To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Eclipse! - [2G 95-99] Dokładnie o Clipsie

SHARK1979 - 27-11-2010, 18:58
Temat postu: [2G 95-99] Dokładnie o Clipsie
Witam posiadaczy i nie tylko, wiem że temat był wielokrotnie ale poruszę coś takiego od nowa ponieważ bardzo mnie interesują dane auta Ecli II 97 max 99r itp ale takie spostrzegane przez Was a nie z podręcznika :wink: do tego można się udzielić oraz otrzymać miłe pomógł :mrgreen: Więc loto mi o wszystko spalanie miasto/trasa/mieszany realny przy normalnej oraz ostrej jeździe, co się psuje na co lukać przy zakupie, dostęp i koszt części koszt utrzymania ITP :)
Miałem już Colt-a mam GDI 99 i naprawdę dają rade te autka i w miarę niedrogo z eksploatacją i żywotnością,dzięki za wypowiedzi

Mario - 20-12-2010, 18:27

W maju założyłem podobny temat, masz tam np. o spalaniu. :)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37595
edit:(oj nie zauważyłem że prawie miesiąc temu zadałeś to pytanie, ale może się przyda jeszcze :doubt: )

SHARK1979 - 21-12-2010, 13:25

MaRIo_, oko dzięki spox :wink:wiele się ludziki nie wypowiedzieli ale zawsze wydaje mi się słabo z tym autkiem, wielka studnia $$$ :doubt:
zenek_bb - 23-12-2010, 06:33

żeby mnie ktoś przypadkiem zdrajcą nie nazwał, ale kiedy kupowałem Ecli jak bym miał kasę to kupiłbym galanta rekina VR4 :D auto bardzo miłe w prowadzeniu i bardziej użyteczne od ecli, droższe w zakupie ale młodsze i po tuningu lekkim też wygląda rasowo... ale kocham Ecli i już ją mam, i nigdy nie zmienię tego auta na inne, jedyne co to kupię drugie (jak już to Peugeot 205 GTI/106/306) bo co jak co ale eclipsem 1100kg cementu nie przewioze, za to P205 z silnikiem 1.0 dał rade :D co z tego że się kołpaki stopiły na tylnych kołach (rozgrzane do czerwoności łożyska) ;p
lombard - 23-12-2010, 09:27

zenek_bb - zdrajca :P :D
IDOG - 23-12-2010, 19:09

SHARK1979, Ecli to skarbonka bez dna :D Psuje się dosłownie wszystko, chociaż to zależy od egzemplarza, ale nawet te niby zadbane mają swoje humory :) Ja przez rok w Eclipsie wymieniłem rozrząd, pompę wody, uszczelkę pod głowicą, kolektor wydechowy, filtry, czujnik oleju, tarcze, klocki, zamek i klamki... i jeszcze trochę jest do roboty :D Ale autko odwdzięcza się za to wszystko :) Za każdym razem jak coś zrobisz przy aucie zakochujesz się w nim od nowa :D I w zimie jak jest fajna zaśnieżona droga i polecisz sobie ładnie bokiem, lub w lecie jak jakąś leśną uliczką pędzisz i słyszysz jak się turbo wkręca to jesteś w stanie nawet wybaczyć spalanie większe niż 20l/100 :twisted:
fck - 27-12-2010, 20:56

IDOG, to rzeczywiście wszystko wymieniłeś. Poza kolektorem zamkiem i klamkami to same mat. eksploatacyjne
zenek_bb - 27-12-2010, 21:53

uszczelka pod głowicą, kolektor, czujnik oleju (obojętnie który z tych dwóch które są) nie są mat. eksploatacyjnymi tylko częściami zamiennymi bo przewidziane są na cały przebieg silnika do remontu

[ Dodano: 27-12-2010, 21:55 ]
heh, biorąc pod uwagę że to GSX to uszkodzenie tych wszystkich części mogło być spowodowane jedną operacją, podkręceniem turbiny, lub uszkodzeniem powodującym ubogą mieszankę i za wysoką temp. spalin ;> wtedy pada uszczelka, pęka kolektor i szlak trafia czujnik ciśnienia oleju :D

barteski - 27-12-2010, 22:58

zenek_bb napisał/a:
nie przewioze, za to P205 z silnikiem 1.0 dał rade :D

zapomniałes napisac CEMENTU LUZEM :D

zenek_bb - 27-12-2010, 23:47

Poważnie piszę... z kumplem ukradliśmy 22 worki cementu po 50kg każdy i przejechaliśmy z nim 9km przez miasto. Pisze oficjalnie bo byłem wtedy niepoczytalny i nieletni. Wchodziło tam też 800kg złomu albo 6 palet EURO (wtedy nie domykała się klapa bagażnika do końca).
IDOG - 27-12-2010, 23:52

zenek_bb napisał/a:
heh, biorąc pod uwagę że to GSX to uszkodzenie tych wszystkich części mogło być spowodowane jedną operacją, podkręceniem turbiny, lub uszkodzeniem powodującym ubogą mieszankę i za wysoką temp. spalin ;> wtedy pada uszczelka, pęka kolektor i szlak trafia czujnik ciśnienia oleju :D


ojj błądzisz :)
turbinka kręcona nie była, kolektor wymieniony dobrowolnie a uszczelkę pod głowica wydmuchała jazda do odcinki i średnio wydajna pompa wody :)
swoja droga kręcenie turbo na seryjnym silniku jest możliwe w miarę zdrowych podzespołów z tym związanych no i w granicach rozsądku :)

fck napisał/a:
IDOG, to rzeczywiście wszystko wymieniłeś. Poza kolektorem zamkiem i klamkami to same mat. eksploatacyjne


Zamek i klamki niedawno wymieniałem bo mi je zima dobiła :) Jeszcze wtedy nie miałem garażu i go biedaczka zasypało po drzwi i po przymarzały, leciutko ruszyłem i pyk - nie ma :(

zenek_bb - 28-12-2010, 12:23

IDOG napisał/a:
ojj błądzisz :)


przekombinowałem, ale dobrze szedłem ;p

SHARK1979 - 29-12-2010, 19:56

Dziękuje panowie za te wypowiedzi :mrgreen: jak piszecie Gal też fajna sprawa a ta akcja z cementem mnie tak ubawiła że szok :lol: naprawde dzięki i jak możecie rozpisujcie się dalej, pozdrawiam Miłośników Mitsu :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group