To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - [CB0] Lancer 1994 2.0 D problem z odpalaniem

czarnymotyl - 23-01-2011, 21:49
Temat postu: [CB0] Lancer 1994 2.0 D problem z odpalaniem
Witam.
Wiem, że było już kilka takich tematów, ale mam ogromny problem z odpalaniem po nocy w zimę na minusowych temperaturach, otóż wsiadam do auta i staram się odpalać i słyszę jak Niieeee, nieeee, nieeee i dopiero po 7 grzaniu świec załapuje, ale mam małe pytanie, grzanie świec wygląda tak :

Kod:
http://www.youtube.com/watch?v=bzWHI0aexXY


Tylko, że tu już jak zapali za pierwszym razem to zapale za każdym razem i dopiero po jakiś 10 godzinach znowu to samo.
Zmieniłem filtr paliwa i teraz mnie męczy czy przekaźnik jest walnięty, czy świece szybko kupować?
Dzięki i pozdrawiam


Edit: A może wymiana czujnika temperatury?

Procu - 27-07-2011, 22:05

wiem że odgrzewanie starego tematu ale polecam sprawdzić też wtryski czy nie leją już, to też ma wpływ na odpalanie
Andrew - 28-07-2011, 07:53

czarnymotyl masz problem z grzaniem. Najpierw sprawdź świece żarowe, później czy dochodzi prąd do świec...
dexter71 - 30-10-2014, 11:42
Temat postu: Podgrzewanie świec żarowych Lancer 1993
Chciałem zapytać czy gdzies na desce rozdzielczej, w lancerze glx 2.0D 1993, jest widoczna kontrolka od świec żarowych ponieważ przyszła lekka zima i nie wiem ile mam je podgrzewać a już mi ostatnio nie odpalil ;/ Czy ktoś wie ? Ile ewentualnie powinno sie podrzewać świece w tym modelu ?
mjsystem - 30-10-2014, 17:07

dexter71 napisał/a:
Ile ewentualnie powinno sie podrzewać świece w tym modelu ?

Aż zgaśnie kontrolka.

Andrew - 30-10-2014, 18:42

dexter71 napisał/a:
Czy ktoś wie ? Ile ewentualnie powinno sie podrzewać świece w tym modelu ?

Jeżeli wszystko działa jak powinno podczas przekręcenia stacyjki przy uruchomieniu powinieneś słyszeć koniec podgrzewania przez głośniejsze tyknięcie przekaźnika od świec.

mjsystem - 30-10-2014, 19:38

Andrew napisał/a:
głośniejsze tyknięcie przekaźnika od świec

Nie mów, że tam kontrolki świec nie ma :shock: Ale szajs. :twisted: :lol: Nie piszę o aucie, tylko o sposobie informacji kierowcy, że świece gotowe do pracy. :P

Andrew - 30-10-2014, 19:47

mjsystem napisał/a:
Nie mów, że tam kontrolki świec nie ma :shock: Ale szajs.

Nie wiem, myślę, że powinna być :wink:

mjsystem - 30-10-2014, 19:54

Andrew napisał/a:
Nie wiem, myślę, że powinna być

Już myślałem, że nie ma :lol:

robsongkw - 29-11-2014, 13:30

przede wszystkim sprawdź czujnik temperatury wody bo on jest połączony z czujnikiem podgrzewania świec. Na bank będzie walnięty.... czujnika nie dostaniesz wiec wkręć czujnik od peugeota 306 bo pasuje i kabelkiem połącz z kostką od starego czujnika. od kostki pociśnij kabel do kabiny do jakiegoś przełącznika może być od ciapka czy zetora od kierunków i będziesz świece zaliczał sam..... A wszystko przez ten czujnik bo mierzy temperaturę na zewnątrz i wewnątrz silnika i nie podgrzewa świec.... na tablicy się pali kontrolka ale nie podgrzewa i tu problem..... z przekaźnikiem od świec raczej nikt nie ma problemy to japońskie wiec słychać jak załącza świece i rozłącza( dźwięk jakby ktoś kamieniem w podwozie rzucił) od razu do regeneracji wykręć rozrusznik żeby miał lepsze pierdnięcie..... no i świece wymień .. wiem że jedna świeca to koszt 140zł około bo producent przewidział że niby dożywotnio mają grzać hehehhe. ja u siebie steruje sam świecami( w lato w ogóle nie załączam a w zimę przy +5 jeszcze potrafi bez świec zapalić) rozrusznik po regeneracji mało silnika z ramy nie wyrwie i paliwo odrazu gdy są przymrozki lej paliwo diesel verve lub dynamic lub jakieś inne z dodatkiem bo przymarza zwykła ropa...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group