To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E32A 1.8] Wyciek Paliwa

Shadow_28 - 15-03-2011, 18:08
Temat postu: [E32A 1.8] Wyciek Paliwa
Witam,

W niedzielę wracając z wycieczki poczułem zapaszek paliwa...po awaryjnym zatrzymaniu i podniesieniu maski okazało się że paliwko radośnie "tryska" sobie rytmicznie z jakiegoś przewodziku, który kończy się na samym dole bloku silnika....przewodzik biegnie sobie prawdobodobnie z mechanicznej pompy paliwa mocowanej na bloku silnika.
Po jakimś czasie kombinowania zakręciłem 1 z 2 - óch elektrozaworów do których podpięte są przewody paliwowe i "tryskanie" ustało na jakiś czas aż do dzisiaj...jak wracałem z pracy to ponownie poczułem paliwko...

Cały czas zastanawiam się, gdzie ten przewod biegnie, bo drugiego końca nie mogę znależć :P
Wydaje mi się, że to chyba jakiś przewód odpowietrzający ale pewny nie jestem...jeżeli uszkodzona jest membrana w pompce to może przepuszczać... Nie wiem cz da się taką pompkę zregenerować i czy to w ogóle wina pompki czy zaworu....

I rzecz ważna moim zdaniem : po zakręceniu tego zaworu Misiek oszalal...dostał kopyta takiego na gazie jakiego nigdy nie miał na tym paliwie. Na benzynie jeździł zawsze normalnie ( pewnie z LPG spalał PB ) ...

pewny jestem,ile kosztuje nowa taka pompka bo dzwoniłem do serwisu Mitsu w K-ach :rolleyes:

Proszę o pomoc w diagnozie, póki co wiosna i na gazie odpalam, ale jak przyjdzie się przełączyć na PB to będzie postój ;)

Maretzky85 - 15-03-2011, 22:01

Zdjęcie zrób, bo z opisu nie da się za dużo wywnoiskować co to za przewodzik.
Być może przewód powrotny do baku.

Shadow_28 napisał/a:
zakręciłem 1 z 2

Nie jestem w stanie sobie wyobrazić zakręcenia elektrozaworu :P
Też poproszę o zdjęcie :P

Krzyzak - 16-03-2011, 06:52

z opisu wynika, że masz model GLS - czyli gaźnik
gaźnik ma pompę na głowicy i musisz porobić zdjęcia, by coś można było stwierdzić

jeśli to jednak pomyłka i masz wtrysk, to masz 3 przewody do baku, z czego 2 ważne - zasilanie i powrót
pompa jest elektryczna i siedzi w baku a jak przewód puszcza, to trzeba go wymienić i tyle

Shadow_28 - 16-03-2011, 07:00

Tak, to gaźnik i pompa jest na głowicy, w serwisie powiedzieli mi też, że druga jest w baku (?).
To ustrojstwo trochę przypomina mi zawór egr....
Nie wiem jak zrobić te zdjęcia bez demontażu, bo TOTO jest zaraz pod kopułką aparatu zapłonowego, może się uda, co do zaworów to też zrobię zdjęcie, to będzie proste akurat.

Maretzky85 - 16-03-2011, 08:57

Przewód z którego Ci sika jest po kopułka aparatu ? Czyli pewnie jeszcze głębiej - pod pompką paliwa :D Tzn podłączony do pompki paliwa. Jeden leci do baku a drugi do gaźnika.
Shadow_28 - 16-03-2011, 10:36

Przewód z którego sika znajduje się na górze tej pompki tuż pod kopuką aparatu, poniżej są dwa grubsze przewody z których jeden biegnie do gażnika a drugi gdzieś bęgiej, na samym dole jest jeszcze jeden przewód.

Ten, o którym piszę, wychodzi z pokrywy tej pompki, biegnie w dól bloku silnika i kończy się na krawędzi bloku w jakimś takim uchwycie na przewody...i to wsio, nie ma tam żadnego innego przewodu z którym można by go poączyć, a gaźnik znajduje się hektar w lewo i drugi hektar do góry...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group