[92-96]Lancer CB0 - [CB4 1.6] luzy w kierownicy
bombel200611 - 23-01-2011, 14:56 Temat postu: [CB4 1.6] luzy w kierownicy witam mam mały problem. mam sporawe luzy w kierownicy i nie wiem od czego co może być tego przyczyna. luz wynosi ok. 10 stopni przy śliskiej nawierzchni znacznie utrudnia to jazdę.
robertdg - 23-01-2011, 15:04
Sprawdź zawieszenie, układ kierowniczy, może luzy wystepuja na drazkach kierowniczych
miki4x4 - 25-01-2011, 07:41
pokręć szybko kierownicą lewo-prawo na zgaszonym silniku. Krótkie, dynamiczne ruchy. Jeśli usłyszysz stuki, to na 99% listwa w przekładni. Regeneracja 300-400 zł.
Hugo - 25-01-2011, 08:04
miki4x4 każda przekładnia kierownicza ze wspomaganiem stuka na zgaszonym silniku. Jak odpalimy silnik i pompa oleju tloczy olej to nie może stukać.
miki4x4 - 31-01-2011, 08:03
nie każda - w patrolu mi nie stuka
w lancerze mi stukała po odpaleniu również
Piotras88 - 01-02-2011, 13:24
Podepnę się pod temat, bo mam niestety ten sam problem ostatnio, przebieg 280kkm. Czy warto regenerować, słyszałem głosy, że po regeneracji może znowu paść w dość krótkim czasie. Orientujecie się ile można mniej więcej przejechać na zregenerowanej przekładni?
mkm - 03-02-2011, 02:03
Piotras88 napisał/a: | Orientujecie się ile można mniej więcej przejechać na zregenerowanej przekładni? |
Nie ma reguły.
Wszystko zależy od "regenerującego"
Piotras88 - 03-02-2011, 12:56
super pytam, bo kiedyś w skodzie 120stce wytrzymała mi po regeneracji z 10 tyś...
Wymieniłem końcówki i zero luzów Lancery z tych lat to jednak twarde samochody :]
|
|
|