ASX Techniczne - [1.8DI-D] Tryb zegara z 12 na 24
kluzo - 11-02-2011, 13:52 Temat postu: [1.8DI-D] Tryb zegara z 12 na 24 Czy ktoś wie jak przestawić zegar z trybu 12H na 24H ?
Majron - 14-02-2011, 21:09
Z tego co wiem to niestety, ale nie da się zmienić
Wedrowiec - 15-02-2011, 11:58
U mnie dziś się okazało, że zegarek "odleciał w kosmos"... czyzby pierwsza wizyta gwarancyjna?
jaca71 - 15-02-2011, 12:23
Wedrowiec napisał/a: | U mnie dziś się okazało, że zegarek "odleciał w kosmos" |
Co znaczy odleciał w kosmos? Zniknął czy się przestawił? jesli to drugie to wystarczy wyłączenie funkcji czytania czasu z RDS
Wedrowiec - 15-02-2011, 16:01
Przestawił się. W ustawieniach nic nie zmieniałem.
W sumie i tak będę musiał ich nawiedzić. Kierunkowskaz czasem nie odskakuje (tzn fizycznie wraca "na luz" a praktycznie miga) i robi się "slalom" kierunkami żeby wyłączyć.
Muciek - 15-02-2011, 16:45
jaca71 napisał/a: | Wedrowiec napisał/a: | U mnie dziś się okazało, że zegarek "odleciał w kosmos" |
Co znaczy odleciał w kosmos? Zniknął czy się przestawił? jesli to drugie to wystarczy wyłączenie funkcji czytania czasu z RDS |
No właśnie u mojego taty w Outlanderze już drugi raz się przestawił zegar w ciągu 2 tygodni, pewnie właśnie przez ten RDS i dodatkowo zestaw Bluetooth "rozparowywuje" telefon.
Wedrowiec - 15-02-2011, 18:06
Racja z tym RDS po odpaleniu dalej lipna godzina, skakałem po stacjach i nic, w końcu przerzuciłem na Radio PIN i załapało momentalnie właściwą
Majron - 16-02-2011, 07:20
Wedrowiec napisał/a: | Przestawił się. W ustawieniach nic nie zmieniałem.
W sumie i tak będę musiał ich nawiedzić. Kierunkowskaz czasem nie odskakuje (tzn fizycznie wraca "na luz" a praktycznie miga) i robi się "slalom" kierunkami żeby wyłączyć. |
To się nazywa kierunkowskazy autostradowe, poczytaj więcej, (1 dotknięcie 3 mrugnięcia)
Wedrowiec - 16-02-2011, 11:52
Hmm no nie wiem jak to się nazywa, wiem, że działa w sposób nieprzewidywalny. I działać tak nie powinno. Przy dokładnie takim samym zachowaniu z mojej strony oczekuję takiego samego działania kierunkowskazu - to chyba nie jest za duże wymaganie?
Cytat: | kierunkowskazy autostradowe - tj. wystarczy raz nacisnąć w dół i puścić przełącznik a migacz zamruga 3/4/5 razy (w zależności od auta). |
u mnie w 99% przypadków miga raz. A w 1% "panika" co jest grane.
edit: ale dziękuje bardzo za wskazówkę
krzychu - 16-02-2011, 12:48
A spróbuj lekko docisnąć powinien kliknąć 3 razy. Może za mocno dociskasz i wtedy uruchamia się normalny? Ten czujnik powinien być 2 stopniowy.
DJ Fazi - 16-02-2011, 19:43
Ja sie już tak przyzwycziłem że w aucie Żony jak zmieniam pas to tylko przytrzymuję kierunkowskaz
Majron - 16-02-2011, 20:42
krzychu napisał/a: | A spróbuj lekko docisnąć powinien kliknąć 3 razy. Może za mocno dociskasz i wtedy uruchamia się normalny? Ten czujnik powinien być 2 stopniowy. |
Wystarczy przetrzymać ok 2 sekund i mrugnie tyle razy ile trzeba, 3 razy mruga jak dotkniemy go tylko chwilkę.
Wedrowiec - 16-02-2011, 23:18
Majron oczywiście miałeś rację, dzięki
Przetestowałem "na sucho".
Podejrzewam, że w trakcie jazdy na szybko wrzucałem i odbijałem ręcznie kierunek (zły nawyk od kilku lat:/) - a w praktyce nie wrzuciłem go do końca więc nie było trybu normalnego.
Luk - 16-02-2011, 23:34
Błądzić - rzecz ludzka, pytać - należy, ale czy już naprawdę nikt nie czyta instrukcji obsługi..? Przeglądając forum co chwila natykam się na przypadki, że a to ktoś nie wie jak obsługiwać komputer pokładowy (stały problem z "manualnym" licznikiem średniego spalania), a to zegar co się przestawia, a to kierunkowskazy... I o zgrozo, jeszcze do tego wybierają się do serwisu...
Ja jeszcze przed kupnem ściągnąłem sobie instrukcję do Outlandera (do Lancera nie było) i poczytałem. O komputerze, radiu, bluetooth... itp.
Czytać, czytać i jeszcze raz czytać... i testować samemu
jan1994 - 17-02-2011, 09:01
Luk napisał/a: |
Czytać, czytać i jeszcze raz czytać... |
Gdyby te instrukcje były pisane jeszcze "ludzkim" językiem to bym się z Tobą zgodził. Musisz również o tym pamiętać, że nie wszyscy mają wykształcenie techniczne
|
|
|