To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Runner Techniczne - Wymiana rozrządu w MSR 1,8 GLXi

nimrodelipapi - 20-12-2010, 22:50
Temat postu: Wymiana rozrządu w MSR 1,8 GLXi
Witam
Zamierzam wymienić kpl rozrządu w Miśku i w głowie mam CHAOS jak skompletować dobry zestaw: pasek + rolka + pompa.
Mam oferte na pasek Conti, rolka ruville, pompa GMB, jak i sporo tańszy zestaw pasek Mitsuboshi lub SUN, rolka NTN i pompa GMB.
Czy droższy znaczy lepszy?
Przy okazji chciałbym wymienić uszczelnienie pod kopółką palca rozdzielacza tam się pokazał wyciek oleju dość spory.
Dzięki z góry za pomoc.

robertdg - 20-12-2010, 22:53

nimrodelipapi napisał/a:
jak i sporo tańszy zestaw pasek Mitsuboshi lub SUN, rolka NTN i pompa GMB.
Dobry zestaw, nie ustepuje jakości temu pierwszemu.
bladerunner - 21-12-2010, 21:18

Ja u siebie mam dokładnie drugi zestaw (pasek Sun) i kilka osób z branży powiedziało mi, że to dobry set.
Powodzenia!

nimrodelipapi - 22-12-2010, 09:26

Jeszcze jedno pytanko
Czy w tym silniku jest napinacz hydrauliczny , jesli jest, to czy należy go wynienić?
Poprzednio napewno nie był wymieniany.

Adaho_krak - 22-12-2010, 15:11

nimrodelipapi napisał/a:
Czy w tym silniku jest napinacz hydrauliczny , jesli jest, to czy należy go wynienić?


Na szczęście nie ma :) Zamiast napinacza jest rolka napinająca zwana napinaczem :) Wymienia się ją za każdym razem z paskiem.

nimrodelipapi - 22-12-2010, 20:43

Dzieki, tak też myślałem, sprzedawca wprowadził mnie zwyczajnie w błąd twierdząc, że jeśli nie wymieniałem napinacza hydraulicznego poprzednim razem to teraz powinienem to zrobić .
bladerunner - 24-12-2010, 08:36

Tak, na szczęście nie ma napinacza hydraulicznego. Wogóle te nasze auta nie maja żadnych drogich wynalazków.
P.s. następna wymiana pompy wg. instrukcji serwisowej przy drugiej zmianie paska, czyli za jakieś 120tys.

Adaho_krak - 26-12-2010, 00:09

bladerunner napisał/a:
następna wymiana pompy wg. instrukcji serwisowej przy drugiej zmianie paska, czyli za jakieś 120tys.

Pod warunkiem zamontowania oryginalnej pompy :)

j-rules - 26-12-2010, 01:48

a jaka szła na pierwszy montaż, wie ktos? Aisin, npw?
Adaho_krak - 26-12-2010, 22:24

j-rules napisał/a:
a jaka szła na pierwszy montaż, wie ktos? Aisin, npw?

Mitsuboshi

TomekDomek - 31-01-2011, 08:22

Ok, a czy ktoś wie jakie są przebiegi między zmianami paska?

PZDR

Tomek

Adaho_krak - 01-02-2011, 08:56

TomekDomek napisał/a:
a czy ktoś wie jakie są przebiegi między zmianami paska?


Na oryginalnych częściach 90tkm, na zamienniku 70 tkm

nimrodelipapi - 03-02-2011, 20:25

bladerunner napisał/a:
Wogóle te nasze auta nie maja żadnych drogich wynalazków.


Musze sie nie zgodzić z tą opinią: po pierwsze brak mozliwości zakupu swożnia wachacza- tylko orginal lub używka, po drugie amrtyzatory- drogie, opony w mało popularnym rozmiarze.
Ogólnie auto malo popularne i to dobrze bo male zapotrzebowanie na częsci zamienne co przekłada sie wprost na amatorów cudzej wlasności

j-rules - 03-02-2011, 23:49

nimrodelipapi, jakiego sworznia nie mogles znalezc?
nimrodelipapi - 04-02-2011, 21:03

sworzeń wahacza dolnego przód


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group