To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić EVO! - evo 3 z kierownicą po lewej.

matunio20 - 19-02-2011, 19:55
Temat postu: evo 3 z kierownicą po lewej.
Witam. Brat wkrótce wyjeżdża do Szwajcarii i mówi że przyjedzie EVO 3, i moje pytanie, czy 3 było seryjnie z kierownicą po lewej stornie? bo gdzieś, kiedyś wyczytałem, że do 4 generacji szły tylko angliki. Proszę o odpowiedz.
Hubeeert - 19-02-2011, 20:53

Były EVO III z kierownicą po lewej.
matunio20 - 19-02-2011, 21:03

A jeżeli można wiedzieć, na jakie kraje szły??
_Slawek_ - 20-02-2011, 10:53
Temat postu: Re: evo 3 z kierownicą po lewej.
matunio20 napisał/a:
bo gdzieś, kiedyś wyczytałem, że do 4 generacji szły tylko angliki.
Tako rzecze np. wikipedia, ale nikt tam wprost nie napisał, że nie było 3-ki LHD, można się tylko domyślać :)
"The Evolution was originally intended only for Japanese markets, but demand on the "grey import" market led the Evolution series to be offered through Ralliart dealer networks in the United Kingdom and in various European markets from around 1998."
Zresztą wikipedia to nie zawsze jest pewne źródło wiedzy ;) Czyli pozostaje kopać głębiej i/lub słuchać/czytać naszych forumowych evo-ekspertów :thumbright:

matunio20 - 20-02-2011, 13:08

pytanie, na jakie kraje szły evo z kierownicą po lewej?
evjann - 04-03-2011, 20:42

od e5 były LHD ale też mało
matunio20 - 05-03-2011, 09:24

aha... kurde, szkoda, a jaki jest koszt przekładki na LHD? chodzi mi o same części, bo sami byśmy przełożyli, czy podejdą części ze zwykłego lancera?
LEWY - 05-03-2011, 11:01

Ja jeszcze się nie zawiodłem na częściach z mojego lancera,
wszystko do tej pory pasuje.
Deska nie różni się niczym z samochodu który ma 75koni a tym który ma ich trochę więcej.

Najlepszym wyjściem jest mieć całe, uderzone
auto dawce,
bo nawet robiąc sobie tysiąc list i tak nie ma szans na spisanie wszystkiego
choćby takie drobiazgi jak np. linki do otwierania bagażnika i wlewu paliwa.

Koszt pojedynczego kupowania gratów do przekładki, to pewnie jak by tak posiedzieć na allegro to z 2-3tys.
a za tyle to już można kupić colta, lancera z zajechanym silnikiem.

matunio20 - 05-03-2011, 14:17

ha. tylko wtedy trochę kiepsko z przełożeniem kierownicy, bo evo ma chyba tak, że lekko się skręca o auto mocno reaguje?
evjann - 05-03-2011, 17:07

to kupujesz odpowiednia przekładnie i już tak masz :mrgreen:
tylko do 3 to trochę problem z przekładnia nie jest tak dostępna jak np. do nowszych evo

LEWY - 05-03-2011, 17:57

No magiel to wyzwanie, ale gdzieś mi się obiły takie LHD,
nie pamiętam za bardzo gdzie,
ale cena 4500zł więc specjalnie nie drążyłem.
Ja jak wszystko ogarnę to spróbuje założyć magiel z eclipsa.

matunio20 - 05-03-2011, 18:30

aha, a jak jest ze ścianą grodziową??
Anonymous - 30-03-2011, 23:26

Witam, co do magla to z czego najlepiej użyć przy EVO3?
Anonymous - 31-03-2011, 19:34

niektorzy ogarniaja temat z przekladka, ale musisz miec na uwadze, ze Evo jedynie z wygladu przypomina serie (i tak jest do teraz), bo auto jest mocniej zbudowane (w koncu rajdowka)... wiec czesci z serii moga byc za slabe do przekladki... zapytaj na forum EVO, ktos pewnie Ci pomoze...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group