To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - [CB4 1.6] luzy w kierownicy

bombel200611 - 23-01-2011, 14:56
Temat postu: [CB4 1.6] luzy w kierownicy
witam mam mały problem. mam sporawe luzy w kierownicy i nie wiem od czego co może być tego przyczyna. luz wynosi ok. 10 stopni przy śliskiej nawierzchni znacznie utrudnia to jazdę.
robertdg - 23-01-2011, 15:04

Sprawdź zawieszenie, układ kierowniczy, może luzy wystepuja na drazkach kierowniczych
miki4x4 - 25-01-2011, 07:41

pokręć szybko kierownicą lewo-prawo na zgaszonym silniku. Krótkie, dynamiczne ruchy. Jeśli usłyszysz stuki, to na 99% listwa w przekładni. Regeneracja 300-400 zł.
Hugo - 25-01-2011, 08:04

miki4x4 każda przekładnia kierownicza ze wspomaganiem stuka na zgaszonym silniku. Jak odpalimy silnik i pompa oleju tloczy olej to nie może stukać.
miki4x4 - 31-01-2011, 08:03

nie każda - w patrolu mi nie stuka

w lancerze mi stukała po odpaleniu również

Piotras88 - 01-02-2011, 13:24

Podepnę się pod temat, bo mam niestety ten sam problem ostatnio, przebieg 280kkm. Czy warto regenerować, słyszałem głosy, że po regeneracji może znowu paść w dość krótkim czasie. Orientujecie się ile można mniej więcej przejechać na zregenerowanej przekładni?
mkm - 03-02-2011, 02:03

Piotras88 napisał/a:
Orientujecie się ile można mniej więcej przejechać na zregenerowanej przekładni?

Nie ma reguły.
Wszystko zależy od "regenerującego" :biggrin:

Piotras88 - 03-02-2011, 12:56

super :? pytam, bo kiedyś w skodzie 120stce wytrzymała mi po regeneracji z 10 tyś...

Wymieniłem końcówki i zero luzów :) Lancery z tych lat to jednak twarde samochody :]



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group