[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Wymiana oleju w CAO 1,6
Anonymous - 24-10-2006, 14:05 Temat postu: [CA4A 1.6] Wymiana oleju w CAO 1,6 Muszę wymienić olej ale nie wiem ile go kupić.
Do silnika 4g92 ile wchodz?
Anonymous - 24-10-2006, 14:50
4 LITRY.
KaWu - 24-10-2006, 15:44
kaeres napisał/a: | 4 LITRY. |
Potwierdzam-choc troszke zostaje z 4 litrow
Anonymous - 25-10-2006, 00:28
a dokladniej:
w 4G13 3litry wchodza + 0.3 na filtr
w 4G92 3.5 litra + 0.3 filtr
Anonymous - 25-10-2006, 11:53
Dzieki:)
wichura1 - 27-10-2006, 09:29
Ficu865 tutaj znajdziesz service manual do CAO: http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3445
Anonymous - 02-11-2006, 11:19
Co wiecie o olejach coma ?
Podobno cos na bazie Mobila ?
Czy lepiej kupowac sprawdzonego Shella ?
Dokladniej mowiac co wybrac
5l coma ?
4l Shella ?
Takie opakowania ja mam dostepne i sie zastanawiam co wziac. Cena prawie ta sama wiec nie ona jest tutaj wyznacznikiem.
Anonymous - 06-11-2006, 12:19
Heh, nie wiem co to Coma choć obiło mi się coś kiedyś o uszy. Osobiście wybrałbym jednak sprawdzoną markę czyli Shell'a. Sam jeżdżę na Mobil1 i ani mi w głowie myśleć o zmianie.
McDoune - 06-11-2006, 12:26
a może lepiej wziąć po prostu 5l Mobila a nie coś na jego bazie.
Ja ostatnio zapłaciłem za 15W40 88 PLN. Myśle, że różnica w kawsie nie jest gigantyczna, a to sprawdzony olej
Anonymous - 07-11-2006, 12:13
Juz wytlumaczenie jest w watku czy zmienic mineral na polsynt.
Zmieniam jednak na polsyntetyk Comma 10W40
[ Dodano: 09-11-2006, 08:04 ]
Wymienilem olej w 4G92.
Wg manuala wchodzi tam niecale 4l (3,94 chyba).
Mi z 5l baniaczka zostalo 2l.
Co to oznacza ?
1. Nie caly olej zszedl z silnika i miski ? (byl goracy wiec raczej nie pozostal na sciankach)
2. Jednak wchodzi mniej oleju ?
3. W baniaku bylo wiecej niz 5l ? (moze tak leja producenci ? )
Anonymous - 04-01-2007, 14:27
Witam.
Jak juz jest temat to zapytam tu:P, mianowicie:
jakies 2000km temu zmienialem olej, a jakis miesiac temu misa zaczela puszczac i olej kapal. Kilka dni temu znajomy mechanik robil mi to czyli silikon do mis, czyszczenie i te sprawy. Wedlug instrukcji silikonu samochod stal 24h i dopiero zalalem olej. Wlalem troche nowego bo jeszcze mialem, a reszte zalalem tego co byl. Lalem na oko i troche przesadzilem bo jest ok 1cm ponad max. Zauwazylem ze olej nadal kapie tylko wiecej niz poprzednio. I tu kilka pytan czy moze kapac przez to ze jest za duzo, czy zle uszczelnione? Czy nadmiar oleju to bardzo zle? Spuscic troche? Stanie sie cos jak tak bede jezdzil? Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi:)
Krzyzak - 04-01-2007, 15:25
kapie przez zle uszczelnienie, albo przez jakies pekniecie
nadmiar to zle, bo zwieksza sie cisnienie - mimo regulacji, dla sw. spokoju odessij szklaneczke
Anonymous - 04-01-2007, 15:46
Moim zdaniem warto sprawdzić, skąd dokładnie kapie. U mnie też wydawało się, że uszczelnienie miski olejowej nie trzyma. Podobnie jak uszczelka pod głowicą. Okazało się, że sprytnie lało się spod aparatu zapłonowego, o-ringu pod bagnetem oraz przede wszystkim (czego absolutnie nie było widać) spod pokrywy zaworów. Dopiero rozebranie silnika ujawniło prawdę.
Proponuję zatem dokładne obejrzenie silnika od spodu przy naprawdę solidnym oświetleniu.
|
|
|