To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - Obroty spadaja do 0i gasnie podczasjazdy

mxccn - 15-03-2011, 16:25
Temat postu: Obroty spadaja do 0i gasnie podczasjazdy
Witam mam colta 1.3 GLX z gazem. Moj problem polega na tym ze podczas jazdy nagle obroty spadaja do 0i auto po chwili gasnie. I nagazie i na benzynie. spadaja na zero gdy wciskam pedal gazu slychac wtedy taki dzwiek jak skonczy sie gaz. jednak to sie dzieje na benzynie i gazie. Prosze o pomoc co to moze byc i jak naprawic
mastertoja - 15-03-2011, 21:09

a odłączłeś moze akumulator?
KlaudiuszBdg - 15-03-2011, 22:03

Gasnie podczas jazdy na biegu czy na luzie ?
mxccn - 16-03-2011, 10:17

Akumlator jest podlaczony. I gasnie na biegu jade na przyklad 90 czy 100 i nagle obroty na zero i gasnie. Chociaz na wolnych tez mu sie zdaza
KlaudiuszBdg - 16-03-2011, 14:25

No to pewnie awaria ukladu zaplonowego - podmien modul zaplonowy na sprawny, ew zmierz opornosci (zakladam ze WN i swiece sa ok - iskra na kazdym przewodzie jest ?)
mxccn - 16-03-2011, 23:48

A co to jest to WN ? I mi sie wydaje ze jak by byl niesprawny ten aparat zaplonowy to w ogole by nie odpalil przeciez. A on odpala i w czasie jaazdy pada najbardziej na gazie bo na benzynie juz znacznie rzadziej co to moze byc ? A jak by swiece wymienil moze za slabe sa ?
Benzyne ledwo dzwiga a gas prawie w ogole.

jurekschroda - 17-03-2011, 07:15

WN - koledze pewnie chodziło o kable zapłonowe.
Aparat zapłonowy jak najbardziej do sprawdzenia, zwłaszcza gdy objawy jakiejś usterki występują częściej podczas jazdy na gazie niż na benzynie. Gaz bardziej obciąża elektrykę niż benzyna, wymaga większej sprawności osprzętu. Usterki/niedomagania aparatu zapłonowego wcale nie muszą oznaczać, że auto nie odpali. Niedawno kolega z Piły wymienił niemal wszystko co się dało, a przyczyna tkwiła właśnie w aparacie zapłonowym - wystarczyło przeczyścić styki. Najlepiej, jeśli dla pewności podmienisz aparat zapłonowy - okaże się wtedy, czy on jest przyczyną, czy też trzeba szukać dalej.

aha - jeszcze jedno ważne :idea: pytanie - kondensatory w ECU sprawdzałeś ?

mxccn - 17-03-2011, 07:40

Nie niesprawdzalem aco to wogole jest ?Bo niemam pojecia i gdzie?

[ Dodano: 17-03-2011, 09:57 ]
Kolega mi mowilze moze bycjeszcze jakis czujnik zepsuty w tym aparaciezaplonowymmozliweto ? Ijaki tenczujnik?

krzys78 - 19-03-2011, 17:35

W colcie mojej kobiety też ostatnio się dziwne rzeczy działy z tym ustrojstwem. Ponaglał mnie czas, a nigdzie na miejscu nie było sprawnego używanego, więc mechanik trochę porzeźbił i z mazdy coś znalazł i lekko przerobił. Teraz śmiga.
Anonymous - 02-04-2011, 00:15

mxccn, i co dałeś rade z coltem? U mnie podobny problem jest nadal. Tutaj opisany jest dosyć słabo ale myślę, że wystarczy (jeżeli nie, pytania): http://coltmania.pl/viewtopic.php?t=88064 Męczę się już dłuższy czas i nic.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group