Pajero Pinin - automat w pinin LPG
arturbeny - 15-02-2011, 20:57 Temat postu: automat w pinin LPG HEJ wszystkim użytkownikom mi¶ków
chciał bym kupić pinina za jakie¶ 4-6 miesięcy i zbieram informacje:
1. Czy automat występuje w europejskich egzemplarzach i z jakimi silnikami jest (był) dostępny.
2. jak w łatwy sposób rozpoznać czy to nie przekładka.
3. czytałem o LPG w GDI ale nie wiem jak sytuacja się przedstawia obecnie, ceny instalacji, zapiekanie się wtryskiwaczy itp.. ( nie ma się co oszukiwać trochę za dużo spala jak na dojazdy do pracy 30-40 km dziennie i jedyne auto, colt 1,3 spalał mi ok 8-9 litrów gazu nie liczę na taki wynik ale...)
4.czy pinin posiada jaki¶ schowek w bagażniku np. na zapas (butle LPG).
5.Co najbardziej denerwuje w tym aucie przy długim użytkowaniu.
dziękuje za wszystkie odp.
Pozdrawiam arturbeny83
mstrucz - 16-02-2011, 18:55
Automat występował w bardzo szerokiej gamie silników Pinina, mianowicie w 1,8 i 2,0
Był zarówno w GDI (na pewno) jak i MPI (chyba), ale gaz do GDI to nadal abstrakcja.
Jak zapewne zauważyłe¶, Pinin ma koło zapasowe na klapie, więc w bagażniku nie ma żadego schowka na butlę. Jedynie walcowate zbiorniki - albo połowę zajmuj± w wersji 5d albo cały w wersji 3d.
Jeżeli planujesz to auto jako jedynie i dojazdy dzień w dzień 40 km - to licz się z kosztami.
Chyba że 5d MPI manual i gaz - my¶lę że da radę.
[ Dodano: 16-02-2011, 18:56 ]
Aha - przekładek sie chyba nie robi (nie widziałem) ale jeżeli już to nie maj± na błotnikach napisu "Pininfarina" a na klapie tylnej po prostu Shogun - jak duże Pajero.
|
|
|