To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Regulacja obrotów ?

Anonymous - 22-10-2006, 18:30
Temat postu: [CA1A 1.3] Regulacja obrotów ?
Witam. Na sam początek to wybaczcie za to, że pisze na temat który na tym forum jest poruszany non stop, ale musicie zrozumieć też to, że jest dużo tych informacji a znalezienie tej kontretnej jest dosyć trudne. No ale to świaczy tylko o tym na jak wysokim poziomie stoii to forum. Do rzeczy:
mam colcika 1.3 Gli 12V z 93' 4G13 no i oczywiscie problem z falowaniem obrotów. Z tego co znalazlem na forum zaleca się przeczyszczenie przepustnicy (u mnie pewnie tego nigdy nie zrobiono) a następnie wyregulowanie obrotów. Super jest to opisane na stronie Krzyżaka (wielki pokłon dla niego) , ale po zorientowaniu sie nasuwa mi się kilka pytań:
czy ta instrukcja którą stworzył Krzyżak nadaje się do mojego silniczka? jesli tak to prosze o info na ten temat bo mam zamiar jutro zabrać się za moje "ferrari" i przywrócić go normalnej pracy jeśli natomiast instrukcje się nie nadają to może ktoś podpowie jak wyregulowac obroty w tym silniku. Mile widzane dodatkowe informacji - może ktoś już wykonywał takie czynności i wie na co zwrócić szczególną uwage żeby nie pogorszyć stanu rzeczy. Ja bede to robił pierwszy raz i już nie moge się doczekać ;]
Pozdrawiam

Hubeeert - 22-10-2006, 19:38

guzikunio,
1.
guzikunio napisał/a:
No ale to świaczy tylko o tym na jak wysokim poziomie stoii to forum
nie podlizuj sie ;-)

2. gregorbu zamieścił opis (ze strony Krzyżaka) http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=2316 - poczytaj


I witaj na forum :D

Hubeeert

admin forum

josie - 22-10-2006, 19:51

Hubeeert napisał/a:
gregorbu zamieścił opis (ze strony Krzyżaka)


To nie jest opis ze strony Krzyżaka - ten ze strony Krzyżaka nie nadaje się do 4G13.
Aczkolwiek link jest dobry i opis z linku się nadaje (Krzyżak pisał to kiedyś na MKP)

Hubeeert - 22-10-2006, 19:57

josie, no to się pomyliłem co do źródła :D


Nobody's perfect.

Anonymous - 22-10-2006, 21:06

no ok mniej wiecej kumam to co pisze w tej instrukcji tylko powiedzcie mi jedno czy żeby pozbyć się falowania obrotów musze wykonać kazdą z opisanych czynności ? tj
a)ŚRUBKA ZGRUBNA
b)WOLNE OBROTY
c)TPS i IPS
Nie jestem specjalistą więc chciałbym wiedzieć jak najwiecej dla Was może to śmieszne pytania, ale dla mnie dosyć ważne.

Anonymous - 22-10-2006, 21:11

Przede wszystkim czyszczenie przepustnicy. A potem kolejne kroki. W moim przypadku zrezygnowałem z regulacji TPS. Właściwa regulacja śrubki zgrubnej rozwiązała problem falowania. Wcześniejsze czyszczenie przepustnicy i regulacje wolnych obrótków bez ruszania śrubki zgrubnej tylko minimalizowały falowanie.
Anonymous - 22-10-2006, 21:27

myny teraz sytuacja wygląda klarowniej zobaczymy teraz jak to wszystko wyjdzie w praniu. Mam nadzieje że się uda. Jutro podziele się nowinkami. Pozd
Anonymous - 23-10-2006, 18:25

witaj :) mnie się udało wg w/w sposobu i tez robiłem to po raz 1szy

powodzonka!!

maciej 63 - 05-11-2006, 15:52

bear007 napisał/a:
witaj :) mnie się udało wg w/w sposobu i tez robiłem to po raz 1szy

powodzonka!!


ale jaki to jest ten w/w sposób bo powyrzej jest ich kilka a sam mam podobny problem
i już nie wiem od czego zacząć

saphire - 05-11-2006, 15:55

Od tego
Anonymous - 05-11-2006, 17:00

maciej 63 napisał/a:
ale jaki to jest ten w/w sposób bo powyrzej jest ich kilka a sam mam podobny problem
i już nie wiem od czego zacząć


tylko pamietaj ze na cieplo 3ba

pozdrowky

Hubeeert - 05-11-2006, 17:16

bear007 napisał/a:
3ba
co to znaczy?
Anonymous - 05-11-2006, 17:40

wybaczcie

"trzeba" miało być



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group