To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Techniczne - ASX - plastikowe błotniki przednie

jan1994 - 20-01-2011, 11:03
Temat postu: ASX - plastikowe błotniki przednie
Chciałbym zapytać użytkowników ASX jak sprawują się takie błotniki - mnie wydają się one trochę za przeproszeniem "trabantowate" :lol:
Wedrowiec - 20-01-2011, 13:57

Ja ich nie zauważam - w sensie nie widzę różnicy plastik/metal.

Inna bajka to strasznie cienkie blachy w ASX - maskę strach zamykać, zapomniałem się 2 razy i chciałem docisnąć, wgięła się ;)

Student - 20-01-2011, 13:59

Obecnie połowa produkowanych samochodów ma plastiki.
Trzeba sie przyzwyczaić.

Muciek - 20-01-2011, 14:32

Student napisał/a:
Obecnie połowa produkowanych samochodów ma plastiki.
Trzeba sie przyzwyczaić.


Dokładnie tak, Smarty od kilkunastu lat są prawie całe z plastiku i jeżdżą :D

Tolekb - 20-01-2011, 15:57
Temat postu: Re: ASX - plastikowe błotniki przednie
jan1994 napisał/a:
Chciałbym zapytać użytkowników ASX jak sprawują się takie błotniki - mnie wydają się one trochę za przeproszeniem "trabantowate" :lol:


szczerze nawet nie zwróciłem na to uwagi. cieszę się z jazdy i nie myślałem o tym. nawet jak plastik to przynajmniej nie zardzewieje ;) . Choć jak pisał kolega wcześniej grubość blach szczególna nie jest

jan1994 - 20-01-2011, 18:17

Student napisał/a:
Obecnie połowa produkowanych samochodów ma plastiki.

Zgadzam się z Tobą, ale przednich błotników w plastiku jeszcze w aucie nie widziałem - moim zdaniem taki błotnik po niewielkiej stłuczce nadaje się do wyrzucenia :lol:

tomekrvf - 20-01-2011, 23:45

jan1994 napisał/a:
moim zdaniem taki błotnik po niewielkiej stłuczce nadaje się do wyrzucenia

Właśnie jest wręcz odwrotnie. Po to właśnie zrobiono błotniki z tworzywa żeby nie trzeba było ich wymieniać po małej stłuczce

Student - 21-01-2011, 08:43

Prawie wszystkie Reno mają plastiki z przodu.
jan1994 - 21-01-2011, 12:36

Pokrywę maski silnika też ?
jaca71 - 22-01-2011, 08:38

jan1994 napisał/a:
Zgadzam się z Tobą, ale przednich błotników w plastiku jeszcze w aucie nie widziałem - moim zdaniem taki błotnik po niewielkiej stłuczce nadaje się do wyrzucenia :lol:

Miałem w syrenie 104 plastikowe zamienniki przednich błotników. Naprawa tego to miód-malina :P

66butch - 16-02-2011, 13:38

W tym filmie: http://www.youtube.com/wa...feature=related
błotniki z tworzywa sztucznego są przykładem IN PLUS dla ASX. Warto obejrzeć - zmiany 2011 (oczywiście dotyczy USA i Kanady - tam nazywa się Outlander Sport)

pozdro

mitsu00 - 16-02-2011, 16:05

66butch napisał/a:
W tym filmie: http://www.youtube.com/wa...feature=related
błotniki z tworzywa sztucznego są przykładem IN PLUS dla ASX. Warto obejrzeć - zmiany 2011 (oczywiście dotyczy USA i Kanady - tam nazywa się Outlander Sport)

pozdro
Ale jaja..... Dacia Logan tez jest sprzedawana w USA :shock: :D Zobaczcie na końcu filmu.
Plesniak - 18-02-2011, 14:11

Jako że poza ASXem mam jeszcze smarta for two 451 to się wypowiem - elementy plastikowe to świetny wynalazek, Jeśli chodzi o smarta to nie wiem co to obicie drzwi przez inne samochody - plastik się tylko ugina i ma dużą wytrzymałośc na zarysowania, ale też sie świetnie po nim slizga wszystko - żeby zadrapać to trzeba być mistrzem. Wysoka elastycznośc to duży plus. No i koszty wymiany w razie stłuczki akurat w smarcie można wymienic poszczególne plastiki i to samemu - wystarczy śrubokręt i 5 minut wolnego czasu:-)
joachim69 - 12-03-2011, 01:27

mitsu00 napisał/a:
66butch napisał/a:
W tym filmie: http://www.youtube.com/wa...feature=related
błotniki z tworzywa sztucznego są przykładem IN PLUS dla ASX. Warto obejrzeć - zmiany 2011 (oczywiście dotyczy USA i Kanady - tam nazywa się Outlander Sport)

pozdro
Ale jaja..... Dacia Logan tez jest sprzedawana w USA :shock: :D Zobaczcie na końcu filmu.
Duster też pewnie będzie bo to jedyny SUV który wygląda na tyle ile kosztuje
Komandor - 22-03-2011, 13:31

Użytkuję Scenica II z takimi błotnikami: zaletą jest 100% odporność błotników na korozję, mniejsza masa i lepsza "elastyczność" konstrukcji. Kiedyś skasowałem na trasie psa i błotnik zwyczajnie pękł na długości 3cm - naprawa poprzez "spawanie" plastiku lecz koszt lakierowania był wyższy niż podobnego elementu metalowego (i tak poszło z mojego AC)...
Jak popatrzycie na błotniki w innych autach od strony komory silnika (np. w O2) to też nie wyglądają zbyt solidnie i masywnie...

Pozdro



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group