3000GT/GTO Techniczne - Kontrolka płyny chłodniczego
Devill - 08-12-2010, 10:23 Temat postu: Kontrolka płyny chłodniczego Od odebrania z przekładki świeci mi się kontrolka płynu chłodniczego (cos ala pomaranczowy domek) , i zastanawiam się z czego to może być , płyn chłodniczy wlany nowy jest full. Ale przy przekładce zmienialiśmy też czujnik i wskaźnik temperatury wody. Stary czujnik wywalony i kabel do niego zaizolowany. Teraz jest na nowym z auto gauge. Może to mieć wpływ na to ?
Dodgman - 15-12-2010, 18:46
Devill, ten ala pomarańczowy domek to kontrolka płynu od spryskiwacza
<kontrolka pomiędzy czerwoną kontrolką pasów a srs natomiast na samym dole jest kontrolka od active aero ale to pewnie wiesz i tam też jest ala domek choć ja tego nie mam iż to dodge
pzdr
Devill - 16-12-2010, 00:42
hahaha jesli to sie okaze, z plynu ze spryskiwaczy to chyba mnie ...
Dzieki wielkie za info, jutro to sprawdze
n3000 - 16-12-2010, 08:22
Ta kontrolka przy active aero jest od poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym ma swój własny czujnik w zbiorniczku więc nie ma nic wspólnego z czujnikiem który odłączyłeś, kontrolka poziomu płynu od spryskiwaczy jest wyżej i wygląda zupełnie inaczej w wersji euro więc również i w twoim GTO nie sposób już go pomylić z kontrolką od poziomu w zbiorniku wyrównawczym. Niżej wklejam schemat kontrolek na zegarach w GTO żeby już nie było wątpliwości: Numer 9 kontrolka od płynu spryskiwaczy, Numer 18 kontrolka od poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym.
Dodgman - 16-12-2010, 13:28
Dlatego zaznaczyłem że są 2 kontrolki ala domek, jednak że nie w tej wersji <euro> Mój błąd
Faktycznie wygląda inaczej ta kontrolka od spryskiwaczy w wersji euro , nieświadomy byłem iż nawet niektóre kontrolki się różnią w wersjach produkowanych na inny rynek hehe.. Tak na marginesie widzę aż 4 rożnice kształtu kontrolek..
Właśnie u mnie kontrolka nr18 wygląda jak od spryskiwacza
Człowiek Całe Życie Się Uczy
n3000 - 16-12-2010, 14:11
W wersji usa kontrolki od sprysków i od zbiorniczka wyrównawczego są bardzo podobne i łatwo je pomylić, Dodgman schemat zegarów jest od wersji GTO twin turbo dlatego więcej kontrolek może się różnić od twoich bo z opisu widzę że masz r/t czyli wolnossaka.
Dodgman - 16-12-2010, 15:01
Tak to tylko wersja R/T ale porównując kontrolki nawet z R/T TT to o ile pamiętam, niektóre kontrolki są inne patrząc na twój schemat m.in. (check engine, brakes)-napisy, ten spryskiwacz i wyrównawczy tzw. domki:) było chyba w lewym dolnym rogu <security> a w GTO puste miejsce - to miałem na myśli hehe
n3000 - 16-12-2010, 15:04
Dokładnie kontrolki różne są nie tylko między modelami ale też rynkami na które szły auta, jak też wyposażeniem na konkretny rynek który wymuszał zmiany kontrolek.
Dodgman - 16-12-2010, 15:09
O to mi chodziło nawet takie banalne rzeczy są inne
|
|
|