3000GT/GTO Techniczne - Active exodust
Devill - 01-12-2010, 11:06 Temat postu: Active exodust Ostatnio na warsztacie przy rozebranym aucie, zobaczylismy, ze jest peknieta linka z avive exodust. Wiec przepustnica w wydechu byla caly czas zamknieta. Na co to mialo wplyw ? smigajac caly czas z zamknieta
n3000gt - 01-12-2010, 11:19
Active exhaust a nie avive exodust miało wpływ na głośność wydechu, na nic poza tym.
Devill - 01-12-2010, 11:53
literowka, w opisie
Ale nawet przy zamknietej przepustnicy caly czas, nie bylo by zadnych spadkow mocy ? Bo z tego co slyszalem, normalnie od 4tys i tak jest automatycznie otwierania. Tu to otwieranie nie dziala.
n3000gt - 01-12-2010, 12:45
ten system jest po to by wyciszyć wydech w długiej trasie, spadków mocy nie odczujesz bo jeśli nawet jakieś są to znikome, zresztą jak zrobisz linkę to sam zobaczysz jak to działa.
Anonymous - 06-12-2010, 02:44
Są dwa położenia tej przepustnicy: 1/ sportowe (cały czas otwarta, przełącznik na SPORT), 2/ miejskie (zamknięta do 3500 rpm, przełącznik na TOUR).
Sportowe, głośno, wydmuchuje ok. 99% spalin lewym tłumikiem, prawym idzie znikomo mało spalin.
Miejskie, troszkę ciszej i bardziej bojowo , wydmuchuje teoretycznie 50/50, w praktyce przepustnice często są w kiepskim stanie i dmucha lewym ok. 70/30. Przepustnica otwiera się przy 3500 rpm i jest otwarta do ponownego zejścia z obrotów poniżej 3500 rpm. Jest to w instrukcji do Dodge "stim.pdf" na str. 11-4 i 11-5 Active Exhaust system. Pozdro.
|
|
|