To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0] Awaria pompy wspomagania po 75 tysiącach kilometrów!

avalone - 06-03-2011, 00:28
Temat postu: [I 2.0] Awaria pompy wspomagania po 75 tysiącach kilometrów!
W moim outlanderze I (2.0), kupionym jako nowy w 2007 (rocznik 2006) padła pompa wspomagania kierownicy po przebiegu około 75 tys. km. Samochód użytkowany w warunkach miejskich, zawsze serwidowany w ASO itd (jestem pierwszym właścicielem). Cena nowej - tragedia (prawie 5000). Importer odmówił jakiejkolwiek pomocy w tej sprawie, choć stało się to ledwie kilka miesięcy po zakończeniu okresu gwarancyjnego (w bezosobowym piśmie uprzytomnił mi, że samochód miał tylko 36 m gwarancji i że nie mają środków na pomoc w naprawie - sic!).
Moje pytania: czy ktoś ma taką pompę do sprzedania?
czy pasować będzie pompa z wersji 2.4 lub turbo (tą pierwszą można nabyć na rynku amerykańskim)?

Z góry dziękuję za pomoc.
P.S. To moje 5 auto mitsubishi i chyba ostatnie. Wstyd mi, że użytkuję pojazdy marki, która tak bardzo ignoruje wiernych klientów.

BUBU - 06-03-2011, 09:25

Oddaj do regeneracji .
Temat już przerabiany http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=47830

desti - 06-03-2011, 11:15

na allegro jest jeden outlander na częśći po kradzieżowy zadzwoń może posiada taką pompe
avalone - 07-03-2011, 09:12

`OK, dzieki za te informację. Zacznę od prób regenerowania i zobaczymy.
desti - 08-03-2011, 10:17

mam pytanie czy siadła ci ona po zmianie rozrządu??
avalone - 12-03-2011, 20:17

desti napisał/a:
mam pytanie czy siadła ci ona po zmianie rozrządu??

Stary, po jakiej zmianie rozrządu? Przeczytaj uważnie - samochód ma dopiero 75 tys. przebiegu, a rozrząd robi się po 90 tys!

desti - 16-03-2011, 13:18

avalone
Ja tam nie czekałem ze zmianą do deklarowanych przebiegów tylko zmieniałem po 50 tyś jak go kupiłem od ostatniej wymiany. A co do tej pompy to w moim poprzednim wozie citroenie to padła ona po wymianie rozrządu ponieważ za mocno napięty był pasek tak więc tylko grzecznie pytałem. A i mój to ma książke serwisową a pierwszą wymiane paska miał przy 79tyś także do 90tyś to możesz trzymać jeśli jezdzisz spokojnie

bart_iceland - 27-05-2011, 14:16

dolacze sie do tematu gdyz chodzi mi o przewod od pompy wspomagania. wczoraj wymienialem laczniki i gumy stabilizatora i zauwazylem ze przecieka (bardzo malo). poziom plynu jest ponad minimum ale czasami na parkingu jakby brakowalo wspomagania. mial ktos moze doswiadzczenie z tym i podzieli sie :) (dodam ze przejechane jest 80000). pozdrowionka
BUBU - 28-05-2011, 12:04

bart_iceland napisał/a:
dolacze sie do tematu gdyz chodzi mi o przewod od pompy wspomagania. wczoraj wymienialem laczniki i gumy stabilizatora i zauwazylem ze przecieka (bardzo malo). poziom plynu jest ponad minimum ale czasami na parkingu jakby brakowalo wspomagania. mial ktos moze doswiadzczenie z tym i podzieli sie :) (dodam ze przejechane jest 80000). pozdrowionka


Zlokalizuj wyciek i jak najszybciej napraw. Szkoda pompy.
Przewód wystarczy pospawać , takimi rzeczami najlepiej się zajmą goście którzy naprawiają klimę (ciągle mają z rurkami do czynienia :wink: )

Pozdrav



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group