach) drugie dłuższe - większa prędkość obrotowa kół.
Jeśli się mylę, to proszę mnie poprawić.
robertdg napisał/a: | Porównanie Scorpiona 2.9V6 (podejrzewam że taki masz, z opisu) do Galanta 2.5V6 w TipTronicu wyjdzie na niekorzyśc Galanta, głownie dlatego, że Cossworth ma sporo więcej pary, śmiem nawet twierdzić, że Galant 2.5V6 M/T nie wypadne lepiej, a gdzie róznica w napędach FWD vs RWD. |
W zasadzie, to tak jak w opisie - mam Sierrę z silnikiem ze Scorpio Cosworth sprzęgnięte z manualną skrzynia i napęd tylko na obydwa tylne koła (LSD wiskotyczna). Wiem, że nie można porównywać tych dwóch aut, bo obydwa mają inne przeznaczenie - Galant to limuzyna, Scierwo to auto do szybkiej jazdy. Przy przyspieszenieu poniżej 7sek 0-100km/h i V-max prawie 270km/h, to tylko chyba VR4 ma lepsze osiągi. A na to mnie nie stać...
Już czytałem ten temat. Wielu nowych rzeczy się dowiedziałem. Ale często też wystepuja tam sprzeczne opinie. Każdy chwali swoje.
EDIT: Zapoznaj się z regulaminem. Wykropkowany wulgaryzm dalej jest wulgaryzmem!
|
|
|