To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne od 2006r - no to się zaczęło

Kibloo - 14-02-2011, 19:33
Temat postu: no to się zaczęło
He, he...
tak się nabijałem z problemów, które mieli Namotore i pozostali koledzy z eLkami... mnie też trafiło:
1. Resory- już wymienione, ale pękły obydwa na raz- trzecie pióro w obu
2. Siłownik rozpinania napędu przedniego- stracił szczelność i zapinał przedni most po kilku minitach od otwarcia- wymieniony na sprawny
3. zepsuł się zamek od skrytki i musieliśmy "na rympał"

koszt wszystkiego razem włącznie z dużym przeglądem po 280kkm jakieś 4 tysie co uważam za cene więcej niż rozsądną, bo w serwisie jeden resor to około 3 tysie...

teraz możecie się śmiać :mrgreen:


P.S. Wiekie dzięki dla ZbyszkaM2 i Dawida (mechanika) za cierpliwość i wyrozumiałość i stanie nad głową i itd itp... najważniejsze, że zadziałało i na trasie gdańsk-lochem (holandia) średnie zużycie na tylnym napędzie przy prędkości między 100-150km/h na poziomie 8,5 l/100km, a nie 13...


pozdro

maćko z lubań - 14-02-2011, 21:06

Resor dokładnie 2800, albo 2600 co jest ceną kosmiczną :evil: Spalanie 8.5 to jest coś co kocham w tym aucie, a udało mi się nawet jeżdżąc w trasie po emerycku jeszcze litr w dół zejść, tylko jakoś nikt nie wierzy w tak niskie spalanie w tym aucie. Zazdroszczę Ci, że masz tak blisko do Zbyszka i możesz u niego naprawiać auto, ja niestety mam do Bytowa około 650 km, a w okolicy same spece od popularnych aut i boję im się zostawić elkę pod opieką więc póki co korzystam z ASO i przepłacam u nich :oops: Że tak się pokuszę o małego OT właśnie mi stuknęło 3 lata a na liczniku 213 kkm, na auto nie narzekam bo poza wymianą krzyżaków wału i prawej półosi nic się z autem nie działo, jestem umówiony do blacharza na zwalczenie rudej, potem zmiana pękniętej szyby (z którą już długo jeżdżę, ale ciii :lol: ) i można dalej kilometry nabijać.
Pozdrawiam

johnson - 15-02-2011, 07:57

a ta ruda to gdzie ? sa jakies miejsca gdzie lubi sie przyczepic?
maćko z lubań - 15-02-2011, 11:16

Na tylnej klapie. Jeśli masz Hardtop i nie zabezpieczyłeś tylnej klapy jakąś taśmą, to piasek dostający się pod tą gumkę uszczelniającą hardtop podczas drgań w czasie jazdy działa jak papier ścierny i u mnie przez 3 lata mimo zabezpieczeń taśmą zjechał lakier do gołej blachy, a w dodatku ruda zasmakowała w dolnej części klapy i mam tam kilka wykwitów. No i kiedyś przy cofaniu spotkałem się ze słupkiem w centrum Wrocławia, lakier odszedł i pojawiła się ruda. Ogólnie to tylko tylna klapa do malowania. Co do hardtopu to mam Alpha GSE i to on mi tak klapę zjechał, nie wiem jak wygląda sytuacja z tylną klapą po używaniu oryginalnego hardtopu.
namotore - 15-02-2011, 13:03

gdzie Wam jeszcze ruda wychodzi oprocz miejsc uszkodzen mechanicznych?
johnson - 15-02-2011, 14:29

znajomy mial ruda w ramach drzwi , wszystkie 4 drzwi, takie male purchelki na slupkach dachowych, ja mam fabryczna zabudowe i na styku skrzyni i zabudowy wyglada czysciutko, za to cos mi sie chyba robi na tylnej klapie, na dolnej krawedzi od wewnatrz, trzeba zajrzec dokladnie,
maćko z lubań - 08-04-2012, 02:07

No to się zaczęło...dobry tytuł tematu. Eli pod 280 kkm brakuje kilku kilometrów i się zaczęło z przedniej lewej strony zawieszenia wydobywa się dźwięk jak ze starej wersalki, z tym, że kiedyś były same dźwięki, a teraz każdy skrzyp to tak jakby ktoś stukał młotkiem po kołach takie bicie na kierownicy. No i dzisiaj nagle elżunia przestała czasami kręcić na zimnym silniku, nie mam pojęcia co za tym może stać. Kręci, kręci i nic. Ponowne przekręcenie kluczyka, pali od strzłu :shock: Poza tym kończą się przednie amortyzatory i pompa wspomagania, bo już płyn gubi. Acz turbo i silnik jeszcze w super stanie 8)
Kibloo, jeździsz jeszcze swoim L200? Jaki masz przebieg, no i jak się spisuje, zaczęła się mocniej psuć?

zbyszekm2 - 08-04-2012, 09:05

Podłączałeś do jakiegoś kompa?
To może być związane z nieszczelnym układem paliwa, albo może elektryką
Będę myślał o tym.
Przód to może być sworzeń a może piasta. Normalne sprawy eksploatacyjne. Amorki również.
Nie jest to jakiś duży wydatek.

Krzyzak - 08-04-2012, 13:02

Cytat:
Kibloo, jeździsz jeszcze swoim L200?
jeździ jeździ :) - i ma setki pomysłów na następne auto... - ostatnio jakiś citroen chyba
Marcino - 08-04-2012, 18:06

Krzyzak napisał/a:
Cytat:
Kibloo, jeździsz jeszcze swoim L200?
jeździ jeździ :) - i ma setki pomysłów na następne auto... - ostatnio jakiś citroen chyba

Dobry francuz nie jest zły.... a napewno wygodny..:)

maćko z lubań - 09-04-2012, 09:00

zbyszekm2 napisał/a:
Podłączałeś do jakiegoś kompa?
To może być związane z nieszczelnym układem paliwa, albo może elektryką
Będę myślał o tym.
Przód to może być sworzeń a może piasta. Normalne sprawy eksploatacyjne. Amorki również.
Nie jest to jakiś duży wydatek.

Do kompa będzie podłączona w przyszłym tygodniu, dzięki za rady czego szukać. A co amorków i skrzypów to wiadomo sprawy eksploatacyjne :)

[ Dodano: 23-04-2012, 23:13 ]
Bilans przeglądu po 280kkm, do wymiany w sumie tylko rzeczy eksploatacyjne ale zaboli, oj zaboli: amortyzatory, przeguby, gumy stabilizatorów, resory, krzyżaki wału napędowego. Naprawiono również dzisiaj rozrusznik bo przed świętami zaczął słabnąć aż ostatnio kręcił raz na trzy próby. Części zamówione rzecz jasna z zamienników to co możliwe. No i z najważniejszego zaklepane testowe L200 HP Intense Plus, pracownicy strasznie się dziwili, że ktoś po L200 chce kolejne L200, ale obecne jest bezawaryjne bo części eksploatacyjnych wymienionych wyżej nie liczę i mam nadzieję, że nowe też takie będzie, a to auto w pracy jaką wykonuje sprawdza się najlepiej jak może.

słoń - 05-09-2012, 23:39

Witam ponownie miłośników 3 diamentów.Z zaciekawieniem czytałem Twoje wpisyKibloo, i czekałem na CD, no ale cisza niestety panuje.
Zapytuje więc nieśmiało czy Eli stuknęło już pół miliona??

[ Dodano: 05-09-2012, 23:42 ]
namotore, a i kolega pozbył się przechylonej poczciwinki



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group