Outlander I GEN Techniczne - 4G63T
conra - 21-11-2010, 10:21 Temat postu: 4G63T Tak jak w temacie, pytanie tyczy się Outlandera turbo - silnik 4G63T.
Otóż ile dmucha turbina do tego potwora?
pozdrawiam Conra
Icewind - 23-11-2010, 18:34
u mnie w piku 1,6, normalnie 1,3
conra - 23-11-2010, 19:14
Icewind napisał/a: | u mnie w piku 1,6, normalnie 1,3 |
O! To dosyć sporo
Icewind - 26-11-2010, 17:40
conra napisał/a: | Icewind napisał/a: | u mnie w piku 1,6, normalnie 1,3 |
O! To dosyć sporo |
bo to jest seria z małym plusem a dane ze wskaźnika w słupku...
conra - 27-11-2010, 18:15
Icewind napisał/a: | conra napisał/a: | Icewind napisał/a: | u mnie w piku 1,6, normalnie 1,3 |
O! To dosyć sporo |
bo to jest seria z małym plusem a dane ze wskaźnika w słupku... |
Więc jak z _małym_ plusem to pewnie dmuchasz 0.2 więcej? Oscylujesz w okolicy 230KM?
Icewind - 29-11-2010, 18:31
po zmianie oprogramowania i części wydechu pewnie będzie z 230 km, ale bardziej chodzi o przebieg krzywych i trochę momentu. I zdecydowanie lepiej kręci się górą...
Anonymous - 02-04-2011, 21:50
Icewind napisał/a: | po zmianie oprogramowania i części wydechu pewnie będzie z 230 km, ale bardziej chodzi o przebieg krzywych i trochę momentu. I zdecydowanie lepiej kręci się górą... |
Icwwind-czy te Twoje 230 KM jakoś pomierzone,czy szacowane ?
Czy nadal fajnie się jeździ dłubniętym Turbikiem ?
Może jeszcze ktoś zwiększył moc swojego Turbo i sie podzieli wrażeniami ?
macia - 03-04-2011, 12:21
furman, aktualnie ja jestem właścicielem outka Icewind'a Mam gdzieś wykres po pierwszym strojeniu, po drugim nie hamowany ale powinno być jeszcze ciut wyżej - wkleję w wolnej chwili
lukaszOst1 - 31-05-2015, 19:27
conra, powiedz mi kolego w ktorym miejscu moge podpiac WSPAŹNIK DOLADOWANIA TURBO. Wiesz nie mam lewych rak poradze sobie ale nie wiem gdzie sie wpiac...
W@sio - 01-06-2015, 11:09
jaki masz wskaźnik jeszcze powiedz... bo miejsc jest dość sporo gdzie to może funkcjonować ja mam u siebie wpięty w jedno z podciśnień mierzących co się dzieje za przepustnicą
lukaszOst1 - 01-06-2015, 11:20
W@sio napisał/a: | jaki masz wskaźnik jeszcze powiedz... bo miejsc jest dość sporo gdzie to może funkcjonować ja mam u siebie wpięty w jedno z podciśnień mierzących co się dzieje za przepustnicą | nie mam jeszcze wskaźnika to sprawa otwarta... mogę kupić mechaniczny i elektroniczny tylko gdzie wpiąć wężyk ciśnieniowy... może jakieś foto ??
W@sio - 08-06-2015, 13:10
Ja mam autogauge cyfrowego i w tym miejscu wpiąłem się w podciśnienie, można też bliżej kolektora
lukaszOst1 - 08-06-2015, 13:22
Nie no teraz to j już jestem w domku. Dzięki wielkie za pomoc... widzę że masz spore zmiany pod maską wygląda zacnie....
japanfan - 04-03-2016, 19:40
No to mam pytanie do Wasio jak wyglada na wskaźniku praca tzn:
1 po załączeniu zapłonu
2 po odpaleniu
3 przy spokojnej jeździe do 2000 obr
4.no i kiedy ma powyżej 1bara
był bym bardzo wdzięczny za odpowiedź
I czy wpięcie wężyka bardziej w okolicy intercoolera/turbo jest błędne?(bo skoro ma pokazywać pracę turbo to nie powinien być zaraz za nim?)
W@sio - 04-03-2016, 20:17
japanfan napisał/a: | No to mam pytanie do Wasio jak wyglada na wskaźniku praca tzn:
1 po załączeniu zapłonu
2 po odpaleniu
3 przy spokojnej jeździe do 2000 obr
4.no i kiedy ma powyżej 1bara
był bym bardzo wdzięczny za odpowiedź
I czy wpięcie wężyka bardziej w okolicy intercoolera/turbo jest błędne?(bo skoro ma pokazywać pracę turbo to nie powinien być zaraz za nim?) |
Ja się wpiąłem w podciśnienie za przepustnicą.
Na zapłonie wskaźnik pokazuje 0 (ciśnienie atmosferyczne) jeśli pytasz o pracę na jałowych obrotach to na zimnym silniku -0,5 bara, na ciepłym -0,7 bara
Przy spokojnej jeździe przy tych obrotach ciśnienie rośnie do 0 lub nieco ponad.
Co do ciśnienia wyżej trudno mi powiedzieć jak jest na seryjnym kolektorze wydechowym, u mnie przy pełnym obciążeniu mam 0,9 bara już przy 2000rpm, natomiast max (ponad 1bar) jest w okolicach 3500rpm przy pełnym obciążeniu.
Przy pełnym przelocie w wydechu doładowanie rosło mi ponad 1,3 bara ale restryktor momentalnie ściągał na 1,1.
|
|
|